Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkää mulle seuraa!

Vierailija
15.02.2014 |

Tylsää..Mies koneellaan ja teinit myös. Ihan itsekseni  tässä istuskelen telkkaria kanavasurffailen ja viiniä litkien..

Mitäs teillä siellä tapahtuu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kuulla tosta keskenmenosta, ap. toivon kaikkea hyvää,amiga!

heh,  toi kesätyöhomma. ajat on muuttuneet, ennen vanhaan piti tehdä töitä oletusarvoisesti. katsoin taannottain että mun eläkekertymässä ekat työt oli 11-v, mansikanpoimintaa. nyt tuntuu afgaanimeiningiltä panna sen ikäinen töihin!

onhan se luxusta jos ei tarvi töitä tehdä. pane 14-vuotias tekemään sitä mikä sitä innostaa: parkour, lautailu, kutominen...

Vierailija
22/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:05"]

mikä mun tietokoneessa on ku lagaa nii hitokseen?

[/quote]

Onkohan syy tietokoneessa vai yhteyksissä. Ne hidastelee joskus ainakin meillä päin ne yhteydet siis.

-ap

[/quote]

tulee ilmotus alhainen levytila, korjaa windowsvirheet, mulla on ajastettu eheytys ja oon poistanu turhat jutut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:11"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:05"]

mikä mun tietokoneessa on ku lagaa nii hitokseen?

[/quote]

Onkohan syy tietokoneessa vai yhteyksissä. Ne hidastelee joskus ainakin meillä päin ne yhteydet siis.

-ap

[/quote]

tulee ilmotus alhainen levytila, korjaa windowsvirheet, mulla on ajastettu eheytys ja oon poistanu turhat jutut

[/quote]

Ootko kokeillut Tietokone-->Ominaisuudet, ja siellä voi järjestellä levytilaa jotenkin. Älä kysy miten, tuonkin mies kertoi hätäseen kun meni ohi vessaan ja kysäsin..

-ap

Vierailija
24/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan painua pehkuun, hauskaa iltaa, ap!

- 5

Vierailija
25/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kaverilla, yksi lapsi yökylässä, kaksi nukkuu. Yksi korkeassa kuumeessa, joten odottelen, mihin päin kehittyy ennen nukkumaanmenoa. Eli sitä kyttäilen, pitäiskö kuumelääkkeelle herätellä vai lähteekö kohta laskuun itestään. 

Vierailija
26/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:34"]

Mies kaverilla, yksi lapsi yökylässä, kaksi nukkuu. Yksi korkeassa kuumeessa, joten odottelen, mihin päin kehittyy ennen nukkumaanmenoa. Eli sitä kyttäilen, pitäiskö kuumelääkkeelle herätellä vai lähteekö kohta laskuun itestään. 

[/quote]

Jos vointi muuten ok, niin jättäisin kyllä kuumelääkkeen yöksi pois. Yöllä nukkuessa on hyvä sairastaa..

Tosin jos sattuu ja kipuilee, niin asia eri..

Paranemisia sinne.

-ap

Vierailija
27/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

UHUHHUUU ikävä sitä miestä BYHYY

Vierailija
28/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, näin mäkin vähän uumoilin, että varmaan turha herätellä nukkuvaa. Unihan se paras lääke on. Jos sitten herää, niin annetaan sit.

Eli taidan mennä nukkuun. 

Hyvää yötä!

Vierailija
29/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi sulle :)

Lapset nukkuu, mies pelailee ja minäkin tässä surffailen, lueskelen vauvapalstoja ja blogeja, ja otan pari lasia viiniä.

Vierailija
30/31 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:46"]

Moi sulle :)

Lapset nukkuu, mies pelailee ja minäkin tässä surffailen, lueskelen vauvapalstoja ja blogeja, ja otan pari lasia viiniä.

[/quote]

Moi sullekin. Täältä yks jos toinenkin häviää unten maille. Itse en malta, viikonloput on ihanaa yötämyöten valvomisaikaa..=)

-ap

Vierailija
31/31 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo no jos ennusmerkkejä katsoo, niin olen itsekin vähintään kolmeen valveilla :D
Mies on tainnut pihistää viinitonkastani, se on keventynyt enemmän kuin olen siitä itse ottanut.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan