Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö, jos poikasi tyttöystävällä on silikonirinnat?

Vierailija
16.02.2014 |

Myönnän, että olisin pettynyt, jos yksikin pojista toisi näytille tuollaisen.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu mun tietoon ja toivottavasti ei mun tietooni tulekaan. En halua tietää!

Vierailija
22/46 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö sen muka heti tunnistaisit? Monella on täysin luonnollisen kokoiset rinnat ja moni käyttää push upeja joten ei voi tietää kenellä on ja kenellä ei. Se ei ole sinun asiasi ap. Kamala anoppi tulet olemaan jos ulkonäön perusteella valitset kenestä pidät ja vahtaat tyttöjen rintoja. Minulle on ainakin tärkeintä että lapseni ovat onnellisia sen oman rakkaan kanssa, oli rintoja tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä poikani tyttöystävän rinnat minulle kuuluisivat?

Vierailija
24/46 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, implantteja ei tarvitse laittaa liian suuria. Eikä kannata tuomita ihmistä niiden implanttien perusteella. Olette vaan sillon itse pinnallisia. Ne on ihan arkipäivää, ja kun laitetaan fiksusti hyvällä maulla, niin ettei ne saa aikaan jalkapalloefektiä niin ei aina päällepäin voi varmaksi sanoa onko implantit kun nykyään on kaikenmaailman pushupejakin. Kenenkään kauneusleikkaukset ei voi olla teille pettymys. Kuulostaa siltä, että vedätte heti siitä yhteyden jonkinlaiseen luonteenlaatuun.

Vierailija
25/46 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kenellekään kuulu onko jollakin silikonit eikä niitä välttämättä edes huomaa. :D Parhaalla ystävälläni on silikonit erikokoisista rinnoista johtuvien selkäkipujen vuoksi eikä asiasta tiedä kukaan muu kuin minä ja ystäväni avomies. Kellään muulla ei ole aavistustakaan.

Vierailija
26/46 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 21:23"]

Jos on riittävän isot, niin ok. Kun laitetaan tissit, niin niitten pitää olla sitten kerralla riittävän kokoiset. Turha näperrellä. ;) 

t:Mies

[/quote]

SILIKONIT EIVÄT OLE MITKÄÄN TISSIT, eikö se nyt vaan mene millään perille sinne aivojen perälle? Onko porukka tosiaan näin tyhmää? Ihan sama kun vertaisi aitoa merkkilaukkua ja halpamuovista feikkilaukkua keskenään, ne EIVÄT ole sama asia; toinen on aito ja toinen wannabe.

Vierailija
27/46 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi lapselleni niin pinnallista ja huonolla itsetunnolla varustettua puolisoa.

Vierailija
28/46 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 17:17"]Meillä on perheemme arvot sellaiset, että ihminen on kaunis luonnostaan ja ei tarvitse täytteitä mihinkään. Toivon, että pojat jatkavat tätä arvojen vaalimista ja antavat piupaut tytöille, joilla on tarve korostaa itseään keinotekoisesti.

[/quote]

Ehkäpä pojat näkevät pintaa syvemmälle.

Itse ymmärrän naisia joille luoja ei ole suonut mitään. Siis joilla on täysin pojan kroppa. Jotkut naiset pärjäävät sen rinnattoman kroppansa kanssa ihan hyvin. Toiset eivät, enkä syyllistä heitä jos hakevat naisellisia muotoja kirurgilta.

Vierailija
29/46 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin.

Vierailija
30/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko, joku kertoa minulle tietämättömälle, että mistä tiedätte, kenellä on silikonit ja kenellä ei?

Mutta oikeasti minua kiinnostaisi tietää, että miksi autoa saa korjata ja/ tai paremmin ehostaa, sekä duunata, mutta henkilö ei saa ehostaa ja duunata itseään?

- Toki rajansa kaikella mutta, jos henkilö on menettänyt toisen rintansa esimerkiksi sairauden takia, niin jos on mahdollista rakentaa hänelle uusi rinta "feikki rinta", vrt  käyttää päässä peruukkia, niin onko se oikeasti niin pinnalista, että ette haluaisi olla, että kieltäytyisitte olemasta tällaisen naisen kanssa tekemisessä? Tai pitäisitte häntä vähintään pinnallisena?

Vierailija
31/46 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nyt oletetaan, että jostain syystä keskustelisin poikani tai hänen tyttöystävän kanssa tyttöystävän rinnoista (koska en keksi miten muuten asia tulisi tietooni), niin tietysti hyväksyisin. Eihän se edes kuulu minulle mitenkään. Ja nyt siis oletus on, että tyttöystävän silikonit olisivat ns. luonnollisen kokoiset ja muotoiset, ei mitkään rantapallot, koska sellaiset halunneesta naisesta en usko poikani kiinnostuvan ainakaan vakavasti.

Vierailija
32/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ettei. Itsellänikin on. Lapset vaan eivät tiedä sitä. Ollut jo 9 vuotta.

Vierailija
33/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se minulle kuuluisi?

Vierailija
34/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn jokaisella yli 18v. Luomut on kauniimmat, mutta jos joku haluaa ne ottaa niin ottakoon.

Ja on ne silikonit kauniimmat bassetin korvan mallit----> http://1.bp.blogspot.com/-gYfrOpvD4tY/TmXi1MyaQhI/AAAAAAAAA3Y/rdoOqz_n55E/s1600/Basset_Houng_Puppy.jpg

Vierailija
35/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyväksyisin. Ainut mikä tuossa mietityttäisi olisi lähinnä se että mammografiaa voi olla haastava tehdä sitten 40+, mutta mitäpä tuo minulle silti kuuluisi.

Vierailija
36/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko että poikasi tosiaan kysyis sulta että hyväksytkö tämän mun tyttöystävän kun sillä on silarit? Mitä ihmeen hyväksymistä siinä oikein on? Ajattelitko estää niiden seurustelun? Vai etkö päästä tyttöystävää enää teille? Miten muuten ajattelit kontrolloida sen silariasian? Vaaditko lääkärintodistusta joka todistaa ettei tytöllä varmasit ole silareita?

Vierailija
37/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyväksymistä tässä nyt muka tarvitaan.

Elämä on.

Vierailija
38/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta tehdä tissien aitoustarkastus heti ovella, kun poika tuo näytille. Kysykää aviomieheltänne ja hän on varmasti ihan samaa mieltä, saatta jopa tarjoutua tehtävään vapaaehtoisena.

Vierailija
39/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen mun hyväksymisiä tarvita... mutta myönnettäköön, olisin vähän pettynyt minäkin.

Vierailija
40/46 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se minun ongelmani olisi millänlailla. Tuskin kenenkään muunkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme