Vaimo ei anna minun syödä vanukkaita
Mitä mieltä naiset olette siitä ettei vaimoni anna syödä vanukkaita? Käyn välillä yöllä syömässä ja aamulla vaimo karjuu naama punaisena puuttuvista vanukkaista.
Onko vaimoni psykoottinen?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:16"]Vitun vanukki.
[/quote]
Mikä on vanukki?
[/quote]
Mikä on vanukki?
Livotko ehkä sellaista 50-60 kiloista sillivanukasta?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:16"]
Vitun vanukki.
[/quote]
siis vanuatun kanadalainen. vanuatulla syödään eniten vanukkaita suhteessa miesten suhde naisiin jaettuna lasten keskimäärällä
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:16"]Vitun vanukki.
[/quote]
Mikä on vanukki?
[/quote]
Vanukasta syövä mies.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:18"]
[/quote]
Mikä on vanukki?
[/quote]
No tietysti vanukasmies. :D
Suuttuuko vaimo vain tiettyjen vanukkaiden syömisestä?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 20:52"]
Suuttuuko vaimo vain tiettyjen vanukkaiden syömisestä?
[/quote]
Ans kun arvaan. Parasta ennen -päivämäärä ei vielä mennyt...
Kuules vanukki, jos jatkat samaan tahtiin vanukkaiden syömistä ja mehujen ja kaakaon juomistä yöllä, niin alta aikayksikön olet löllyvä ja hyllyvä läskikasa. Ennen kuin ehdit kissaa sanoa, sinut on siirretty ulkoruokintaan. Ehkä sitten opit käymään itse kaupassa ja mahdollisesti kykenet itse ostamaan jopa omat vanukkaasikin. Tai sitten kohennat elintapojasi ja hylkäät nuo imellykset ja kuorit ympäriltäsi läskikuorrutuksen. Mietipä sitä!
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 21:09"]Kuules vanukki, jos jatkat samaan tahtiin vanukkaiden syömistä ja mehujen ja kaakaon juomistä yöllä, niin alta aikayksikön olet löllyvä ja hyllyvä läskikasa. Ennen kuin ehdit kissaa sanoa, sinut on siirretty ulkoruokintaan. Ehkä sitten opit käymään itse kaupassa ja mahdollisesti kykenet itse ostamaan jopa omat vanukkaasikin. Tai sitten kohennat elintapojasi ja hylkäät nuo imellykset ja kuorit ympäriltäsi läskikuorrutuksen. Mietipä sitä!
[/quote]
Kuulostaa ihan vaimoltani.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 19:39"]
Iso mies ei tarvi vanukkaita!
[/quote]
Miten niin ei tarvitse? Olen iso mies itsekin ja pidän kaikista herkuista, kuten vanukkaista. Eikö aikuinen saa pitää herkuista? Minusta on aika hölmöä ostaa niitä kotiin vain muutama lapsille jos syöjiä löytyisi enemmänkin ja mieluummin vetelen vaikka vanukkaita kuin bisseä ja maggaraa.
Hehehee, eiku kaappivanukki. :D Onkohan sellaisille hoitoonohjausta? :)
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 01:06"]JSSAP !
[/quote]
Mitä tarkottaa? Jassop?
Voi typeryys..ap miettiny päänsä puhki että mikä vois olla sellanen hassunhauska aloitus..ja tässä tulos :o
Jätä se lehmä ansaitset parempaa.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 13:23"]
Voi typeryys..ap miettiny päänsä puhki että mikä vois olla sellanen hassunhauska aloitus..ja tässä tulos :o
[/quote]
Vanukkaiden syönti on oleellisen tärkeää, ainakin av-mammoille :)
Onko ap:n vaimo jo rauhoittunut vai onko vanukastragedia vielä käynnissä?
Vitun vanukki.