Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs sitten kun omaa paskan luonteen?

Vierailija
15.02.2014 |

Ulkonäköö voi muokata mutta jos on luonteeltaan epämielenkiintonen ja muutenkin tyhmä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsittääkseni tämä ongelma vanhapiikuuden syynä :( Ulkonäöltäni olen tavallinen, en ruma enkä kovin kaunis. Meikillä ja laittamisella saa suht kivan näköiseksikin.

Vaan ei ole löytynyt  miestä, koska olen tylsä tosikko, epäsosiaalinen (sisäänpäinkääntynyt luonne), ja jotenkin vielä vissiin miesmäinen, en sellainen naisellisen pehmeä. Se on surullista, että usein baarissa vaikka miehet on kiinnostuneet minusta ensin, mutta juteltuaan hetken kiinnostus on loppunut, kun olen niin tylsä :( 

Vierailija
2/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kitkerältä kuulostat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:18"]aika kitkerältä kuulostat

[/quote]

Mä oonkin, tai oon ainakin tosi tylsä. Pystyn heittään small talkia helpostikin ja olen ihan vetävän näköinen, mutta sitten kun pitäisi keksiä oikeaa puhuttavaa olen ihan hukassa. Niin tylsä.

Vierailija
4/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muutu? Luonne ja käyttäytyminen eri tilanteissa on asia mihin voit vaikuttaa enemmän kuin mihinkään muuhun itsessäsi.

Vierailija
5/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tylsyys" ei välttämättä ole ikuinen olotila. Voi opetella small talkia ja kehittyä keskustelijana, jos vain haluaa. Sitten jos on taas ihan hirveän masentava, ilkeä ja negatiivinen tyyppi, niin sellainen harvemmin miksikään muuttuu. 

Vierailija
6/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:23"]

No muutu? Luonne ja käyttäytyminen eri tilanteissa on asia mihin voit vaikuttaa enemmän kuin mihinkään muuhun itsessäsi.

[/quote]

No minä ainakin olen nuorempana yrittänyt kovastikin muuttua. Olen todennut, että pohjimmiltaan muuttuminen ei onnistu. Mutta toki pystyy jossain tilanteessa näyttelemään erilaista ihmistä kuin on, esim. baarissa sosiaalista ja iloista, vaikka oikeasti on vakava pohdiskelijatyyppi. Kuitenkin, jossain vaiheessa se todellisuus tulee esiin kun paremmin tutustuu, ja ihminen voi aika rajallisesti muuttaa sitä mitä oikeasti on.

Ja varmaan oikeasti jokaisen kaipuu on se että olisi jollekin rakas aitona omana itsenään, ja siihen on vaikea tyytyä, että saisi vaan jonkun sillä, että koko ajan näyttelee erilaista kuin oikeasti on.

Vierailija
7/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:25"]"Tylsyys" ei välttämättä ole ikuinen olotila. Voi opetella small talkia ja kehittyä keskustelijana, jos vain haluaa. Sitten jos on taas ihan hirveän masentava, ilkeä ja negatiivinen tyyppi, niin sellainen harvemmin miksikään muuttuu. 

[/quote]

Miten kehitytään keskustelijana? Haluan oppia ja kehittyä, tuntuu vain etten keksi mitään mielenkiintoista sanottavaa saatikka saa aikaan mitään hyvää keskustelua. Miksi toiset vain osaa?

Vierailija
8/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:23"]No muutu? Luonne ja käyttäytyminen eri tilanteissa on asia mihin voit vaikuttaa enemmän kuin mihinkään muuhun itsessäsi.

[/quote]

No mitenkä se käytännössä tehdään? Jos en osaa keskustella mielenkiintoisesti, niin miten yhtäkkiä vain keskustelen mielenkiintoisesti??

Vierailija
9/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa ei tarvitse olla sosiaalinen ja iloinen, jos kuitenkin vihtyy ja osoittaa muillekin viihtyvänsä.

Vierailija
10/10 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:38"]Baarissa ei tarvitse olla sosiaalinen ja iloinen, jos kuitenkin vihtyy ja osoittaa muillekin viihtyvänsä.

[/quote]

Baari ja suuremmat kokoontumiset on mulle helppoja, mutta kun pitäisi olla kaksin jonkun ihmisrn kanssa niin tulee vaikeeta.. Useempien ihmisten kanssa voi aina liittyä muiden keskusteluihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän