Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomat, mitä teette öisin?

Vierailija
16.02.2014 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en - luojan kiitos - kärsi tällä hetkellä unettomuudesta, mutta kausiluontoisesti kyseinen vaiva on ollut ilonani jo viitisentoista vuotta. Mä en tee mitään muuta kuin pyörin sängyssä. Joskus hyvin harvoin nousen ja esim. roikun netissä.

Vierailija
2/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ole uneton,l siihen on selvästi vaikuttanut liki tipaton tammikuu ja helmikuu. Mutta silloin kun valvoin, luin kirjoja, kirjoitin, tein käsitöitä, siivosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä katson telkkaria

Vierailija
4/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkee tylsää esim luen kirjaa katon tylsää leffaa piirrän :) kerran latasin appstoresta jonkun sovelluksen missä oli jotain ääni et rupeis väsyttää :D ei se kyllä mulle ainakaan auttanut

Vierailija
5/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritän saada unta. Otan ehkä lisäannoksen melatoniinia.

Jos ei aamulla ole pakko nousta niin saatan lukea.

Vierailija
6/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pssssssst.

Me Naidaan.

Vierailija
7/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaan.

Vierailija
8/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut täysikuu. Joten olen mennyt metsään kallionkielekkeelle ulvomaan muiden susien kanssa.

Vierailija
9/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naidaan.

Potuttako?

Vierailija
10/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nousen aina ylös keittämään teetä. Saatan syödä hedelmän tai voileivän. Luen, surffaan netissä, katson televisiota, teen ristisanaa ja koitan olla panikoitumatta unettomuudesta.

Vierailija
11/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kirjoja. Kolmas lapsi heräsi joka yö tasan kolmelta syömään vuoden ajan ja se jäi päälle kymmeneksi vuodeksi minulle, valvoin aina kolmesta neljään. Mutta en kärsinyt asiasta yhtään.

Vierailija
12/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä valehtele.

Vierailija
13/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään otan iltaisin magnesium suihkaisut käsivarteeni enkä lueskele tai katsele nauhoituksia öisin. Minulle tämä aine on paljon parempi kuin Melatoniini.

Ostan terveys- tai Lifekaupasta!

Vierailija
15/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla unettomuutta on aina täydenkuun aikaan ja koko kesän. Kesän valoisaan aikaan saan jotenkuten nukuttua, kun laitan pimennysverhot, mutta kuitenkin jokin alitajunnassa viestii, että älähän huijaa kyllä tiedät että siellä ulkona valoisaa on, joten unen tulo on silloinkin kyseenalaista. Tähän lisättynä helle, niin ei tule nukkumisesta mitään.

Öisin muiden nukkuessa teen rauhallisia juttuja, pyykkihuoltoa, käsitöitä, katson telkkua, surffailen netissä, luen, juon lämpimiä juomia (ei kofeiinia), syön pientä yöpalaa, harjaan kissoja. Useimmiten lopulta nukahdan sohvalle katsoessani jotain mahdollisimman tylsää ohjelmaa.

Oikein hyvänä iltana ja sopivasti väsyneenä saatan nukahtaa samalla kun laitan pienintä nukkumaan klo 21. Tämä on harvinaista herkkua, silloin mies ei uskalla tulla nukkumaan makuuhuoneeseen vaan jää sohvalle, sillä jos hän onnistuu herättämään minut, en saa enää unta ja valvon koko loppu yön.

Nukun vuorokaudessa normaalisti 4-6 tuntia.

Vierailija
16/16 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin sängyssä, dataan, katson telkkaria, harrastan seksiä mieheni kanssa, makoilen koiran kanssa lattialla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi