Ville Haapasalo myy hataspuria kauppojen parkkipaikoilla. 12 euroa, aika paljon. Oletteko maistaneet?
Kommentit (157)
Huomasin paikallisen k-supermarketin kylmäkaapissa useamman paketin näitä hataspureja. Taisi hinta olla jotain 10.95€.
Espoossa mieheni kerran osti. Liian juustoinen ja tuhti oli jopa miehen mielestä.
Tänään ostin, hyvää oli
Ei kai niitä kukaan ilmaiseksi viitti myydä!
Missä niitä siis myydään? Prismoissa?
Siinä missä moni näyttelijä on koronan vuoksi konkurssissa, Haapasalo pykää pystyyn hatsapuri-bisneksen. Arvostettavaa.
Kallis lätty. Ihan hyvä kylläkin. Kotona teemme tarvittaessa.
Olen maistanut ja tykkäsin tosi paljon!
Itsekin arvostan kyllä tuota yritteliäisyyttä! Mutta ostamani hatsapuri jätti kyllä todella huonon olon. Oli niin rasvainen ja tuju pläjäys. Eipä ole siis minun juttuni tuo ruoka.
Bongihatsapuria olen myynyt menestyksekkäästi 20e hintaan, eikä ole tarvinnut koronatukia kinuta.
Mediaseksikkyyteni ei tietenkään ole juopon oligarkkien narrin luokkaa, joten vaikka työni palvelee suurempaa asiakaskuntaa kuin rasvaisen pa*kan myynti ja tuottaa paitsi enemmän rahaa kiertoon, myös vähemmän kuormitusta järjestelmälle, ei tuotteestani kohista samalla tavalla.
Toisaalta hyvä niin. $£¥
No Haapasalon Hatsapuri ei ole mikään makuelämys, mutta välipalana kertakokeiluna ihan ok. Missään tapauksessa kioskista ostettuna, tätä ei voi verrata aitoon Georgialaiseen hatsapuriin. Reuna ja pohja on paksu, vähän kova ja vastaavasti täytettä niukemmin. Kuusi euroa "juustopiirakasta" ja toiset kuusi euroa siitä, että tuotetta myydään Villen brändillä ja liikeidealla -onko se sitten halpa vai ei - Liikeidea on hauska ja toimiva, tuote voisi olla parempikin.
Olen syönyt kerran. Hinta ihan ok siihen nähden että yrittäjäpohjalta painaa ja lämpimänä myytynä jolloin se on toki parhaimmillaan.
En erityisemmin pitänyt, lähinnä sen runsaan rasvan ja juustoisuuden takia. Joten tuskin itse enää ostan mutta en kieltäydy jos tarjotaan.
Olen syönyt, oli hyvää, vaikka piti lämmittää kotona, kun ei heti syöty. Ostettiin miehen kanssa molemmille omat ja se rohmuli meni syömään omansa kerralla ja katui kyllä :D Kuin olisi syönyt puolisen kiloa pelkkää juustoa. Kyllä rasva tirisi.
Mutta joo, tuoreena varmasti ihana herkku. Kylmänä vähän niinkuin lämmittäisit pannupizzaa, jossa on pelkkää juustoa. Mies ei lämmennyt hatsapurille yhtä paljon kuin minä, joka ostaisin toistekin esim. iltapalaksi. Ateriaksi ei kyllä kelpaa, mutta oiva känni- tai krapularuoka, tai muuten vain rasvan himoon.
Tollahan saa jo hyvän neljän täytteen pizzan ja limun.
Tuli kokeeksi ostettua neljälle hengelle (jokainen sai palan) MUTTA, tehtiin se virhe ettei syöty samantien vaan kotona syötiin (kotiin matkaa 50kilometriä) ja oli aika pahaa kylmempänä. Sitten seuraavalla kertaa kokeiltiin niin että ostettiin ja syötiin melkein samantien ja ai että kun oli hyvää! Kyllä se paljon vaikuttaa että onko kylmempää vai just uunista tullutta tuoretta
On ne v-un hyviä 😍 Ei kyllä mitään laihdutusruokaa...
Nämä jotka ei syö kokonaista hatsapuria on varmaan niitä jokka puolittas pitsanki.
Vierailija kirjoitti:
Nämä jotka ei syö kokonaista hatsapuria on varmaan niitä jokka puolittas pitsanki.
Pitsaa en ikinä puolita, mutta tuo hatsapuri oli pakko jakaa neljään osaan kun jokainen halusi maistaa eikä ollut sillä hetkellä varaa ostaa kuin yksi josta jokainen sai palan. Toisella kertaa ostettiin jokaiselle oma.
En ole maistanut. Vuosi sitten ne oli 10 € mutta silloinkaan en ostanut.
Koronan takia mitään tuollaisia kotileipomokamaa emme muutenkaan osta vaikka on kuuluisa näyttelijä.
Fasun juustosämpylä ajaa varmaan saman asian.
On hyvää, jos putää sulatetusta juustosta. On kovin arvokas, mutta niin iso, että riittää hyvin kahdelle. Lisäksi ottaisin vaikka jotain kananugetteja. Salaatin sai lähigrillillä samaan hintaan.