Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jeesus tuota naapurin tytärtä.

Vierailija
15.02.2014 |

Tyttärellä siis oma perhe mutta tytär aika usein vanhempiensa (naapurimme) luona. Olen tätä monesti ihmetellyt kun rattaat oven edessä. Nyt selvis sitten, että tytär tulee "kotiin" lapsensa kanssa aina kun hänen miehensä on pois kotoa. Ei siis ole ollenkaan yksin kotona lapsen kanssa. Tytär ihan normaali samoin lapsi. Siis tällainen ei ole normaalia. Ihme touhua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen enemmän äitejä jotka vievät pienet lapsensa päivähoitoon vaikka ovat itse päivät kotona.

Vierailija
2/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kyttäri sä olet kun noin seuraat toisten tekemisiä? Miksi tämä tytär ei saisi vierailla vaikka joka päivä lapsuudenkodissaan jos haluaa? Hanki elämä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kunnon av-haahka: kyyläys, paheksunta, keskustelu+urkinta, aloitus av:lle. Jos mä näkisin naapurini tehneen aloituksen av:lle meidän keskustelun pohjalta niin en tiedä miten suhtautua sellaiseen superjunttiuteen.

Minusta on hienoa että perhe pitää yhtä ja lapset näkee isovanhempiaan.

Vierailija
4/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tytärhän on luuseri joka ei ole saanut napanuoraansa poikki.

Vierailija
5/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mukavampi viedä lapsi isovanhempien leikitettäväksi ja samalla saada itselleen täysihoito. Näinhän ap varmaan ajattelee.

Mutta voi olla myös niin että isovanhemmat ovat jo siinä kunnossa että ottavat mielellään apua vastaan arjen askareissa ja tytär pystyy auttamaan. 

Vierailija
6/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää, ettei nainen ole esim. masentunut ja kaipaa sosiaalista tukiverkostoa.

Vierailija
7/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tässä ei ole normaalia on muiden ihmisten tekemisten kyttääminen ja arvosteleminen! Hanki ihan ikioma elämä ja keskity siihen!!! Et tiedä mitään naapurien tai tyttären asioista niin älä yritä vetää jostain vierailuajoista omia johtopäätöksiä. Sä itse tässä olet kaikkea muuta kuin normaali!!

Vierailija
8/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei missään nimessä saa nähdä vanhempiaan tai isovanhempiaan liikaa. Parempi sitten harmitella, kun ovat kuolleet, että olisi pitänyt nähdä enemmän, eikö niin ap.

Nyt tytöllä on aikaa ja lapsenlapsi tulee tutuksi isovanhemmille ja päinvastoin. Aivan ihana juttu! Omat isovanhempani asuivat aikanaan kaukana ja kuolivat, kun olin alle kouluikäinen. Tuollaiseen tiheään vierailuun oman äitinsä ja isänsä luona ei omalla äidilläni ollut ikinä mahdollisuutta ja nyt 60-v. vähän kyllä harmittelee  asiaa ja toivoo voivansa nähdä omia lapsenlapsiaan paljon, koska aika kuitenkin loppuu joskus. Enkä minä aio tätä estää siksi, että ap:n mielestä on parempi olla lapsen kanssa kahdestaan omassa kodissa kuin isovanhempien kanssa nelistään heillä.

Minusta elämä on vuoroin vieraissa: Kun olin lapsi, vanhempani hoitivat minua. Nyt kun olen äiti, vanhempani auttavat minua ja nauttivat ajasta lapsenlapsensa kanssa ja minä autan heitä raskaimmissa töissä. Kun vanhempani tästä vielä vanhenevat, autan vielä enemmän. Ja toivon, että tällä ajatusmaailmalla ja käyttäytymisellä opetan myös omille lapsilleni perheen ja vanhusten kunnioitusta ja sen suuren arvon, mitä perheen tuki voi antaa.

Vierailija
9/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa olla köyhä elämä sinulla ap, jos et muuta keksi kuin kytätä naapurien tekemisiä. Kannattaisi varmaan pitää vaan ihan omista asioistasi huoli ja ehkä hankkia elämääsi muutakin sisältöä kuin naapureista valittaminen.

Vierailija
10/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me suomaiset olemme vieraantuneita ja erakoituneita normaalista tiivistä sosiaalisesta kanssakäymisestä edes omien sukulaistemme kesken. Tuo on aivan normaalia esim. Ranskassa, jos asutaan lähekkäin omien sukulaisten kanssa. Kuinka paljon vähemän meillä olisikaan uupuneita äitejä, jos muu suku olisi mukana perheen elämässä?

Vierailija
11/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateys kolisee kolkon kylmästi.

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:22"]

Tyttärellä siis oma perhe mutta tytär aika usein vanhempiensa (naapurimme) luona. Olen tätä monesti ihmetellyt kun rattaat oven edessä. Nyt selvis sitten, että tytär tulee "kotiin" lapsensa kanssa aina kun hänen miehensä on pois kotoa. Ei siis ole ollenkaan yksin kotona lapsen kanssa. Tytär ihan normaali samoin lapsi. Siis tällainen ei ole normaalia. Ihme touhua.

[/quote]

Vierailija
12/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 10:57"]

Mistä sen tietää, ettei nainen ole esim. masentunut ja kaipaa sosiaalista tukiverkostoa.

[/quote]

Ja miksi ihmeessä tällaista käytöstä varten pitäisi olla masentunut? En ymmärrä, saahan mieleltään tervekin pitää tukiverkkonsa koossa. Hoh hoh!

Vierailija
13/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsellehan on mahtava tilanne kasvaa ympäristössä, jossa suhde isovanhempiin pääsee tuolla tavalla kehittymään. Ei tarvitse ikävöidä kun mummolaan pääsee vain pari kertaa vuodessa...

Vierailija
14/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono  provo, keksi uus.

Vierailija
15/25 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sulle aivan samat sanat koska toi naapurin kyyläminen ei ole normaalia.

Vierailija
16/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok.

Vierailija
17/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pitkäänkin kyylännyt naapureittesi elämänmenoa?

Vierailija
18/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyylää. Kyl sen huomaa jos niiden rapull on rattaat kun kävelen joka päivä siitä ohi. Nyt naapuri jäi juttelemaan kun tulin kotiin.

Vierailija
19/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:22"]

[/quote]

Miksi se sinua häiritsee? Tyttärellä hyvä suhde vanhempiinsa.

Vierailija
20/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsista täytyy kärsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä