Laulaja Kurre haluaa uuden vaimon
Vaimo saisi asua upeassa Helsingin talossa, olisi paljon ulkomaanmatkoja mm Las Vegas, Lontoo yms. Pitäisi osata laittaa ruokaa ja hoitaa kotia.
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin kaipaisin kumppania rinnalleni, jos jäisin leskeksi. Olisi joku jonka kanssa jakaa arki.
Minä taas en ymmärrä tuota, jos on lapsia varsinkaan, arkea osaan kyllä elää yksikin, vapaa aika on se johon kaipaan ihmistä, jolle aina voisi sanoa lähdetääkö kävelylle, nyt, laitetaanko hyvää ruokaa ja samalla parannetaan maailma jne. Ystävien kanssa voi noin tehdä, mutta suunniteltava 2kk etukäteen, että työvuorot sopii.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopsaan Kyrre ilmoittautui naisen tarpeensa kanssa.
Vähän turhan liian nopeasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kuiva kausi takana jo ennen leskeytymistä kun vaimo sairasti niin kauan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan on tosi fiksu haastattelu! Kai nyt jokainen leski jossain vaiheessa ajattelee, että tulevaisuudessa voisi olla jotain muuta. Ja itsekin kommentoi, että varmasti tätä paheksutaan kun edes ääneen sanoo. Hän nyt ei ole maailman ensimmäinen leskeksi jäänyt, joka tapaisi uuden kumppanin. Nyt on mammoilla aika paljon värikynää.
Viisi kuukautta kuolemasta. Joku vaihe tulee yleensä myöhemmin, jos rakkautta on ollut.
Eli sinusta Kurre ei ole rakastanut vaimoaan👍
Siltä se vaikuttaa. Ehkä kaikki onkin ollut hänen puoleltaan pelkkää sanahelinää, näyttelemistä,
firman ja itsensä markkinointia?
Tottakai jokainen kaipaa puolison poismenon jälkeen läheisyyttä ja lämpöä, mutta viisi kuukautta kuolemasta on lyhyt aika selvitä siitä kokonaan, jos todellista arvostavaa rakkautta on ollut. Kun suhde on kestänyt yli parikymmentä vuotta, niin jotenkin sitä odottaisi mieheltä jotain muuta kuin verkkojen heittämistä saaliin toivossa taas. Jotenkin tuossa mennään niin minäminä -asenteella, että ällöttää.
Jos taloudenhoitajaa etsii, niin sellaisen saa rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä kuiva kausi takana jo ennen leskeytymistä kun vaimo sairasti niin kauan?
Sen kestää kyllä ja siihen ei kuole.
Nyt on kyllä kunnon negatiivisuus päällä :D
Kyllä on naisilla tylsää omassa elämässään, kun ollaan niin innokkaana tuomitsemassa tuntematon leskimies ja hänen kaipuunsa suhteeseen.
On pinnallisen ja liihottavan oloinen. Kirsi taisi olla kodin organisaattori ja rutiinien pyörittäjä, kun ukko Las Vegasissa ym. ramppasi. Vapaata reissumiehen elämää. Pojan nimi on Rock, se kertoo ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kunnon negatiivisuus päällä :D
No siis hei.... Surin mun koirankin kuolemaa miltei vuoden ja edelleen tuntuu pahalta. Kyllähän puoliso on melkein yhtä tärkeä, eli parin kuukauden jälkeen on hyvä hankkia uusi.
Kurre taisi sanoa, että jossain vaiheessa. Ei lesken tartte märehtiä surussa loppuelämäänsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On pinnallisen ja liihottavan oloinen. Kirsi taisi olla kodin organisaattori ja rutiinien pyörittäjä, kun ukko Las Vegasissa ym. ramppasi. Vapaata reissumiehen elämää. Pojan nimi on Rock, se kertoo ihan riittävästi.
Ihan samaa ajattelin. Äijä on luuhannut Las Vegasissa kymmeniä kertoja ja Kirsi hoitanut kotia, firmaa ja kaikkea. Sen lisäksi hän on saanut kuunnella jotain todella tasotonta musiikkia, mm. jotain Kuuden vuoden kuuliaisuutta... Siitä ei montaa hyvää sanaa löydy.
