Mies syö lapsen vanukkaat !!
Jos jääkaapissa on Paula-vanukkaita tai Angry Birds-jogurtteja, niin mies syö ne!!! Lapsi on itse kaupasta valinnut ja minulle on päivänselvää, että ne on lapsen ja me vanhemmat voimme syödä jotain muuta. Mutta eei, yöllä mies on käynyt syömässä ainakin kolme purnukkaa, vaikka olen ajatellut että siinä on lapselle yli viikoksi jälkkäri/välipala tms..
Suututtaa. Vai onko teidän mielestä väärin jos rajoitan jääkaapin sisältöä tuon verran? Ärsyttää rajoittaa, mutta kun siinä ei pitäisi olla mitään epäselvää.
Ja eilenkin huomasin että maito on lopussa, mutta ajattelin että siinä nyt on sen verran että lapselle aamupuuron kanssa, jonka jälkeen lähden kaupasta hakemaan lisää.
Mutta eei, yöllä heräsin kun mies laittoi VIIMEISET MAIDOT KAAKAOON ja joi sen.
Voi vitun vittu!!! Miten voi olla noin itsekäs ja typerä!!
Kommentit (1232)
Taasko? Maistuu se makea miehenkin suussa!
Vierailija kirjoitti:
KIITOS NOSTOSTA
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Ap:n lapset on jo varmaan aikuisia ja syövät omien lastensa vanukkaita.
Niinhän aikuiset aina.
Ei enää näitä. Se ukko ei naurata.
Sano miehelle että ne on tappivanukasta
Muistan tämän ketjun kun se oli uusi. Aloin silloin palstailla. Olen oppinut täällä miesten naisiin kohdistuvien stereotyyppisten ennakkoluulojen pitävän paikkansa ja totuuden olevan vieläkin mustempi. Kun ajattelen miten laskelmoivia ja ahneita naiset ovat tunnen välillä vilpitöntä surua naisten moraalisesta tilasta.
Muistan tämän ketjun. Oi aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Muistan tämän ketjun. Oi aikoja.
Niin minäkin.
Ja pitäisihän naisen nyt muutenkin ymmärtää ettei mies lopulta kuitenkaan ole kuin iso lapsi. Joten tavallaan vanukkaat menee ihan oikeaan osoitteeseen. 😂
No ei, ymmärrän kyllä että keljuttaa.
Ikävä juttu