Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tarve pulleroilla on syödä eväänä rahkaa

Vierailija
16.02.2014 |

ja pari tyrniä kekkuloi siinä kruununa? Onko tarve korostaa ruuan terveellisyyttä töissä ja kotona sitten vedetään mielettömät määrät kaikkea herkkua. Kyse ei ole parista työntekijästä, vaan minua ja kahta muuta lukuunottamatta 10 ihmistä märehtii vasikan ravinnosta jalostettua mömmöä. 

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:50"]

Ja ne rahkansyöjät syö sen pelkän rasvattoman rahkan. Söisivät kermarahkaa tai lisäisivät rahkan joukkoon jotain rasvaista esim. kuohukermaa.

[/quote]

Idioottimaisinta mitä olen vähään aikaan kuullut. Kuohukermalla lihoo tehokkaasti ja lisäksi se sisältää kovaa rasvaa.

Vierailija
42/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:36"]

Se on se rahkadieetti, jossa korvataan yksi päivän ateria rahkalla ja muuten sitten syödään kasviksia ja lihaa. On kai vaan helpompi syödä se rahka työpaikalla, vaikka ap:tä kuinka ärsyttäisi.

En ole itse tällaisella dieetillä, mutta työpaikalta muutama on ja ne on tosiaankin selkeästi laihtuneet. Ikävää, että se ei ap:tä miellytä.

[/quote]

Katsopas, kuinka pysyviksi laihdutustulokset jäävät. Tässä kun ei opita ollenkaan mihinkään monipuoliseen ruoka-aineiden ravitsemuksellisen sisällön arviointiin, säännölliseen ateriarytmiin ja annoskokojen säätelyyn. 

Puhun kokemuksesta, itse olen myös ollut vastaavalla dietillä, ennenkuin tällaisesta muodista mitään tiettiin. Toimi joten kuten,  kun pääsin kotiin syömään sen terveellisen "ison" aterian viimeistään viideltä iltapäivällä. Mutta kyllä silloinkin työteho oli päivän pari viimeistä tuntia ihan täysin kahvin varassa, ei se välipalaomena hirveästi auttanut. Nykyisin, kun työssä voi mennä kasiinkin, on ihan pakko panostaa lounaaseen. Onneksi on helppoa, kun olen oppinut jo silmämääräisestikin arvioimaan esimerkiksi lisukkeiden määriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rahkan syöminen on muotia ja on erikoisuuden tavoittelua poiketa joukosta. Joku vuosi sitten oli muotia syödä pekonia ja sianlihaa, aiemmin kananmunia. Ihmeellistä, kun meidän työpaikalla liikapainoiset syövät päivittäin rahkaa (ja en seuraa kenenkään eväitä huvikseni, vaan inhoan rahkan hajua) ja hoikat syövät työpaikkalounaan puffet-pöydästä. Jokaisen omia valintoja, mutta turha valittaa läskeistä, kun ruokatottumukset ovat huonot.

Vierailija
44/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suurta meteliä "rahkansyöjät" omasta ruokavaliostaan myös pitää ainakin mun työpaikalla. Sinänsä muo ei kiinnosta toisten syömiset, paino tai ulkonäkö, mutta väkisinkin tulee kuultua, kun sureen ääneen meuhkataan.

Vierailija
45/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen läski ja syön töissä kahvitauolla useimmiten rahkaa ja marjoja/hedelmän mm. seuraavista syistä: 1) se on edullista, 2) ei tarvitse valmisteluja, 3) en voi syödä viljatuotteita, 4) proteiini pitää nälkää, 5) helppo nykäistä kiireessä vaikka seisaaltaan parissa minuutissa.

Anteeksi. Vaihtoehtona lienee lopettaa syöminen kokonaan :(

Vierailija
46/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr 32 kommentti on asiaa.

Vierailija
47/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisivat mieluummin soijavalmisteisiin. Maito on edelleen vasikoitten ruokaa.

