Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkasitko synnärillä?

Vierailija
16.02.2014 |

Itse olin synnytyksen jälkeen hyvässä kunnossa ja mun mielestä siellö oli todella tylsää joten paklasin sitten naamaani ja taisin hiuksiakin vähän kihartaa. Oli toisaalta kivakin näyttää ihmiseltä kun vieraita tuli käymään ja jostain syystä tämä herätti paheksuntaa. En kyllä tiedä keneltä omaa meikkaamiseni oli pois.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkasin kevyesti, enkä usko että aiheutin ainakaan kovin suurta paheksuntaa :)

Vierailija
2/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin

Vierailija
4/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä alapeukkua saa jos ei ole meikannut synnärillä :D

Vierailija
5/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin vähän että valokuvissa en olisi aivan räjähtänyt.

Vierailija
6/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka paheksui ja miten?

Vierailija
7/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi hiusten kihartaminen kuulostaa jo hieman liiottelulta, mutta tietty jos kovin tylsää oli. Mutta ihmettelen että miksi kiharrin piti alunperin mukaan ottaa. 

Kevyt meikkaaminen on ihan ok oli sitten melkein ihan missä vaan. Itselläni meikkaamiseen kuluu max 5 minuuttia aikaa ja on yhtä rutiinia kuin hiusten harjaaminen. Jos joku sitä paheksuu synnärillä, niin on jo aika ahdasmielinen.

Vierailija
8/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:50"]Kuka paheksui ja miten?

[/quote]

Esim oma äitini ja muutama muu sukulainen. Se ei kuulemma ole sinne sopivaa toimintaa.

Vierailija
9/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Esim oma äitini ja muutama muu sukulainen. Se ei kuulemma ole sinne sopivaa toimintaa.

Vierailija
10/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:51"]

[/quote]

[/quote]

Siis ottivat itse asian esille ja sanoivat noin sinulle? Mitä vastasit?

Vierailija
11/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli muuta tekemistä, enkä kyllä muutenkaan harrasta meikkaamista :)

Vierailija
12/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotain muuta tekemistä... Joten en, enpä kyllä muutenkaan harrasta pahemmin pakkelia :)

Vierailija
13/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jotain muuta tekemistä... Joten en, enpä kyllä muutenkaan harrasta pahemmin pakkelia :)

Vierailija
14/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah! Ei kai kukaan synttäreillä meikkaa!

Vierailija
15/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa arkena muutenkaan enkä siis synnärilläkään. Muiden tekemisiä en juuri merkille pannut. Kun vauva nukkui nukuin minäkin tai sitten ihastelin uutta tulokasta tai luin kirjaa ja lepäsin tai kävin suihkussa. Ulkonäkö ei tullut mieleenkään eikä kukaan suomiprinsessaa odottanut näkevänsäkään vaan vauvaa tulivat katsomaan...

Vierailija
16/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut. :) tukkaa vähän harjailin ennenkuin tuli vieraita.. mutta jo vessaan pääseminen oli työn ja tuskan takana, kun aina kun nousin istumaan tai varsinkin seisomaan (kävelystä puhumattakaan), alkoi silmissä pimetä ja pyörryttää (mulla oli verenpaine synnytyksen jälkeen tosi alhaalla) Ei siinä tilassa olis kyllä kyennyt peilin edessä seisoskelemaan ja meikkeihin keskittymään.

Vierailija
17/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntyessä meikkasin kun oli tylsää, kuopuksen syntyessä olin viisaampi ja käytin luppoajan nukkumiseen kun tiesin että se vauva ei kohta ehkä nukukaan niin hyvin ja unet on muutenkin kortilla. Vähemmän aikaakin tosin olin kuopuksen kanssa sairaalassa

Vierailija
18/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen syntyessä meikkasin kun oli tylsää, kuopuksen syntyessä olin viisaampi ja käytin luppoajan nukkumiseen kun tiesin että se vauva ei kohta ehkä nukukaan niin hyvin ja unet on muutenkin kortilla. Vähemmän aikaakin tosin olin kuopuksen kanssa sairaalassa

Vierailija
19/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tod. Harvemmin edes kotiäitiaikana.

Vierailija
20/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut, ei tullut mieleenkään. Mielestäni olin valokuvissa onnellisen tuoreen äidin näköinen enkä meikkaamaton rumilus. Nukuin päivällä, joten meikki olisi sotkeentunut kuitenkin.

Kotona en meikkaa, enkä viikonloppuisin edes kauppaan tai kuntosalille mennessä. Töihin ja sitä "tärkeämpiin" menoihin meikkaan.