Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

paljastava pukeutuminen

Vierailija
02.11.2020 |

mitä mieltä ootte paljastavasta pukeutumisesta? missä menee sen raja? pukeudutteko itse koskaan paljastaviin vaatteisiin ja jos kyllä, niin missä tilanteissa yms.?

mua ärsyttää kaiken maailman kukkahattutädit, jotka yrittävät rajottaa muiden pukeutumista. mielestäni jokasen pitäs saada pukeutua niin paljastavasti kuin haluaa, MUTTA siinä on tietysti omat rajat ja muutamia poikkeuksia... Esim. genitaalialueet ja nännit ei saa näkyä, ja jos meet vaikka hautajaisiin tai työhaastatteluun, niin asiallinen pukeutuminen on tosi tärkeetä. en myöskään katso hyvällä, jos joku 10-v kävelee vastaan pakarat paljastavissa shorteissa. siinä vaan tulee sellanen olo, että missä tuon vanhemmat oikein on...
eli siis, musta jokanen saa pukeutua paljastavasti, kunhan on sellanen about 15+ ikänen ja käyttää tilannetajua, eikä just näy liikaa yksityisiä alueita.
on vaan niin absurdia, kun jotkut laukoo paheksuvia kommentteja ja suurinpiirtein huorittelee niitä joilla näkyy vaikka 5cm tissivakoa... mitä sitten vaikka se vako näkyykin? miten se on keltään pois?

ite käytän joskus napapaitoja, mutta mulla onkin aina korkeavyötäröiset housut niin eipä se napa sieltä hirveesti pilkota.
ja haluisin käyttää paitoja joissa on hieman avarampi kaula-aukko, eikä sen syynä oo mikään huomion hakeminen, vaan nimenomaan se että näytän omasta mielestäni kauniilta sellasissa paidoissa. joillain tuntuu kuitenkin olevan niin ahdasmielinen näkemys tästä, etten oikein uskalla edes hankkia sellasia, koska heti ajatellaan että haen huomiota ja oon jotenkin halpa :/

t: 16-v tyttö

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkus menette vaikka alasti! :D

ehkä en kuitenkaan :D

-ap

No mikset? Oletko vähän keskiaikaan jämähtänyt kukkistäti vai? Mikä on ongelma?

Vierailija
22/22 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tuijottaisin jos joku kävelee oikeesti tissit ja perse levällään ympäriinsä. Saatan hieman nauraakkin. Siihen on minulla ihan yhtä suuri oikeus kun teillä on siihen alastikävelyyn. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla