Mikä tarve pulleroilla on syödä eväänä rahkaa
ja pari tyrniä kekkuloi siinä kruununa? Onko tarve korostaa ruuan terveellisyyttä töissä ja kotona sitten vedetään mielettömät määrät kaikkea herkkua. Kyse ei ole parista työntekijästä, vaan minua ja kahta muuta lukuunottamatta 10 ihmistä märehtii vasikan ravinnosta jalostettua mömmöä.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:25"]
Mitä sinulle kuuluu muiden syömiset, kun et niitä ruokia maksakaan? Keskity omiin asioihisi tai kanna edes huolta niistä, joilla ei ole mitään, mitä suuhunsa laittaa.
[/quote]
Olethan samaa mieltä esimerkiksi huumeista? Jos et, niin miksi?
[/quote]
Olisiko av:n typerin kommentti? Sinä pönttö vertaat lihavaa ja narkomaania!!!!
Lihava käy töissä, voi elää normaalia elämää. Ei vahingoita läheisiään painollaan. Lihavuus ei ole laitonta.
Narkomaani harvoin pystyin käymään töissä, narkomaani vahingoittaa läheisiään, ei kykene normaaliin elämään. Huumeet ovat laittomia.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 17:47"][quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:25"]
Mitä sinulle kuuluu muiden syömiset, kun et niitä ruokia maksakaan? Keskity omiin asioihisi tai kanna edes huolta niistä, joilla ei ole mitään, mitä suuhunsa laittaa.
[/quote]
Olethan samaa mieltä esimerkiksi huumeista? Jos et, niin miksi?
[/quote]
Olisiko av:n typerin kommentti? Sinä pönttö vertaat lihavaa ja narkomaania!!!!
Lihava käy töissä, voi elää normaalia elämää. Ei vahingoita läheisiään painollaan. Lihavuus ei ole laitonta.
Narkomaani harvoin pystyin käymään töissä, narkomaani vahingoittaa läheisiään, ei kykene normaaliin elämään. Huumeet ovat laittomia.
[/quote]
korjaus, harvoin pystyy siis!!! Ei pystyin.
Itse siis en ole lihava enkä ole koskaan käyttänyt huumeita, en edes pilveä.
Rahka on hyvää, joten miksi sitä ei saisi syödä? Jos asia sinua noin riepoo, niin kirjoita heille lista niistä ruoka-aineista, mitä he saisivat sinun mielestäsi syödä.
Samaa olen ihmetellyt. Naurettavaa. Yleensä tölkki ananasta ja rahkaa.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:57"]
Nälkä, arvelen?
[/quote]
Rahka ei kyllä nälkää vie.
Kulkee kätevästi käsilaukussa, vie nälän pitkäksi aikaa, ei tee sotkua, maistuu hyvältä... Tarvitseeko lisää syitä?
Millainenkohan haloo sitä syntyisi, jos työpaikan punkeri vetelisi joka päivä evääksi sipsejä ja suklaapatukoita? Näköjään koskaan ei voi voittaa. Jos yrittää syödä terveellisesti, sen takana on ainoastaan halu esittää jotakin työkavereille Jos syö epäterveellisesti, on ällö läski joka voisi vaikka ampua itsensä.
Ok, ensi viikolla vaihdan rahkan pariin viineriin, kun sitä ei kai kukaan paheksu.
Terv. Pullero
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:01"]
Kulkee kätevästi käsilaukussa, vie nälän pitkäksi aikaa, ei tee sotkua, maistuu hyvältä... Tarvitseeko lisää syitä?
Millainenkohan haloo sitä syntyisi, jos työpaikan punkeri vetelisi joka päivä evääksi sipsejä ja suklaapatukoita? Näköjään koskaan ei voi voittaa. Jos yrittää syödä terveellisesti, sen takana on ainoastaan halu esittää jotakin työkavereille Jos syö epäterveellisesti, on ällö läski joka voisi vaikka ampua itsensä.
[/quote]
siis miksi rahkaa, miksi ei esim. Viiliä, jogurttia, leipää, hedelmiä, salaatteja jne. Vaan aina rahkaa kun laihdutetaan, eikä laihduta
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:02"]
Ok, ensi viikolla vaihdan rahkan pariin viineriin, kun sitä ei kai kukaan paheksu.
Terv. Pullero
[/quote]
ota vaikka viili vaihteeksi
En tajua itse sitä ananasta, siinähän on ihan sairaasti hedelmäsokeria eli hiilareita.
Niinpä, leivoksiako sitten pitäisi syödä? Minä olen kait punkero mutta tykkään rahkasta ja syön sitä jopa kotona. Lälläää, syön just sitä mitä haluan enkä kysele keneltäkään lupaa.
Ap. Mikä tarve sinulla on puuttua muiden syömisiin?
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:01"]
[/quote]
Niinpä, maailmassa ei ole muuta ruokaa kuin rahka tai sipsit+suklaapatukat.
Kyllä itsekin ihmettelen tätä rahkamuotia. On se varmaan hyvä ehkä kerran päivässä vedettynä (maustamaton, maustetut on kuin karkkia söisi) mutta jotkut tosiaan vetävät niitä purkkikaupalla, koska fitness ja laihdutus. Ja siis kaiken muun päivällä syödyn päälle.
Suomalaisten (ja okei, monen muunkin maan) ruokatottumukset ovat yleisesti päin helvettiä ja oikotietä hoikkuuteen etsitään kaikenmaailman karppauksen, gluttauksen, 5+2 dieetin ja rahkansyönnin kautta. Ei sitä ihan oikeasti voi olla kummastelematta.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:05"]
Niinpä, leivoksiako sitten pitäisi syödä? Minä olen kait punkero mutta tykkään rahkasta ja syön sitä jopa kotona. Lälläää, syön just sitä mitä haluan enkä kysele keneltäkään lupaa.
Ap. Mikä tarve sinulla on puuttua muiden syömisiin?
[/quote]
ei leivoksia, miksi et syö monipuolisesti? aika yksipuolista tuollainen
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:04"]
Terv. Pullero
[/quote]
[/quote]
Minä syön viiliä jo kotona, joten miten se tilannetta muuttaa, jos syön rahkaa kotona ja viiliä töissä? Tuleeko sinulle parempi mieli?
Terv. toinen pullero
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:04"]
Terv. Pullero
[/quote]
[/quote]
Minä syön viiliä jo kotona, joten miten se tilannetta muuttaa, jos syön rahkaa kotona ja viiliä töissä? Tuleeko sinulle parempi mieli?
Terv. toinen pullero
[/quote]
no. Nyt meni pointti ihan ohi sulta. Monipuolisuutta ruokavalioon. Huoh. Eikä se rahka laihduta, vink vink.
Mistä sait sen kuvan, että syön vain leivoksia ja rahkaa. Ja vaikka söisinkin, niin kettuako se sinulle kuuluu.
Ihan terkkarin ehdotuksen mukaisesti syön rahkan sekä lisäksi marjoja, esimerkiksi mustikoita, ja banaanin. Se pitää paremmin nälän ja verensokerin tasaisena kuin pelkät hedelmät. Ja olen muuten laihtunutkin.