On ihan sydämellinen tyyppi oikeasti, ehkä aavistuksen levoton.
Kun Ressu soittaa tulevalle kullalleen kuuden vuoden kuuliaisuus kappaleensa niin siinä on romantiikka kaukana. Viihdyttävä kipale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisi kuukautta on vähän. Lapsilla varsinkin on todella ikävää lukea lehdistä, että isä etsii jo äidin paikalle uutta naista.
Kyllähän sitä saa etsiä ja asioita miettiä, mutta ne ajatukset olisi hyvä pitää itsellään, eikä vouhottaa ympäriinsä ja olla kuin joku teinipoika.
Jos mieheni kuolisi, niin en taatusti edes ajattelisi uutta miestä taloon ja teinien eteen kuukausiin, ehkä jopa vuosiin.
Eiköhän se ole teineille vaan helpotus että isä on sentään elämässä mukana eikä kuole suruunsa.
Todellakin. Olin itse 17 kun isäni kuoli ja ikionnellinen kun äitini löysi uuden puolison alle vuosi isäni kuolemasta. Lukioikäisenä koin että oli muutakin tekemistä kuin tukea äitiä ja pitää hänelle seuraa. Ja omakin suru oli suuri. Ovat vieläkin yhdessä 27 vuoden jälkeen. Aika pitkä laastari on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa iässä elämän on jatkuttava reippaalla tempolla jos sitä ylipäänsä aikoo jatkaa. Ei ollut Janne Virtanen tai Miina Maasolankaan mies kauaa yksin.
2 vuotta ei nyt kovin lyhyt aikakaan ole. Joku Mikko Alatalo taas oli heti uuden naisen kanssa, lapsikin syntyi vain runsaan vuoden kuluttua vaimon kuoleman jälkeen.
eikö se uusi nainen ollut jo vaimon eläessä
Se on niiiin helppo täällä huudella. Kuka meistä tietää mitä itse tekisi vastaavassa tilanteessa. Ei voi tietää ennen kuin kokee saman.
Vierailija kirjoitti:
Se on niiiin helppo täällä huudella. Kuka meistä tietää mitä itse tekisi vastaavassa tilanteessa. Ei voi tietää ennen kuin kokee saman.
Juuri niin. Olen ollut pari vuotta leskenä enkä kyllä menisi muita neuvomaan tai arvostelemaan. Suru kestää joka tapauksessa loppuelämän, on rinnalla uusi kumppani tai ei. Jokainen käsittelee kamalan tilanteen miten parhaiten taitaa.
hoiti vaimoaan hienosti. varmaan hyvä kumppani.raamatun mukaan täysin ok lesken mennä uudestaan naimisiin.
Luin jostakin haastattelusta, että Kurre "ajattelee naisia, tottakai".
Sanoinkin siitä kumppanilleni, että äkkiä ne miehet on valmiita uuteen suhteeseen, kun vasta toukokuussa vaimo kuoli.
Se toki on suotavaa, ettei jää loppu elämäkseen suremaan, vaan jos kohdalle sattuu, ottaa uuden puolison. Mutta luulisi, ettei ihan noin äkkiä pystyisi ajattelemaan uutta suhdetta.
Ja aika erilailla suhtautuivat nämä kaksi läheisensä menettänyttä. Kurre puhui tyynen rauhallisesti menetyksestä(oli tietenkin jo ollut pari vuotta aikaa tottua ajatukseen, että vaimo kuolee), kun taas Marko itki veljeään, joka myös oli kuollut toukokuussa.
Toki Markolla vähemmän aikaa valmistautua tulevaan, kun veli sairastunut vasta marraskuussa 2019.
No hoidatte sitten itse aikananne asiat paremmin.
Toisaalta kuka haluaa olla aina se toinen nainen, ehkä toinen leski.
Parin nuoren mieslesken toista kierrosta seuranneena, aika julma on toisen vaimon asema, pikku hiprakassa mies muistelee elämänsä rakkautta.