Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve pulleroilla on syödä eväänä rahkaa

Vierailija
16.02.2014 |

ja pari tyrniä kekkuloi siinä kruununa? Onko tarve korostaa ruuan terveellisyyttä töissä ja kotona sitten vedetään mielettömät määrät kaikkea herkkua. Kyse ei ole parista työntekijästä, vaan minua ja kahta muuta lukuunottamatta 10 ihmistä märehtii vasikan ravinnosta jalostettua mömmöä. 

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy niiltä? 

Vierailija
22/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:01"]

Kulkee kätevästi käsilaukussa, vie nälän pitkäksi aikaa, ei tee sotkua, maistuu hyvältä... Tarvitseeko lisää syitä?

Millainenkohan haloo sitä syntyisi, jos työpaikan punkeri vetelisi joka päivä evääksi sipsejä ja suklaapatukoita? Näköjään koskaan ei voi voittaa. Jos yrittää syödä terveellisesti, sen takana on ainoastaan halu esittää jotakin työkavereille Jos syö epäterveellisesti, on ällö läski joka voisi vaikka ampua itsensä.

[/quote]

siis miksi rahkaa, miksi ei esim. Viiliä, jogurttia, leipää, hedelmiä, salaatteja jne. Vaan aina rahkaa kun laihdutetaan, eikä laihduta

[/quote]

Kuka sanoi, että laihdutan? Ei rahka ole ainoastaan bodaajien ja laihduttajien ruokaa, vaan - gasp! - joku saattaa oikeasti ihan vain tykätä sen mausta. Miksi minun pitäisi syödä muita ruokia töissä, jos kerran kotona syön monipuolisesti erilaisia ruokia aamulla ja illalla? Varsinkin, kun yksi rahka päivässä viitenä päivänä viikossa nyt ei suoranaisesti ole terveydelle haitallista yhtään kenellekään.

- 7

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö viiliä, koska en pidä siitä. Rahkasta olen pitänyt aina, kohmeisten pakastemarjojen kanssa. Onneksi harjoitan tätä pahetta vain kotonani, mutta jaxuhali ap:lle jos olet nähnyt minun lyllertävän kassajonossa rahkapurkkieni kanssa.

Vierailija
24/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa kans :D lihavan pitäs eka laihuttaa ennen ku rupee kasvattaa lihaksia. Kai se on hyvä väittää ettei laihu terveellisellä ruualla vaan lihoo vaan ku lihakset kasvaa mut ei paino tipu. Paino tippuu vaan ja ainoostaa ailöä et syö vähemmän. Siks niitä pika laihutua juttuja on! Tarvi valittaa ku ei ymmärrä et pakko se on kärsiäkki vähä

Vierailija
25/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:11"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:02"]

Ok, ensi viikolla vaihdan rahkan pariin viineriin, kun sitä ei kai kukaan paheksu.

Terv. Pullero

[/quote]

ota vaikka viili vaihteeksi

[/quote]

Minä syön viiliä jo kotona, joten miten se tilannetta muuttaa, jos syön rahkaa kotona ja viiliä töissä? Tuleeko sinulle parempi mieli?

Terv. toinen pullero

[/quote]

no. Nyt meni pointti ihan ohi sulta. Monipuolisuutta ruokavalioon. Huoh. Eikä se rahka laihduta, vink vink.

[/quote]

Kuule, syön minä muutakin päivän mittaan kuin yhden rahkan ja yhden viilin. Enkä minä laihduta, joten vink vink vaan itsellesi.

Vierailija
26/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:14"]

Kulkee kätevästi käsilaukussa, vie nälän pitkäksi aikaa, ei tee sotkua, maistuu hyvältä... Tarvitseeko lisää syitä?

Millainenkohan haloo sitä syntyisi, jos työpaikan punkeri vetelisi joka päivä evääksi sipsejä ja suklaapatukoita? Näköjään koskaan ei voi voittaa. Jos yrittää syödä terveellisesti, sen takana on ainoastaan halu esittää jotakin työkavereille Jos syö epäterveellisesti, on ällö läski joka voisi vaikka ampua itsensä.

[/quote]

siis miksi rahkaa, miksi ei esim. Viiliä, jogurttia, leipää, hedelmiä, salaatteja jne. Vaan aina rahkaa kun laihdutetaan, eikä laihduta

[/quote]

Kuka sanoi, että laihdutan? Ei rahka ole ainoastaan bodaajien ja laihduttajien ruokaa, vaan - gasp! - joku saattaa oikeasti ihan vain tykätä sen mausta. Miksi minun pitäisi syödä muita ruokia töissä, jos kerran kotona syön monipuolisesti erilaisia ruokia aamulla ja illalla? Varsinkin, kun yksi rahka päivässä viitenä päivänä viikossa nyt ei suoranaisesti ole terveydelle haitallista yhtään kenellekään.

- 7

[/quote]

pullero ei syö terveellisesti. Nyt on muotia syödä rahkaa, siksi ylipainoiset sitä syö kahmalokaupalla. Monipuolisuus on aina hyväksi ruokavaliossa. Ja paljon saa illalla kotona kasciksia syödä, jos ei yhtään aamupäivällä syö.

Vierailija
27/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:12"]

Mistä sait sen kuvan, että syön vain leivoksia ja rahkaa. Ja vaikka söisinkin, niin kettuako se sinulle kuuluu.

[/quote]

En ole ap, mutta ketjussahan monta kertaa on sanottu, että "ok no mä syön sit sipsejä ja leivoksia", aivan kun ne olisivat ainoa vaihtoehto rahkalle.

Ja ihmettelen tosiaan ruokatottumuksia, jotka ovat pelkkää muotidieettien perässä juoksemista. Kaikkea muutakin saa maailmassa ihmetellä, niin tätäkö sitten ei? Kuka niin päättää? Sinäkö?

Kiloja lähtisi karisemalla, kun ensimmäisenä viitsittäisiin lukea ne tuoteselosteet. Monet elintarvikkeet sisältävät hirveät määrät sokeria ja ylimääräisiä kaloreita, kuten esimerkiksi niin terveellisenä pidetyt jogurtit.

Sitten vielä sokerimuroja/-muromysliä aamiaiseksi, päivällä vähän leipää kinkulla, lounaalla jotain valmisruokaa sokereineen ja kaloreineen, iltapäivällä yksi maustamaton rahka, kotona sitten vielä iso tankkaus kotiruokaa.

Ja sitten ihmetellään kun ei laihduta.

Vierailija
28/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:17"]

Ok, ensi viikolla vaihdan rahkan pariin viineriin, kun sitä ei kai kukaan paheksu.

Terv. Pullero

[/quote]

[/quote]

Minä syön viiliä jo kotona, joten miten se tilannetta muuttaa, jos syön rahkaa kotona ja viiliä töissä? Tuleeko sinulle parempi mieli?

Terv. toinen pullero

[/quote]

no. Nyt meni pointti ihan ohi sulta. Monipuolisuutta ruokavalioon. Huoh. Eikä se rahka laihduta, vink vink.

[/quote]

Kuule, syön minä muutakin päivän mittaan kuin yhden rahkan ja yhden viilin. Enkä minä laihduta, joten vink vink vaan itsellesi.

[/quote]

no kova homma illalla painaa pioli kiloa kasviksia napaan, jos lounaalla syö pelkän rahkan. Tapansa kullakin, helpompaa ja fiksumpaa olisi syödä vähän tasaisemmin. Aloituksessa oli kyse pulleroista, joten heillä on paino-ongelmia.

Vierailija
29/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomalaisten (ja okei, monen muunkin maan) ruokatottumukset ovat yleisesti päin helvettiä"

No siltä näyttää. Terveellistä ruokaa kuten rahkaa voi syödä ainoastaan laihtumistarkoituksessa. Mitään muuta syytä taustalla ei voi olla. Jos läski syö rahkaa, hän aivan varmasti yrittää laihduttaa ja tekee siitä vielä kamalan ison numeron työpaikalla. Mikä typerys!

Vierailija
30/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinulle kuuluu muiden syömiset, kun et niitä ruokia maksakaan? Keskity omiin asioihisi tai kanna edes huolta niistä, joilla ei ole mitään, mitä suuhunsa laittaa.

Vierailija
31/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:20"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:17"]

Terv. Pullero

[/quote]

[/quote]

Terv. toinen pullero

[/quote]

[/quote]

[/quote]

no kova homma illalla painaa pioli kiloa kasviksia napaan, jos lounaalla syö pelkän rahkan. Tapansa kullakin, helpompaa ja fiksumpaa olisi syödä vähän tasaisemmin. Aloituksessa oli kyse pulleroista, joten heillä on paino-ongelmia.

[/quote]

Minä syön kasviksia aamulla, hedelmiä päivällä, kasviksia päivällisellä ja illallakin leivän päällä tomaattia ja lisäksi jotain hedelmää. Ruisleipä ja juustot minun painon pitää ylhäällä, ei yksipuolinen ruokavalio tai kasvisten puute. Sinä näköjään päättelet ihmisten ruokavalion vain työpaikkalounaan perusteella, vai niin.

Vierailija
32/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyse oli avaukseen liittyvästä ihmistyypistä. Näitä naisianon paljon, jotka ovat ylipainoisia ja lounaalla töissä pelkkää rahkaa. Voihan siitä jotain päätellä ihmisen iltasyömisistä ja liikuntaharrastuksista.

Vierailija
33/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö rahkaa, niin se ei tarkoita että laihduttaa. Teillä on pienet ongelmat, kun pitää toisten syömisiä vahdata.

Vierailija
34/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:18"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:14"]

[/quote]

[/quote]

- 7

[/quote]

pullero ei syö terveellisesti. Nyt on muotia syödä rahkaa, siksi ylipainoiset sitä syö kahmalokaupalla. Monipuolisuus on aina hyväksi ruokavaliossa. Ja paljon saa illalla kotona kasciksia syödä, jos ei yhtään aamupäivällä syö.

[/quote]

Minä olen koko ikäni tykännyt hapanmaitovalmisteista ja olen syönyt niitä jo vuosia ennen kuin niistä tuli "muotia" . Nykyisin saa onneksi monenlaisia rahkavalmisteita, mutta voi h*lvetti, kun niitäkään ei näköjään saisi syödä.

Vierailija
35/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:21"]

"Suomalaisten (ja okei, monen muunkin maan) ruokatottumukset ovat yleisesti päin helvettiä"

No siltä näyttää. Terveellistä ruokaa kuten rahkaa voi syödä ainoastaan laihtumistarkoituksessa. Mitään muuta syytä taustalla ei voi olla. Jos läski syö rahkaa, hän aivan varmasti yrittää laihduttaa ja tekee siitä vielä kamalan ison numeron työpaikalla. Mikä typerys!

[/quote]

Rahkako se nyt on maailman tärkein ateria?

Kun kyse on siitä, että se rahka on näiden ihmisten ainoa edes terveellisyyteen viittaavakaan "ateria" ja sekin vain tämän hetken muotituote. Ensi vuonna se on varmaan sitten minibanaani.

Kun muut ruokatottumukset ovat päin mäntyä, niin sitä ei kyllä yhdellä rahkalla korjata, vaikka näin tunnutaan ajattelevan.

Etsitään oikotietä onneen ja hoikkuuteen, muttei tajuta että koko ruokavalio kaipaisi kunnon remonttia, samoin liikkumistottumukset.

Vierailija
36/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma syödä illalla puoli kiloa vihanneksia. Pakastepussillinen painaa 400 grammaa ja siihen päälle tomaattia, kurkkua.

Vierailija
37/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se rahkadieetti, jossa korvataan yksi päivän ateria rahkalla ja muuten sitten syödään kasviksia ja lihaa. On kai vaan helpompi syödä se rahka työpaikalla, vaikka ap:tä kuinka ärsyttäisi.

En ole itse tällaisella dieetillä, mutta työpaikalta muutama on ja ne on tosiaankin selkeästi laihtuneet. Ikävää, että se ei ap:tä miellytä.

Vierailija
38/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne rahkansyöjät syö sen pelkän rasvattoman rahkan. Söisivät kermarahkaa tai lisäisivät rahkan joukkoon jotain rasvaista esim. kuohukermaa.

Vierailija
39/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:50"]

Ja ne rahkansyöjät syö sen pelkän rasvattoman rahkan. Söisivät kermarahkaa tai lisäisivät rahkan joukkoon jotain rasvaista esim. kuohukermaa.

[/quote]

Miksei ne saisi syödä yhdellä aterialla rasvatonta rahkaa?

Vierailija
40/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas nyt aiheuttaa suuttumusta. Onko tosiaan niin kipeää kuulla tosiasia, että vain lisäämällä rahkan ruokavalioosi et tule laihtumaan?