Onko 55-vuotias mies liian vanha 40-vuotiaalle naiselle?
Kommentit (23)
Jos haluat päätyä omaishoitajaksi, niin siitä vaan.
No on. Olen 40-v ja en ottaisi 15 vuotta vanhempaa miestä.
Liian vanha mihin? 40-vuotiaskin voi sairastua vakavasti ja ihan yhtä lailla silloin ollaan omaishoitajina.
Ei ole.
T. Nainen 34 v, mies 54 v.
Melko vanhalta kuulostaa. Kantsii ottaa nuorempi. ;)
Tarkoitan onko 15 vuoden ikäero jotenkin paha? Onko siitä jotain ongelmia? Aiheuttaako ympäristössä ihmetystä? En ajattele tätä välttämättä loppuiän juttuna vaan seurustelusuhteena just nyt. En ole sellainen loppuiäksi naimisiin-tyyppi.
mä en ainakaan edes katsele ton ikäisiä sillä silmällä
Ei, koska molemmat ovat vanhoja, sekä 40 v että 55 v. Sopisivat ihan hyvin yhteen.
Onhan tuo huolen aihe, mutta ei välttämättä enää noin vanhoilla varsinainen ongelma. Kerrothan myös kumppanillesi, että et ole loppulämän suhdetta ajatellut, jos tuohon ryhdyt.
Onhan tuo huolen aihe, mutta ei välttämättä enää noin vanhoilla varsinainen ongelma. Kerrothan myös kumppanillesi, että et ole loppulämän suhdetta ajatellut, jos tuohon ryhdyt.
En ikinä voisi seurustella 15-vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta jos sinua ei ikäero häiritse, ei ole paha. (Ainakaan vähemmän vakavassa suhteessa.)
No oikeestaan tää on niin päin, että kumppani ei halua loppuiän suhdetta. Hän ei on vielä vähemmän loppuiäksi naimisiin-tyyppiä kuin mä.
Ja joo totta tuo, että tässä iässä tunnen olevani jo sen verran "vanha", ettei ajatus itseäni noin paljon vanhemman kanssa seurustelusta tunnu niin mahdottomalta kuin esim. 5 vuotta sitten. Tässä iässä ihminen kai kypsyy henkisesti aika paljon.
jos stondaa ja olette sopineet hautausjärjestelyt.
On. Eihän tuon ikäisellä enää kunnolla seisokaan!
Mä en tajua, että miten se ikäero näkyy kahden hyvin aikuisen ihmisen välillä? Molemmat on ehtineet nähdä elämää, olla töissä, tehdä lapset, erota, todistaa Neuvostoliiton ja Berliinin muurin hajoamisen ja vaikka vallan mitä muuta. Olisi aivan eri asia puhua 20- ja 35-vuotiaan tai 25- ja 40-vuotiaan suhteesta.
Seksi sujuu meillä loistavasti, eli seisokissa ei ole mitään ongelmia.
Mulla ikää 39, mies 51 ja ihan loppuiäksi aiotaan pysyä yhdessä.
Eipä kait se rakkaus ikää, tai muitakaan ulkoisia ominaisuuksia katso..
Ei jos peenis on iiiso ja julma.