Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jeesus tuota naapurin tytärtä.

Vierailija
15.02.2014 |

Tyttärellä siis oma perhe mutta tytär aika usein vanhempiensa (naapurimme) luona. Olen tätä monesti ihmetellyt kun rattaat oven edessä. Nyt selvis sitten, että tytär tulee "kotiin" lapsensa kanssa aina kun hänen miehensä on pois kotoa. Ei siis ole ollenkaan yksin kotona lapsen kanssa. Tytär ihan normaali samoin lapsi. Siis tällainen ei ole normaalia. Ihme touhua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:22"]

Tyttärellä siis oma perhe mutta tytär aika usein vanhempiensa (naapurimme) luona. Olen tätä monesti ihmetellyt kun rattaat oven edessä. Nyt selvis sitten, että tytär tulee "kotiin" lapsensa kanssa aina kun hänen miehensä on pois kotoa. Ei siis ole ollenkaan yksin kotona lapsen kanssa. Tytär ihan normaali samoin lapsi. Siis tällainen ei ole normaalia. Ihme touhua.

[/quote]

Miksi se sinua häiritsee? Tyttärellä hyvä suhde vanhempiinsa.

[/quote]

Ei se mua häiritse ja on mullakin hyvä suhde omiin vanhempiini mutta en mä nyt "kotiin" mene joka kerta kun mies on pois. Siis se käy "kotona" ainakin 5-6 kertaa viikossa ja usein myös viikonloput pe-su. Tuollainen ei ole normaalia mielestäni.

Ap

Vierailija
22/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:33"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:22"]

[/quote]

[/quote]

Ei se mua häiritse ja on mullakin hyvä suhde omiin vanhempiini mutta en mä nyt "kotiin" mene joka kerta kun mies on pois. Siis se käy "kotona" ainakin 5-6 kertaa viikossa ja usein myös viikonloput pe-su. Tuollainen ei ole normaalia mielestäni.

Ap

[/quote]

no jos mies ois noin paljo pois kotoo nii kyl mäki mun vanhemmilla oisin etten tulis kämpillä hulluksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä määrä vierailuja vanhempien luona on normaalia? 

Vierailija
24/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:38"]

[/quote]

[/quote]

Ap

[/quote]

Huomenna kyttäät milloin tytär menee ulos ja teet hänen kanssaan tuttavuutta. Saat sitten vaivihkaa selville, että mistä on oikein kysymys. Jos on vaikka uusavuton : )

Vierailija
25/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hienoa. Suomessa ei kylläkään ole tapana elää elämäänsä yhdessä perheen kanssa. Äitiysloma on minusta hyvää aikaa siihen, että ehtii tapaamaan vanhempiaan, joita ehkä työarjen keskellä ei ehdi. Usein lapsenlapsen syntymä myös lähentää. Minä sanon, että hienoa! Ja senkin sanon, että sinähän et asioista tiedä mitään, joten anna olla. Ja soita vaihteeksi vaikka omille vanhemmillesi. Sinäkö määrität,mikä on normaalia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän