Tytölle nimeksi Ursula?
Minusta todella kaunis ja ytimekäs nimi, edesmenneen isotätini mukaan antaisin tyttärelleni joka oli ihana ja kaunis nainen. Vai kavahtaako ihmiset tuollaista nimeä, kun aina heitetään läppää ursuloista jne? Mitäs mieltä av-raati?
Kommentit (43)
Minun mielestä kans aivan kaamea nimi.. en ikinä antaisi omalle lapselle. Never
Koskaan ei voi miellyttää kaikkia ja miksi pitäisikään?
Mulle tulee sana utare mieleen ja tästä assosiaatio isorintaiseen naiseen... Eli mielikuvissani Ursula on povekas nainen
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:46"]
Mikä siinä nimessä on niin kamalaa, kertokaa edes! :(
[/quote]Pitää olla ainakin isot tissit! Miten sen voi etukäteen pienestä vauvasta tietää? Pienirintaisia Ursuloita ei voi olla olemassa!
Itselläkin nimi kirvottaa mieleen Disneyn merinoidan. Toisaalta ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä (tai tässä tapauksessa naista :D ) varsinkin kun nimellä on suvussanne vielä historia! Tyttö saa kauniin nimen!
Ja mitä nyky lasten polveen tulee, tuskin pieni merenneito kuuluu suuresti heidän lapsuuteensa. Eiköhän uudet elokuvat ole lyönneet jo ohi (vaikka elokuva mainio onkin) !!
Mulle tulee Ursulasta mieleen limaisuus, lihavuus ja lonkerot... Johtuu kai siitä Pienestä merenneidosta.
En kauheasti pidä nimissä r-kirjaimesta enkä u-alkuisista nimistä yleisesti. Toisin sanoen, itse en antaisi tuota nimeksi, mutta luonnollisestikin sinä teet omat päätöksesi.
Ursula on upea nimi ja lempinimi on yleensä Ursu. Kyllä! Ursulalle ei vinoilla!
Ursulasta on pakko tulla kaunis. Ja sehän on tärkeää silllä tulevaisuudessa maailma on entistäkin pinnallisempi. Joten nimeks vaan!
Ursula on klassinen eikä liian yleinen nimi. Voi hyvin antaa nimeksi Pienen Merenneidon Ursulasta huolimatta. Nykyään annetaan jopa nimiä kuten Pandora tai Delila.
Kuulostaa ihan kamalalta. Mieti nyt uRSula. :D ei varmaan sitä lasta koulussa kiusata. DON'T DO IT!
Ursula ei todellakaan ole kauniin naisen nimi! Ursula on vaan yksinkeratisesti RUMA nimi, yök!
Ruma, silmälasipäinen, pienirintainen ja tyhmä lähihoitaja on ainoa Ursula jonka tiedän, joten mielikuva ei ole hyvä.. Nimi sopii paremmin koiralle, todella hyvin itseasiassa.
Ursula nimestä tulee mieleen M. Tapolan näköinen pubiruusu, joka möykkää kännissä ja vetää röökiä kuin korsteeni. Sori. :(
Ursula Mursula marsun ja mersun osti. Ruma nimi, Se vain kuulostaa siltä ilman mitään sen kummempaa logiikkaa. On sinänsä mielenkiintoista, että jotkin nimet kuulostavat toisten korvaan rumilta, kun taas toisia ne miellyttävät erittäin paljon.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:49"]
Andress tulee mieleen. Kaunis.
[/quote]
jos lapsesta ei tulekaan kaunista, eikä andressin näköistä, niin mitä sitten?
Minun mummolla oli sika nimeltä Ursula, se lahdattiin jouluksi. Siksi ajattelen aina joulukinkkua kun kuulen nimen Ursula =D
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 23:19"]
Mulle tulee sana utare mieleen ja tästä assosiaatio isorintaiseen naiseen... Eli mielikuvissani Ursula on povekas nainen
[/quote]
Ursulahan oli tosi suosittu lehmän nimi joskus kun oli suomalaista Mansikkia ja Omenaa myös. Kukaan ei vaan tainnut antaa lehmilleen nimeksi Brigitteä eikä Marilyniä ;D Varmaan siksi koska ne ovat kauniita nimiä?
Ursulasta tulee mieleen ilkeä merinoita:(