Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelettekö lihavat toisten ihmisten laihuutta?

Vierailija
16.02.2014 |

Ihmettelettekkö toiset lihavat koskaan, miten jotkut ihmiset pystyvät syömään hirveät määrät ruokaa ja pysymään silti laihoina? :0 Ei voi kun ihmetellä, miten se ruoka ei toisissa vain näy. Esim. mieheni veli syö ruokaa kuin hevonen ja on silti tikkulaiha!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan. Lapseni ja mieheni ovat laihoja, vaikka syövät ihan samoin kuin minä.

Vierailija
2/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineenvaihdunta. Se nyt vaan on joillakin parempi. En ihmettele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ahmivat laihatkaan oikeasti syö sitä määrää mitä kuvittelette (ellei ne sitten liiku ihan vitusti), fysiikan lait kun vielä tässä maailmassa pätee :--) itse olen laiha ja ne läskit aina ihmettelee miten pysyn tällaisena vaikka vedän herkkuja muka samaan tahtiin kuin he. No en vedä, vaikka joskus näkeekin että syön karkkipussin niin en mä niin koko ajan tee enkä välttämättä syö sen lisäks päivän aikana kuin ehkä yhden pienen aterian.

Vierailija
4/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja syön herkkuja minkä mieli tekee. Purkki kermaa meni just pienen mämmiläjän kanssa ja sokeria valtavasti. Laskiaispullia monena päivänä nyt mennyt kaksi. En vaan syö juurikaan muuta, ei maistu. Terveelliseksi en väitä, mutta ihan mitä tahdon voin lihomatta syödä.

Vierailija
5/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihana ihmettelen kyllä joskus, miten paljon oikein lihavat ihmiset oikein syövät kotona, kun kukaan ei näe. Kun ihmisten ilmoilla syövät saman verran kuin minäkin.

Vierailija
6/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin laihana, aina ollut hoikka, syön muiden mielestä kuin sika, mm. töissä on naurettu mun aamiaisille, kokonainen pizza, pussi ranskiksia, ja rasia kalapuikkoja jne. 

Se mitä ne ylipainoiset ei näe on se, etten ton jälkeen välttämättä syö koko päivänä enää, koska ei ole nälkä, eli isoja annoksia harvoin, kun taas musta tuntuu, että ylipainoiset syö pieniä annoksia koko ajan.

Vierailija
7/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:42"]

Mä laihana ihmettelen kyllä joskus, miten paljon oikein lihavat ihmiset oikein syövät kotona, kun kukaan ei näe. Kun ihmisten ilmoilla syövät saman verran kuin minäkin.

[/quote]

Juu, samaa minäkin ihmettelen! T. bmi 50

Vierailija
8/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen kyllä ihmetellyt, ja tiedän eräänkin ihmisen joka on sellainen läpipasko, että vetää kauheat määrät vaikka mitä, ja heti syömisen jälkeen vessaan, hän on fyysisessä työssä, joten pitää senkin takia syödä kauheasti että jää kulutettavaksikin. Osa niistä laihoista naisista jotka ennen söi mitä vaan, on kyllä jossain vaiheessa sitten lihoneetkin kun keski-ikä alkanut lähestyä.

Vierailija
9/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse ainakin syön kotona n. 2 tai jopa 3 kertaa isommat annoskoot kun mitä "ihmisten ilmoilla" söisin.  Se ruoka mitä syön on kyllä ihan normaalia kotiruokaa, mutta vaan enemmässä määrin kuin mitä normaalipainoiset syö.

Herkkuja ja muita en ahda napaan joka ilta ja joka päivä kuten näissä läskejä näyttävissä tv-ohjelmissa on tapana näyttää. Toki suklaa ja laku on minusta ehkä parasta mitä maa päällään kantaa mutta suklaalevyjä menee ehkä n. 2-3 kuukaudessa ja ehkä 1 lakupussi. Toki tuo on paljon, mutta ei tän painoseksi päästä pelkästään noilla eväillä. Kyllä se on ne annoskoot ja vähäinen liikkuminen.

T: Läski (n. 130 kg)

Vierailija
10/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:50"]

Joo, olen kyllä ihmetellyt, ja tiedän eräänkin ihmisen joka on sellainen läpipasko, että vetää kauheat määrät vaikka mitä, ja heti syömisen jälkeen vessaan, hän on fyysisessä työssä, joten pitää senkin takia syödä kauheasti että jää kulutettavaksikin. Osa niistä laihoista naisista jotka ennen söi mitä vaan, on kyllä jossain vaiheessa sitten lihoneetkin kun keski-ikä alkanut lähestyä.

[/quote]

En tiedä lasketaanko keski-ikäiseksi, mutta tämä laskiaispullatyyppi on 40vee.

Vierailija
11/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jahas, tässä.se tuli taas. Söi lihava muiden kanssa tai ei, söi sitten salaattia tai pitsaa, niin aina sitä pitää ihmetellä. Jos syö salaattia, niin läski joko vihdoin laihduttaa tai ottaa salaatin vain silmänlumeeksi ja mättää iltaisin mitä sattuu hirveät määrät. Jos syö pitsaa, niin ei ihme, että se on läski, söisi väliin salaattia, illalla se vetää kuitenkin lisää pitsaa.

Minä olen rauhallinen ihminen eli kun istun paikallani, en heiluttele jalkojani tai vääntelehdi koko ajan. Öisin nukun suht paikoillani enkä pyöri sängyssä väkkäränä. Minulla on jopa hengitystiheys huomattavasti harvempi kuin miehelläni. Johan se on ihme, jos tuo ei vaikuta enegiankulutukseen. Vähän tosin, mutta kyllä se 10-20 vuoden aikana näkyy.

Vierailija
12/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö normaalisti, ei ole lihava. Oikeita sairauksia lukuunottamatta.

Vierailija
13/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ihmiset ymmärtäisivät, että kaikkien ihmisten lihavuus ei riipu siitä, kuinka paljon ruokaa he syövät...

Vierailija
14/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Itse ainakin syön kotona n. 2 tai jopa 3 kertaa isommat annoskoot kun mitä "ihmisten ilmoilla" söisin.  Se ruoka mitä syön on kyllä ihan normaalia kotiruokaa, mutta vaan enemmässä määrin kuin mitä normaalipainoiset syö.

Herkkuja ja muita en ahda napaan joka ilta ja joka päivä kuten näissä läskejä näyttävissä tv-ohjelmissa on tapana näyttää. Toki suklaa ja laku on minusta ehkä parasta mitä maa päällään kantaa mutta suklaalevyjä menee ehkä n. 2-3 kuukaudessa ja ehkä 1 lakupussi. Toki tuo on paljon, mutta ei tän painoseksi päästä pelkästään noilla eväillä. Kyllä se on ne annoskoot ja vähäinen liikkuminen.

[/quote]

Kiitos asiallisesta vastauksesta! T: se ihmettelijä

Vierailija
15/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 13:55"]

[/quote]

Jahas, tässä.se tuli taas. Söi lihava muiden kanssa tai ei, söi sitten salaattia tai pitsaa, niin aina sitä pitää ihmetellä. Jos syö salaattia, niin läski joko vihdoin laihduttaa tai ottaa salaatin vain silmänlumeeksi ja mättää iltaisin mitä sattuu hirveät määrät. Jos syö pitsaa, niin ei ihme, että se on läski, söisi väliin salaattia, illalla se vetää kuitenkin lisää pitsaa.

Minä olen rauhallinen ihminen eli kun istun paikallani, en heiluttele jalkojani tai vääntelehdi koko ajan. Öisin nukun suht paikoillani enkä pyöri sängyssä väkkäränä. Minulla on jopa hengitystiheys huomattavasti harvempi kuin miehelläni. Johan se on ihme, jos tuo ei vaikuta enegiankulutukseen. Vähän tosin, mutta kyllä se 10-20 vuoden aikana näkyy.

[/quote]

Niin, ja tässä tuli taas esiin se, että lihavat saavat kyllä ihmetellä laihoja ja tehdä aloituksia näistä "läpipaskoista", mutta laihat eivät saa vastaavasti ihmetellä lihavia.

Vierailija
16/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:10"]

Jospa ihmiset ymmärtäisivät, että kaikkien ihmisten lihavuus ei riipu siitä, kuinka paljon ruokaa he syövät...

[/quote]

Mistä sitten? 130 kg, kun on hidas aineenvaihdunta, "isot luut" ja lääkitys kerää loput 50 kg ylipainosta?

Mä en taas usko siihen, että suurimmalla osalla lihavista syynä on joku sairaus tai lääkitys.

Vierailija
17/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Suklaata 100g päivässä, muuta ei tarvi että lihoo, tai että ei laihdu. Onko outoa? Ei tarvi vetää kokonaista pullapitkoa ja kilo- ja litrakaupalla kaikkea mikä ei liiku. Jos söisi jatkuvasti sellaisia määriä kuin te laihat kuvittelette lihavien syövän, olisi kaikki lihavat jo 400kg ja kuolisivat muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
18/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha ja saan osakseni aina päivittelyä, etten taida syödä mitään.

Sohvalla en mussuta mutta roskaruokaa tulee vedettyä ihan liikaa. Paino nyt vaan ei nouse. Ärsyttää tuo laihuudesta mussutus!

Vierailija
19/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 14:20"]

Mä en taas usko siihen, että suurimmalla osalla lihavista syynä on joku sairaus tai lääkitys.

[/quote]

Nykyään tiedetään, että lihavilla on erilaiset suolistobakteerit esim., erilainen hormonitoiminta, ja niiden hormonitoiminta ei normalisoidu laihtumisen jälkeen.

Koko ikänsä laihana olleella on erilainen fysiologia, näläntunne yms. kuin laihduttaneella entisellä lihavalla.

Sellainen laiha ihminen voi kokeilla tiputtaa omat kalorinsa vaikka 1000 kcal päivässä, koita kestää se näläntunne, palelu yms.

Se on sama kuin lihava olisi normaalikaloreilla, leptiini, ghreliini, insuliini määrää tällaiset jutut, ja nälkää vastaan on todella vaikeaa taistella.

terv, 

itse aina laiha, ja syön näläntunteeni mukaan niin kuin lihavatkin

Vierailija
20/28 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Minä painan enemmän kuin sinä, ja syön ihan päinvastaisesti kuin sinä, normaalia ruokaa todella pieni annos, ja senkin jätän monta kertaa viikossa väliin, ja syön vain ja ainoastaan suklaata ja jugurttia, en tosin niitäkään mitään kauheita määriä. Mulla on pieni mahalaukku, enkä koskaan pysty syömään vaikka normaalia ravintola-annosta loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi