Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex lampsii sisälle kuin kotiinsa

Sadu
02.11.2020 |

Mitä mieltä olette tästä. Miehelläni on lapsi entisen puolison kanssa. Heidän erosta on aikaa 6 vuotta ja molemmilla on uudet puolisot. Minun ja mieheni koti on ollut aikaisemmin ex:n koti. Kun ex tulee hakemaan lastaan meiltä niin hän lampsii sisälle kuin kotiinsa. Hän ei soita ovikelloa vaan tulee sisälle! Usein hänellä on nykyinen mieskin mukana ja molemmat tulevat vain sisälle. Meillä saat olla vieraita käymässä ja astuvat vain sisälle ja huikkaavat, että tulivat hakemaan lasta. Minusta tämä on outo tapa. Miksi he eivät soita ovikelloa ja odota, että joku tulisi avaamaan oven.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten kannalta paras on että vanhemmat eivät ole sodassa keskenään vaan pystyvät keskustelemaan.

Ehdottomasti! Sillä ei ole mitään tekemistä sisälle kävelyn kanssa. Itse asiassa toisen uutta elämää ja kotia kunnioittavasti kohtelemalla, pysyy se sopukin paremmin.

Vierailija
22/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vaan ex lampsii sisään. Jos pitää ovet sepposen selällään, sinne voi lampsia jotain paljon pahempaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen veli tekee tuota jos sattuu ettei ole ovi lukoassa. Ja ottaa kahvia oma-aloitteisesti (meillä siis kahvikone, jonka laittaa päälle kysymättä ja ottaa kahvia). Oli lisäksi meiltä kysymättä pyytänyt miehen kaverilta meidän vara-avainta jotta voisi kulkea meillä milloin haluaa. :D Onneksi ei kaveri antanut.

Jestas :D. Pikkuisen rajat hukassa! Onneksi kaveri ei antanut avainta.

Mun kaverille kävi niin, että miehensä ex oli käynyt lapsen avaimella isäntäväen poissa ollessa penkomassa paikat. Oli kuulemma etsinyt jotain lapsen tavaraa... aikuisten makkarin kaapeista ja laatikoita.

Meillä kävi niin, että miehen lasten meille tullessa heillä ei ollutkaan kouluun tarvittavia liikuntavaatteita mukanaan. Mieheni yritti muutaman kerran soittaa exälle, ja laittoi viestin, mutta kun niihin ei reagoitu mitenkään, hän lähti käyttämään lapsia siellä, että hakisivat tarvittavat kamat. Lapset soitti ovikelloa mutta kukaan ei avannut, joten he hakivat vara-avaimen piilosta, ja menivät hakemaan liikuntavaatteitaan. Miehen exä tormuutti lapset pihalle ja huusi palosireeninä ettei tänne ole mitään asiaa lapsia tuda kun ne ovat nyt sulla. Kaikenlaista sitä.

Meillä miehen ex lampsi sisälle entiseen kotiinsa kuin se olisi edelleen kotinsa. Myös silloin, kun tiesi minun olevan miehen luona ja myös esimerkiksi kesken aamutoimien. Mutta annas olla, kun uimapuku oli unohtunut äidille. Hakemaan ei saanut tulla vaan ex jätti sen postilaatikkoon, josta sen haimme. Kas, kun ei hänen seikkailujaan sovi lapsivapaalla häiritä.

Itse asiassa tätä mies olisi ehdottanutkin, että nostaa pussit pihalle niin voi noukkia siitä, mutta kun ex ei vastannut mihinkään viestimeen niin oli pakko lähteä hakemaan.

Vierailija
24/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä miehen veli tekee tuota jos sattuu ettei ole ovi lukoassa. Ja ottaa kahvia oma-aloitteisesti (meillä siis kahvikone, jonka laittaa päälle kysymättä ja ottaa kahvia). Oli lisäksi meiltä kysymättä pyytänyt miehen kaverilta meidän vara-avainta jotta voisi kulkea meillä milloin haluaa. :D Onneksi ei kaveri antanut.

Mun kaverille kävi niin, että miehensä ex oli käynyt lapsen avaimella isäntäväen poissa ollessa penkomassa paikat. Oli kuulemma etsinyt jotain lapsen tavaraa... aikuisten makkarin kaapeista ja laatikoita.

Meillä kävi niin, että miehen lasten meille tullessa heillä ei ollutkaan kouluun tarvittavia liikuntavaatteita mukanaan. Mieheni yritti muutaman kerran soittaa exälle, ja laittoi viestin, mutta kun niihin ei reagoitu mitenkään, hän lähti käyttämään lapsia siellä, että hakisivat tarvittavat kamat. Lapset soitti ovikelloa mutta kukaan ei avannut, joten he hakivat vara-avaimen piilosta, ja menivät hakemaan liikuntavaatteitaan. Miehen exä tormuutti lapset pihalle ja huusi palosireeninä ettei tänne ole mitään asiaa lapsia tuda kun ne ovat nyt sulla. Kaikenlaista sitä.

Meillä miehen ex lampsi sisälle entiseen kotiinsa kuin se olisi edelleen kotinsa. Myös silloin, kun tiesi minun olevan miehen luona ja myös esimerkiksi kesken aamutoimien. Mutta annas olla, kun uimapuku oli unohtunut äidille. Hakemaan ei saanut tulla vaan ex jätti sen postilaatikkoon, josta sen haimme. Kas, kun ei hänen seikkailujaan sovi lapsivapaalla häiritä.

Itse asiassa tätä mies olisi ehdottanutkin, että nostaa pussit pihalle niin voi noukkia siitä, mutta kun ex ei vastannut mihinkään viestimeen niin oli pakko lähteä hakemaan.

Minustakin se oli ihan ok. Kontrasti oli vaan aikamoinen, kun itse katsoi sopivaksi kävellä vaan sisään, vaikka lapsen avaimella, jos ovi lukossa. Ärsytti, ettei voinut antaa meille samaa kotirauhaa, jota itse halusi.

Vierailija
25/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin se oli ihan ok. Kontrasti oli vaan aikamoinen, kun itse katsoi sopivaksi kävellä vaan sisään, vaikka lapsen avaimella, jos ovi lukossa. Ärsytti, ettei voinut antaa meille samaa kotirauhaa, jota itse halusi.

Jep. Kotirauha koskee exää, mutta ei nyt sentään omia lapsia, että hekään eivät saa tulla.

Vierailija
26/26 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen eksä harrasti tätä siitä lähtien kun muutettiin saman katon alle miehen kanssa. Ei haitannut minua, kun ei ole mitään luurankoja kaapissa ja ei tarvitse häntä jännittää tms. Jatkoin aina omia juttujani, milloin olin laittamassa ruokaa kun haki lastaan tai pyykkäyshommissa..tai makasin sohvalla jonkun ohjelman parissa. Usein keitin sille kahvitkin, kun vaikutti siltä että haluaa jäädä juttelemaan(vaikka ei varsinaisesti ollut mitään asiaa).

Kai se sillätavalla vaan halusi selvittää millainen ihminen olen ja vastaako mielikuva lapsen kertomaa. Sitten hänen vierailut loppuivat kuin seinään tässä reilut 1,5v sitten kun oltiin lähdössä pitkälle lomamatkalle. Mies oli kertonut tulevasta viikonlopun mittaisesta matkasta hänelle, mutta ei sitä seuraavasta 3vkon matkasta. Kai se nainen koki jonkun henkisen kolauksen, kun luuli että mies edelleen raportoi kaikki meidän menot hänelle. Itse sinänsä joskus kaipaan näitä kummallisia visiittejä, onhan se hauska kattoa toisen ilmeitä kun katselee meidän remontin etenemistä 🤓