Vierailija
48/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:50"]

Ja ne rahkansyöjät syö sen pelkän rasvattoman rahkan. Söisivät kermarahkaa tai lisäisivät rahkan joukkoon jotain rasvaista esim. kuohukermaa.

[/quote]

Idioottimaisinta mitä olen vähään aikaan kuullut. Kuohukermalla lihoo tehokkaasti ja lisäksi se sisältää kovaa rasvaa.

[/quote]

Ei rasva lihota. Kova ns. eläinrasva ei ole haitallista. Voisit hankkia  tietoa ravinnosta ennenkuin päästät suustasi typeryyksiä.

Vierailija
49/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse marjarahkaa, jossa on rahkaa, kermaa, sokeria ja marjoja. Jälkiruoka, johon en kyllästy.

Vierailija
50/66 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 15:25"]

Mitä sinulle kuuluu muiden syömiset, kun et niitä ruokia maksakaan? Keskity omiin asioihisi tai kanna edes huolta niistä, joilla ei ole mitään, mitä suuhunsa laittaa.

[/quote]

Olethan samaa mieltä esimerkiksi huumeista? Jos et, niin miksi?

Vierailija
51/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan naurettavan näköstä ku plösöläskiset äijät syö jotain rahkaa ja mehua työpaikalla. Massuttavat kuin pikkuvauvat ku trendikästä.

Vierailija
52/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pointti on vahdata muiden eväitä?

Vierailija
53/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on jänniä mieltymyksiä monilta hoikilta. Esim meillä ei kotona edes ole mitään kovin epäterveellisiä ruokia, ei käytetä lisättyä sokeria, ei ostella karkkia, makeita juomia, helposti juodaan viikko kahvikin että pelkkä kahvi vain maidolla, jos otetaan pullaa, ne yleensä yhden pullan jälkeen 4 päivän päästä huomataan että taas meni loput pilalle. Leipää, perus kotiruokaa sensiaan kuluu kuten tänään jauhelihakeittoa, huomenna pinaattikeittoa ja kananmunia. Silti meistä toinen on pyöreä. Ei siihen herkkuja tarvita edes.

Vierailija
54/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannutkaan, että rahkapurkin kupeessa lukisi: "Vain hernekepeille ja muille ripakintuille. Pullerot älkööt vaivautuko." Tosin itse en syö rahkaa sellaisenaan, mutta jugurtin ja rahkan sekoitukset ovat ihan maukkaita esim. marjoilla terästettynä.

Vierailija
55/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee että sillä laihtuu ja lihakset kasvaa. Punttiäijäthän vetää rahkaa(toki paljon muutakin).

Vierailija
56/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Naurettavaa. Yleensä tölkki ananasta ja rahkaa. 

Sinulla sitten riittää nauramista päivästä toiseen. Älä vaan tukehdu nauruusi.

Vierailija
57/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahka oli reissussa kätevä välipala, kun skyrissä on lusikkakin mukana. Sokeristahan se on, joten ei laihduta. Ihan sen lusikan takia sen valitsin, kun kävin ostamassa kaupasta itselleni välipalaa. Tapahtumissa kun pikkuinen ruoka-annos maksaa hirveästi. Oli mulla suklaapatukka ja banaanikin! 

Vierailija
58/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarve on olla vähemmän punkero :) Ja tuskin kukaan ruokaansa valitsee sen perusteella että pääsisi sitten leveilemään asialla :D Ihmisillä on vähän turhan suureellisia kuvitelmia omasta tärkeydestään: "Mitäköhän tuo tuossa yrittää minulle viestiä syömällä juuri tuota ruokaa?"

Vierailija
59/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tarve kakkosnelosilla on aina miettiä muiden syömisiä? Tai ostoskoria?

Jos söisin niinkuin rt minulle ehdotti, niin söisin  minäkin rahkoja.

Vierailija
60/66 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yks lihava vetää aina salaattia töissä mutta olen useamman kerran nähnyt hänet lähikaupassa hakemassa sipsiä, pitsaa, kokista, ns "pieruhamppareita", ja irttaria. :D