Ville Haapasalo myy hataspuria kauppojen parkkipaikoilla. 12 euroa, aika paljon. Oletteko maistaneet?
Kommentit (157)
Kotipitsakin on n. 12 euroa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus himassa ja kyllä se maistui. En kuitenkaan maksaisi vehnäjauhosta ja juustosta 12 euroa. Neljä euroa voisin maksaa.
Siinä taas viesti jonka lähettäjä ei tiedä yrittäjyydestä mitään. Pistäpä koju pystyyn ja myy samaa tuotetta neljällä eurolla ja katso kuinka paljon jää viivan yli.
Eikös allekkainlaskuissa se vastaus jää viivan alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tulla Herttoniemeen ostamaan. Kioski on auki ti-la. Ei tarvitse jonottaa.
Hassua mutta en tiedä ketään joka olisi ostanut toisen hatsapurin. Kerta riittää.
:D
Itse en tiedä ketään, joka olisi ostanut sen ensimmäisenkään hatsapurin. Kun ei tule kenenkään kanssa todellakaan keskusteltua tällaisista asioista.
Mutta meinaan kyllä heti hyödyntää tilaisuuden, jos jossain Ville hatsapurikojulle osun, sellaista herkkua ovat olleet Tbilisissä ja Moskovassa maistamani juustoletut.
Vierailija kirjoitti:
Kotipitsakin on n. 12 euroa nykyään.
Jättää joka kolmas kerta käymättä ja tekee itse. Kaikki voittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ja mitä?
Se Venäjällä kuuluisa suomalainen näyttelijä. Seisoo kärryssä ja myy hatsapuria, joka on vehnälätty, jonka päällä on juustoa. Kiinnostaisi vain, että onko tuo edes hyvää. Aika paljon minusta jostain vehnälätystä.
Hatchaburi on georgialainen juustoleipä. Todella hyvää!
En hataspuria, mutta adjikaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut. Ville puhui viron aksentilla ja oli ajanut parran sekä laihtunut. En tunnistanut ollenkaan. Ihan ok hyvä, mutta hinta on sellainen, että teen mieluummin itse, jos mielin lisää noita.
Tällä ohjeella kuulemma tehdään Villen ravintolassa: https://www.soppa365.fi/reseptit/hatsapuri
Olisikohan jotain roolia varten viron aksenttia harjoitellut? Ei voi kadota suomi tuolla tavalla.
Onko Villellä ravintola?
Villellä on useita georgialaisia ravintoloita, mm. PurPur
Esimerkillistä yrittämistä silloin kun ei näyttelijätöitä voi tehdä. Arvostan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hatsapuri on hyvää, jos tykkää lämpimästä rasvaisesta juustosta.
Hinta on kova raaka-aineiden hintaan nähden, mutta edullinen siihen nähden, että kattaa varmaan kahden päivän kaloritarpeen kevyttä työtä tekevälle.
Yksikään ruoka-alan yritys ei pärjää jos myy tuotteet raaka-aineiden hinnalla.
Eikä mikään muukaan yritys.
Miksi eräs pitseria sitten myy kaikki pitsat viisi euroa, ja kampanja on kestänyt jo koko syksyn ja jatkuu edelleen?
no niinpä, mieti sitä! Voisiko olla, että jää tällä karvakäsi -pitserialla maksamatta joitain maksuja, mitä normaali suomalainen yrittäjä maksaa? Viranomaisia jostain syystä kuitenkin kiinnostaa vain ja ainoastaan kiusata suomalaisia yrittäjiä.
Tälle kansalle ei pitäisi myydä mitään juustoa tihkuvia hiilarilättyjä. Mammat ostaa ja senkun lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut. Ville puhui viron aksentilla ja oli ajanut parran sekä laihtunut. En tunnistanut ollenkaan. Ihan ok hyvä, mutta hinta on sellainen, että teen mieluummin itse, jos mielin lisää noita.
Tällä ohjeella kuulemma tehdään Villen ravintolassa: https://www.soppa365.fi/reseptit/hatsapuri
Olisikohan jotain roolia varten viron aksenttia harjoitellut? Ei voi kadota suomi tuolla tavalla.
Onko Villellä ravintola?
Näin on..
Ville Haapasalon ravintola Purpur lopettaa Tampereella, ehti toimia reilun vuoden
https://www.aamulehti.fi/a/201447444
Luvattomat mainoskyltit poistettiin – Ville Haapasalon kauppa meni nurin
https://yle.fi/uutiset/3-7165298
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein joskus himassa ja kyllä se maistui. En kuitenkaan maksaisi vehnäjauhosta ja juustosta 12 euroa. Neljä euroa voisin maksaa.
Siinä taas viesti jonka lähettäjä ei tiedä yrittäjyydestä mitään. Pistäpä koju pystyyn ja myy samaa tuotetta neljällä eurolla ja katso kuinka paljon jää viivan yli.
Varmaan neljäst eurost jäis ihan hyvin, että tulee toimeen, mutta 12 euroa on jo vedätyst. Vähän sama kuin aikasemmin oli viestilanka, jossa 20 euroa oli kahvilakäynti, kun pariskunta osti kahvin, pienen kakkupalan, mehun ja ruisleivän. Se on harmi kun vuokrat on niin kalliit Suomessa ja asiakas joutuu maksaa sen jonka takia hinta on pilvissä. Mutta luulis että se Hatsapurivaunu ei ole kallista pitää torilla
Suomessa kaikki nyt vaan maksaa enemmän kuin jossain etelän lutikkaluolissa. Jo rakennusten kulut ovat korkeammat johtuen ilmastosta. Kärryn kanssa joutuu taas tekemään matkaa ja törryttämään lieskat täysillä, että lätty vähän edes lämpeää tuolla tuulessa. Työntekijöille myös maksetaan ihan jonkilaista palkkaakin. Ja sitten on vielä verot, millä saa paljon kaikkea kivaa, vaikka osa tietenkin menee minne sattuu. Lisäksi asiakasvirrat ei ole mitenkään suuria ja taattuja, joten katetta pitää yrittää hivuttaa kipurajoille.
Söin Georgian House -ravintolassa Helsingissä ja voisin syödä niitä joka päivä! Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hatsapuri on hyvää, jos tykkää lämpimästä rasvaisesta juustosta.
Hinta on kova raaka-aineiden hintaan nähden, mutta edullinen siihen nähden, että kattaa varmaan kahden päivän kaloritarpeen kevyttä työtä tekevälle.
Yksikään ruoka-alan yritys ei pärjää jos myy tuotteet raaka-aineiden hinnalla.
Eikä mikään muukaan yritys.
Miksi eräs pitseria sitten myy kaikki pitsat viisi euroa, ja kampanja on kestänyt jo koko syksyn ja jatkuu edelleen?
Jättää verot ja muut maksut maksamatta.
Olen syönyt hatsapuria armenialaisessa ravintolassa Riiassa, on hyvää. Olin todella innoissani, kun huomasin että Haapasalon koju oli tulossa kotikulmilleni myymään hatsapuria. Valitettavasti jätin kuitenkin ostamatta hinnan takia. 12 euroa tuntuu liian paljolta siitä tuotteesta. Ehkä henkilöstökulut on sen verran suuret, että hinta on perusteltu.
12 euroa leivästä johtuu siitä, että leipuri on ollut Venäjän mafian kummilapsi ja nyt suomalaisen median. Ego on turvonnut vartalon myötä ja luonut brändin, josta moni möhökki on valmis maksamaan - ja maksaahan muija ruokaostokset, itse vain kaljat.
En. Muutama viikko sitten oli koju oman lähikauppani pihalla, mutta eipä kiinnostanut. Ravintolassa olen syönyt hatsapuria, en tykännyt.
Rukalla juuri nyt. Innolla odotan makuelämystä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Villellä ravintola?
Niinpä. Toiset haukkuu ja uhkailee vaan hallitusta..
Hassua mutta en tiedä ketään joka olisi ostanut toisen hatsapurin. Kerta riittää.