Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aikamoinen mulkero. Kysyttävää? ev.

Vierailija
15.02.2014 |

huoh.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulkeruutesi ilmenee arkielämässä?

Vierailija
2/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko komea tattispala, sellainen arabismiehen tattispala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2: Tällä kertaa huomasin laiminlyöneeni minua rakastavaa henkilöä melko julmalla tavalla, en osaa olla hänelle läsnä. Muutenkin osaan olla tunnekylmä vittupää joka huomaa ystävien arvon vasta sitten kun olen vaarassa menettää heidät. En vaan osaa sydämestäni olla tosi toveri ja ystävä, huomaan aina ja joka ihmissuhteessa että alan lopulta potkimaan ihmisiä pois ja mulkkuilemaan.

3: Enempi semmoinen kanttarelli.

Vierailija
4/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mäkin oon! Ja vieläpä miellyttämisen haluinen mulkero, mikä onkin hassu yhdistelmä.

Vierailija
5/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan tekeväni tuota aina seurustellessa kumppanilleni. Ystäville en koskaan. Oikein etsimällä etsin mie heestä huonoja puolia, haastan niistä riitaa ja lopuksi saan niistä niin suuren vitutuksen että haluan eroon koko miehestä. Itseaiheutettua sanoisin.

Vierailija
6/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:10"]

Hei mäkin oon! Ja vieläpä miellyttämisen haluinen mulkero, mikä onkin hassu yhdistelmä.

[/quote]

I feel you.. Sama homma. Olen myös miellyttämishaluni ja pelastajasyndroomani kanssa usein kusessa jatkuvasti koska osingoille saapuu lähinnä takertujatyyppejä. En opi en. Entäs sinä?

t. ap.

Vierailija
7/7 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 23:10"]

[/quote]

I feel you.. Sama homma. Olen myös miellyttämishaluni ja pelastajasyndroomani kanssa usein kusessa jatkuvasti koska osingoille saapuu lähinnä takertujatyyppejä. En opi en. Entäs sinä?

t. ap.

[/quote]

Oi kyllä. Ja sitten kun haluais niistä eroon mutta ei haluu loukata niin sitten vaan kylmästi lopettaa yhteyden kokonaan. Sehän ei loukkaa. Terveisin hieno ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän