Ville Haapasalo myy hataspuria kauppojen parkkipaikoilla. 12 euroa, aika paljon. Oletteko maistaneet?
Kommentit (157)
No eihän se halpa ole, mutta eihän sillä rikastuisikaan jos se kovin halpa olisi.
Sitä myydään Ville Haapasalon nimellä. Hän itse ei ollut ainakaan silloin myymässä, kun ostin. Juustoisen makuinen ja oloinen lämmin pieni vaalea limppuleipä. Ei mikään tajunnan räjäyttävä makuelämys, sellainen 2/5. En ehkä ostaisi enää uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole syönyt Villen hatsapureja mutta maistanut niitä Georgiassa (Gruusiassa). Tosi herkullisia, tykkäsin. Villellä kai on leipurina oikea georgialainen (niin olen mielestäni jostain lukenut), joten varmaan hyviä ovat hänenkin lättynsä.
Leipurin kansallisuusko ratkaisee, miten hyviä tulee?
Hän varmaan tuntee suomalaiset jauhot ja lihatuotteet erityisen hyvin.
Tuo on niin totta.Vaunu kiertää ympäri Suomen niin pitää jäädä jotain käteenkin..Ja jos joskus maksaa 12e hatsapurista niin ei ole vaarallista,voi mennä huonompaankin asiaan raha😃
Maiston tänä kesänä ekan kerran. Voin syödä toistekin, ei ehkä silti tule säännöllistä ruokaa meidän perheeseen. Saako niitä edes muualta kuin siitä vaunusta?
Hyvää mutta hintaa sen verran ettei viitsi usein ostaa. Kun ei siitä ole kokonaiseksi ateriaksi kuten pizzasta.
Voi hyvänen aika mitä juttua täällä ku huudellaan Venääjää ja Viroo Georgialaisesta Hatsapurirista. Vetäkää ittenne kaulakeinuun niin pysyis keskustelupalstat asiallisina.
Pakasteesta marketissa 30euroa kilo!?..jos se ei ole vedätystä niin mikä sitten on?
Musta on hyvää toki, mutta niin raskasta, että tosi harvoin sitä ostan.
Muutenkin pizza tai vastaava on monipuolisempi mättö.
sisäfile kirjoitti:
Pakasteesta marketissa 30euroa kilo!?..jos se ei ole vedätystä niin mikä sitten on?
Miksi se olisi vedätystä?
Vierailija kirjoitti:
Sitä myydään Ville Haapasalon nimellä. Hän itse ei ollut ainakaan silloin myymässä, kun ostin. Juustoisen makuinen ja oloinen lämmin pieni vaalea limppuleipä. Ei mikään tajunnan räjäyttävä makuelämys, sellainen 2/5. En ehkä ostaisi enää uudestaan.
Mä olen ostanut sitä Villeltä, mutta nykyään siellä kopissa joku muu. Ei se itse voi joka kopissa olla aina, meillä siis vakituinen koppi ollut kesästä saakka.
Tykkäsin kyllä. Kyllä sitä kerran elämässään maksaa 12 e siitä ilosta, että Ville itse sivelee nöyränä voisulaa ostamasi uunituoreen hatsapurin päälle.
Ottakaa huomioon, että piirakkakaupan ohella tapahtuu henkilökohtainen persoonallinen taiteilijakohtaaminen. Taide- ja makueläys yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
sisäfile kirjoitti:
Miksi se olisi vedätystä?
Raaka-aineet maksaa max. 2€
Minulle riittää kunhan saan nähdä Ville Hatsapurin, ihan sama minkä makusia ja hintasia ne haapasalot on
:-D
Saa 30€ kilohintaan citymarketin pakastealtaasta, varaudu tajunnan räjäyttävään elämykseen.
No jos Haapasalon turvonneen naaman kojusta näkisi pilkahtavankin, niin ehkä voisin kympin maksaa. Mutta ainakaan Treen kansainvälisillä markkinoilla elokuussa ei Villeä näkynyt.
Mut onneks on päässy k-kaupan mainokseen.
Joku voisi punnita sellaisen ja kertoa painon tänne. Tai eikös noistakin pitäisi olla yksikköhinnat esillä? Tässä tapauksessa siis €/kg
Kaikki pitäisi saada ilmaiseksi.Hatzaburin raaka-aineet, paljon juustoa on kallista.
Kukaan ei myy mitään raaka- aineen hinnalla.
Yrittäjällä on paljon kuluja joita ei kaduntallaaja edes tiedä.