Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkasitko synnärillä?

Vierailija
16.02.2014 |

Itse olin synnytyksen jälkeen hyvässä kunnossa ja mun mielestä siellö oli todella tylsää joten paklasin sitten naamaani ja taisin hiuksiakin vähän kihartaa. Oli toisaalta kivakin näyttää ihmiseltä kun vieraita tuli käymään ja jostain syystä tämä herätti paheksuntaa. En kyllä tiedä keneltä omaa meikkaamiseni oli pois.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli synnärillä mukana ihan kunnon meikkipussi ja jopa oma hiustenkuivaaja, mutta käyttämättä jäivät, koska en tosiaankaan ollut hyvässä kunnossa. Juuri ja juuri jaksoin seistä suihkussa 2. iltana laitoksella, ja seuraavana päivänä meidät sitten jo kotiutettiinkin. Silloin taisin sipaista silmänalusiin vähän valovoidetta. 

Voin myös myöntää olleeni hiukan kateellinen äideille, jotka olivat laitoksella huolitellun näköisiä. En siksi, että itse olisin tuntenut itseni räjähtäneine olemuksineni huonommaksi, vaan koska harvempi varmaan kuitenkaan osaa meikata makuuasennossa, josta itse nousin lähinnä vessaan ja hoitamaan lasta. Seisominen oli itselleni vaikeaa, ja istuminen mahdotonta. Äideille, joilla oli ripsaria ja hiukset pestynä ja föönattuna, ilmeisesti ei. :-D

Vierailija
22/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vähän ripsiväriä ja kampasin hiukset,en muuta tarvinnut :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kohdalla meikkasin.

Kuopuksen kohdalla en, koska päästiin jo seuraavana päivänä pois. Synnytys oli yöllä joten se päivä meni aika lailla nukkuessa.

Vierailija
24/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

En yleensäkään kovin paljoa meikkaile, mutta synnytykseni oli sen verran dramaattinen, ettei olisi tullut meikkaaminen mieleenkään.

Vierailija
25/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen synnyttyä olin niin huonossa kunnossa etten meikannut. Kuopuksen kohdalla olin tarpeeksi hyvässä kunnossa seuraavana päivänä että halusin hieman meikata kun tuli vieraita, olin meinaan menettänyt verta sen verran että näytin aaveelta enkä jaksanut kuunnella sitä ihmetystä kaikilta kuinka kalpea olin. Ja tuli hyvä mieli itselle kun jaksoi vähän sivaltaa aurinkopuuteria :) 

Vierailija
26/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin kyllä ja hiuksiakin laitoin, ei se kiinnostanut muita sen kummemmin.

Vierailija
27/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin, koska tunsin oloni virkeäksi ja huoliteltu olemus piristi lisää. Se on jokaisen oma asia. Synnyttämään mennessä luulin että oon siellä vedenkestävät ripsarit ojossa, no se tuska oli niin karmeaa et vika asia mielessä ois ollu jotku meikit :D 

Vierailija
28/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkailin vähän (bb+ripsari, kulmakynä ja poskipuna) mutta ei siitä mitään iloa ollut kun olin niin väsynyt --> nukahdin --> meikit poskilla.

Vierailija
29/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mäkin vähän meikkasin. Ihan siksi, että tulis itselle freesimpi olo. 

Vierailija
30/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikannut mutta jostain ihme syystä laitoin paplarit päähän.

Vierailija
31/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani meikkaaja ja ei mulla ainakaan ollut mitään tarvetta ehostaa itteeni. Synnytys oli pitkä, 27 h, ja eipä sen jälkeen paljon lepäilyyn saati meikkaamiseen ollut aikaa eikä mielenkiintoa. Prioriteetti oli aivan muu. Sen verran peiliin vilkaisin, että nuttura keikkui edelleen päälaella.

Vierailija
32/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani meikkaaja ja ei mulla ainakaan ollut mitään tarvetta ehostaa itteeni. Synnytys oli pitkä, 27 h, ja eipä sen jälkeen paljon lepäilyyn saati meikkaamiseen ollut aikaa eikä mielenkiintoa. Prioriteetti oli aivan muu. Sen verran peiliin vilkaisin, että nuttura keikkui edelleen päälaella.

Vierailija
33/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, oli muutakin tekemistä. Nimittäin nukuin jokaisen mahdollisen hetken.

Vierailija
34/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehdin hygieniastani ja ulkonäöstäni, kevyt meikki vie viitisen minuuttia eikä ole minulle mikään pelottava, elämälle vieras juttu vaan normaali osa rutiinia joka sisältää hampaiden harjauksen, kasvojen puhdistuksen ja kosteutuksen jne. En käsitä miksi olisin yhtäkkiä jättänyt jonkin ripsarin kotiin vain siksi, että "kaikki tulevat katsomaan vauvaa". En ollut myöskään alasti tai jättänyt hiuksiani harjaamatta, kun "kaikki tulivat katsomaan vauvaa".

Vierailija
35/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun tulee äidiksi, naiseuden kaikki muut aspektit sammuvat.

Vierailija
36/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 06:09"]

[/quote]

miten sun meikkaajan ammatti liittyy mihinkään?

Vierailija
37/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän meikkaajat on saaneet yläpeikkua ja ei-meikanneet alapeikkua, pääsääntöisesti... Eli johtopäätöksenä vastasynnyttäneen kuuluukin meikata. Ja jos joku tunnustaa ettei muulloinkaan hirveästi meikkaa ja niin alapeukkujen määrä on vielä suurempi. Aivan kuin kilpailu ja meikkaajat tuntuvat voittavan, outoa...

Vierailija
38/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin, ihan omaksi piristyksekseni - eikä vieraita käynyt kuin äitini ja oma perhe yleisissä tiloissa. Oli ihanaa pestä hiukset hyvilä aineilla, rasvailla jne. Ajelin myös säärikarvat. :D

Vierailija
39/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö siellä synnärillä meikata vai miksi "en meikkaa" kommentit on saaneet niin paljon alapeukkuja? :D

Vierailija
40/45 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meikkaan muutenkin niin vähän, että tuskin olisin meikannut synnärillä, vaikka en olisi ollut huonossa kunnossa. Mutta olin tosiaan niin huonossa kunnossa, että en olisi jaksanut pitää käsiä seisoessa niin korkealla. Koska en voinut tehdä juuri muuta kuin maata, selvittelin kyllä tukkaani, joka oli mennyt synnytyksessä aivan hirveään takkuun. Mulla alkoi hiustenlähtökin välittömästi synnytyksen jälkeen, joten se osaltaan lisäsi takkuuntumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme