Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ketä etäopiskelu tai etätyö on parantanut elämänlaatua?

Vierailija
02.11.2020 |

Itselläni kun jäi pois työmatkat voi nukkua pidempään ja ei ole mitään stressiä.
On myös huono vatsa ja muita terveysongelmia, omassa kodissa voi vapaasti mennä vessaan eikä haittaa jos tulee hajuja.

Päänsäryt hävinneet kun kotona ei ole vetoa, jos haluu saa ikkunat auki, voi mukavasti istua löysissä vaatteissa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii ole vakityötä eikä lapsia. Muttta voisi kuvitellla se että miten lapset kokee sen kun vanhemmat ovat kotona ja kuiinka hyvältä vanhemmista tuntuu että saaat viettää aikaa enempi lastensa seurassa. Ne lapset ovat kuiitenkin elämässää niin tärkeitä vaikka ei olekaan lapsia itselläni niin kylllä se oma perhe on elämässsä on jotaiin merkitykselllisempää kuin mikään muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rrrrakastan etätöitä! Työni on sellaista ettei kukaan vahdi milloin olen online, kunhan päivän työt tulee tehtyä niin kenelläkään ei ole mitään valittamista tai sanomista. Tämä tarkoittaa että voin nukkua aamulla siihen saakka kunnes herään luonnostaan ilman herätyskelloa, nauttia rauhassa aamupalaa ja kahvia, löntystellä työhuoneeseen avaamaan läppärin supermukavissa kotivaatteissa. Tehtävien välissä voin hoitaa kotijuttuja pois alta, pyykkikone vaikka pyörimään. Niin töiden päätyttyä voi aidosti rentoutua ja nauttia kotona olemisesta ja avomiehen seurasta ilman mitään ylimääräisiä arjen askareita. Ja työpäivän aikana voi muutenkin aina välillä chillailla avokin kanssa, tai käydä lenkillä välissä, yleensä otan puolessa välissä päivää 20 min venyttely/joogasessionkin mikä virkistää läppärin ääressä kököttämisen välissä todella paljon!

Kaikki tämä ja olen nyt tehokkaampi kuin toimistolla aikoinaan, kun siellä työskennellessä tuli aina joku häiritsemään tai oli jotain jonninjoutavia turhanpäiväisiä kokouksia, puhumattakaan siitä että saan helposti päivän työt tehtyä 3-4 tunnissa joten toimistolla piti aina venyttää niitä töitä ettei tarvitsisi puolta päivästä esittää kiireistä vaikka oikeasti ei enää ollut mitään tehtävää mutta ei olisi tullut kuuloonkaan että joku lähtisi toimistolta aikaisin joka päivä kotiin.

Olen myös introvertti enkä kaipaaa YHTÄÄN toimiston ”sosiaalisia” kanssakäymisiä. Saan viettää entistä enemmän aikaa avomieheni seurassa, ja hän on sielunkumppanini ja paras kaverini, jonka seura on ihaninta mitä tiedän.

Toivon ja rukoilen ettei minua enää koskaan kutsuta takaisin toimistolle! Elämänlaatu on todellakin parantunut kymmenkertaisesti!

Palkka pitäisi myös puolittaa!

Vierailija
24/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan todella paljon, vaikka minulla onkin terve ja mukava työyhteisö!

Ehtii nukkua kunnolla, ei tarvitse aikatauluttaa aamuja, klo 8 alkava paltsukin on täysin ok. Ei tarvitse kuunnella avokonttorin hälyä tai viettää puolta päivää kökkimässä neukkarissa. Yhtä epäergonomista siellä on kuin istua kotona läppärillä. Ei turhia sosiaalisia kontakteja.

Vierailija
25/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rrrrakastan etätöitä! Työni on sellaista ettei kukaan vahdi milloin olen online, kunhan päivän työt tulee tehtyä niin kenelläkään ei ole mitään valittamista tai sanomista. Tämä tarkoittaa että voin nukkua aamulla siihen saakka kunnes herään luonnostaan ilman herätyskelloa, nauttia rauhassa aamupalaa ja kahvia, löntystellä työhuoneeseen avaamaan läppärin supermukavissa kotivaatteissa. Tehtävien välissä voin hoitaa kotijuttuja pois alta, pyykkikone vaikka pyörimään. Niin töiden päätyttyä voi aidosti rentoutua ja nauttia kotona olemisesta ja avomiehen seurasta ilman mitään ylimääräisiä arjen askareita. Ja työpäivän aikana voi muutenkin aina välillä chillailla avokin kanssa, tai käydä lenkillä välissä, yleensä otan puolessa välissä päivää 20 min venyttely/joogasessionkin mikä virkistää läppärin ääressä kököttämisen välissä todella paljon!

Kaikki tämä ja olen nyt tehokkaampi kuin toimistolla aikoinaan, kun siellä työskennellessä tuli aina joku häiritsemään tai oli jotain jonninjoutavia turhanpäiväisiä kokouksia, puhumattakaan siitä että saan helposti päivän työt tehtyä 3-4 tunnissa joten toimistolla piti aina venyttää niitä töitä ettei tarvitsisi puolta päivästä esittää kiireistä vaikka oikeasti ei enää ollut mitään tehtävää mutta ei olisi tullut kuuloonkaan että joku lähtisi toimistolta aikaisin joka päivä kotiin.

Olen myös introvertti enkä kaipaaa YHTÄÄN toimiston ”sosiaalisia” kanssakäymisiä. Saan viettää entistä enemmän aikaa avomieheni seurassa, ja hän on sielunkumppanini ja paras kaverini, jonka seura on ihaninta mitä tiedän.

Toivon ja rukoilen ettei minua enää koskaan kutsuta takaisin toimistolle! Elämänlaatu on todellakin parantunut kymmenkertaisesti!

Kampaviinerihommissa varmaan etätyöt ovat lottovoitto. Voi tosiaan tehdä ne "päivän työt" lyhyessäkin ajassa ja lorvailla sitten loppupäivän eikä tarvitse yrittää näyttää kiireiseltä työpaikalla. Itse en muutenkaan ymmärrä käsitettä "päivän työt". Tai sanotaanko näin, että sitä ei tunneta meillä. Päivässä tehdään mielellään se 7,5h asiakkaalta laskutettavaa työtä ja sama tarina jatkuu seuraavana päivänä. Korona tai etätyöt ei tähän vaikuta mitenkään. 

Vierailija
26/26 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulle luennot oli ainoa sosiaalinen tapahtuma. Masentaa kun ei nää ketään. Muutenkin oon aina viettäny paljo aikaa kotona ni tää 24/7 kotona oleskelu hajottaa aika pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän