Samsung Galaxy S4:sta -näytöstä
Onko muilla saman puhelimen omistavilla tullut ongelmaa näyttöön ilmestyvien hailakoiden pystyviivojen kanssa? Siis yhtäkkiä vaan ilmestynyt näkyviin ja ikäänkuin viivat "kasvaisi" joka päivä pituutta. Viime keväänä ostin puhelimen ja silloinkin kuukauden jälkeen alkoi "ryppyilemään" samalla tavalla. Vein takuuhuoltoon ja viikon päästä sain pois. En ole tiputellut tai muutenkaan väkivaltaisesti puhelinta käyttänyt. Aattelin, että onkohan muilla ollut vastaavaa tässä samassa mallissa tai muissa samsungin kosketusnäytöllisissä luureissa?
Onneksi on 2 vuoden takuu, joten varmana vien uudestaan huoltoon.
Kommentit (9)
Alku näytössä on yläreunassa ns. kaksi kuvaa lomittain. Helkutin ärsytävän näköistä, edellisen pävityksen lopputulos..
Alku näytössä on yläreunassa ns. kaksi kuvaa lomittain. Helkutin ärsytävän näköistä, edellisen pävityksen lopputulos..
Eipä ole tuollaista ollut, ihan hyvin pelannut kyseinen puhelin.
Ei ole ollut mitään ongelmia, kesällä ostin omani.
Ok, tää on sit vaan huonoo tuuria... Onneksi on vielä takuuta. Toivotaan, että toinen korjaus riittää, eikä noita ihme viiruja näyttöön enää ilmesty.
ap
Mulla sama luuri kuin ap:llä viime kesäkuusta lähtien. Ei ole ollut mitään ongelmia. Toimii kuin unelma.
Mulla jouluna ostettu puhelin ja kunnon viivarypäs ilmestyi vasempaan yläkulmaan ja valuu siitä alaspäin.. huoltoon matkalla... perskule!
Mullaki on pikeessa reunassa lila "viiva"ja se suurnee kokoaja. Mistäköhäns e johtuu??Kertokaa mulle ja korvaakohan takuus?
Ei ole ollut minkäänlaista vikaa ko. puhelimessa.