Mikä tarve pulleroilla on syödä eväänä rahkaa
ja pari tyrniä kekkuloi siinä kruununa? Onko tarve korostaa ruuan terveellisyyttä töissä ja kotona sitten vedetään mielettömät määrät kaikkea herkkua. Kyse ei ole parista työntekijästä, vaan minua ja kahta muuta lukuunottamatta 10 ihmistä märehtii vasikan ravinnosta jalostettua mömmöä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Meillä yks lihava vetää aina salaattia töissä mutta olen useamman kerran nähnyt hänet lähikaupassa hakemassa sipsiä, pitsaa, kokista, ns "pieruhamppareita", ja irttaria. :D
Niin että parempi olla syömättä sitä salaattia ollenkaan, jos ostaa myös huonoja tuotteita?
Missä vaiheessa rahka muuttui joksikin laihdutusruoaksi?
Mun lapsuudessa rahka oli jälkiruoka tai välipala. Meillä syötiin mm. sellaista kuin puolukkarahkaa välipalaksi.
Mä syön joskus juuri purkin rahkaa ja purkin ananasta, koska se on sikahyvää. Pitääkin käydä ostamassa! Pitää vaan vaihtaa juoksutrikoot päälle ennen kauppaan menoa ettei kassa ajattelee mun olevan fitness kun ostan rahkaa.
T. 70-luvulla syntynyt
Kutsuuko joku työkaveriaan pulleroksi? Miten typerä voi ihminen olla?
Vierailija kirjoitti:
Kaipa ne yrittää laihduttaa, eikö saisi?
Miksi vain yrittävät, miksi eivät laihduta eli syö vähemmän ja kuluta enemmän? Enemmän kasviksia ja juoksulenkkejä, sillä afrikassakin pysytään hoikkana.
Ei sillä, vähiten kiinnostavat toisten syömiset, tekemiset ja menemiset, omianikaan en jaa. Ostan kaupasta sitä mistä tykkään. Vähemmän makeaa. Olen hoikka vaikka en katso mitä suuhuni laitan.