Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkä parisuhde takana ja nyt etsin uutta miestä ja olen järkyttynyt

Vierailija
01.11.2020 |

Haluaisin vanhanaikaisen miehen. Siis sellaisen, joka huolehtii naisesta ja tekee ns. miesten työt. Ja minä sitten tekisin ne ns. naisten työt.

En tarkoita, että haluan alkaa elätiksi. Oma työ on ja pystyn itseni elättämään. Mutta haluaisin miehen, joka suojelee minua kaikelta uhkaavalta eikä oleta, että osaisin vaihtaa autoon renkaat.

Nykyään tästä ei edes pysty keskustelemaan, kun kaikki luulevat trolliksi. Ilmeisesti nykyaikana naisten ja miesten pitää olla niin tasa-arvoisia, ettei tällaista sovi edes kysyä.

Miten tässä nyt näin on käynyt? Parikymmentä vuotta sitten tämä oli vielä ihan validi ajatus puolisoa etsittäessä.

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko exäni yhteistiedot? Hänellä on pieni lapsi. Tekee paljon töitä. Ajatuksenne osuu yksiin. Seksistä sinun pitäisi tykätä. Plussaa olisi, jos laitat hänelle ruokaa.

Vierailija
2/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä nyt on näin käynyt..?

Ihan yksinkertaisesti niin, että kun kaiken haluaa, niin vain luu jää käteen. Voit kiittää siitä kanssasisariasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellainen parisuhde. En myöskään käy töissä, vaan mies elättää minut. 

Vierailija
4/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ehkäpä ne sellaiset miehet (jotka on sitten muillakin mitoilla kelvokkaita) on jo varattuja kaikki? Mulla ainakin on sellainen mies. Osaa jopa viedä ne likaiset sukkansa pyykkikoriin, mun ei tarvi keräillä niitä lattioilta pestäväksi. 

Vierailija
5/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on just tuollainen mies. Ja oon miettinyt että löytäisinkö ikinä samanmoista, jos jostain syystä mieheni menettäisin. Mutta kun mietin ,niin kyllähän suurin osa tuntemistani miehistä taitaa olla semmoisia aika tavallisia miehiä. Tosin yhtään näin hyvää en tiedä kuin omani on 🙂

Vierailija
6/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä iskeä Kurre. Hänhän kertoi, ettei osannut edes käyttää pesukonetta ennen vaimonsa kuolemaa. Kuulemma joka päivä tulee uusia asioita, ei tiennyt pesukonetableteistakaan vielä viime keväänä tai mistä niitä ostetaan. :D

Vierailija
7/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset nuoret miehet ovat ehkä harvinaisia, mutta vanhemmissa löytyy. Minunkin mieheni osaa tehdä kaiken, korjaa esimerkiksi minkä tahansa koneen, osaa rakentaa, nikkaroida, lisäksi on todella sivistynyt ja komeakin vielä. On sellaisia, mutta ehkä ovat jo varattuja?

Vierailija
8/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä uhkaavalta teitä oikein pitää suojella? Kysyn ihan tosissani. Olen kohta 50 eikä mieheni ole joutunut suojelemaan minua vielä kertaakaan.

Vierailija
9/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä iskeä Kurre. Hänhän kertoi, ettei osannut edes käyttää pesukonetta ennen vaimonsa kuolemaa. Kuulemma joka päivä tulee uusia asioita, ei tiennyt pesukonetableteistakaan vielä viime keväänä tai mistä niitä ostetaan. :D

Kurrehan heitteli koukkuja veteen lehtijutussa, syynäilee uutta rakkautta elämään.

Vierailija
10/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä ei enää asu maaseudulla, jossa olisi miesten töitä. Kaupungissa niitä ei ole, vaan on vain naisten töitä ja mies voi niistä valita, mihin ottaa osaa.

Vierailija
11/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen mies ja jos eroaisin olisin yksin loppuelämäni. Niin monta ei tällaista miestä piti nähdä ennen kuin tämä löytyi että ei ole mitään mielenkiintoa lähteä samaan enää toista kertaa.

Vierailija
12/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se töiden jakaminen on tärkeintä, niin et tarvitse parisuhdetta. Nykyään on sellainen kuin aviomiespalvelu. Talkkari, mitä niitä on? Soitat ja sieltä tulee jantteri hoitamaan renkaat ja systeemit. 

Pesäpallomaila ulko-oven viereen niin ulkoiset uhkat on hoideltu.

Vierailija
13/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nyt tuntuu, että ap on mies. Naiselle suurin uhka on oma mies ja autonrenkaidenkin vaihto ostetaan yleensä palveluna.

Onko sulla ap purkukuntoinen omakotitalo, jotta pääsette kotitöissä tasapuolisuuteen vai onko sulla joku alistumisfantasia?

Vierailija
14/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä uhkaavalta teitä oikein pitää suojella? Kysyn ihan tosissani. Olen kohta 50 eikä mieheni ole joutunut suojelemaan minua vielä kertaakaan.

Minuakin kiinnostaisi. Parantumaton sairaus kuulostaisi aika uhkaavalta, joten onkohan ap:n toiveissa nyt sitten, että mies olisi lääkäri? Vai miettiköhän ap mahdollisesti sitä, että jos lomakohteessa uimarannalle osuu hai, niin mies sitten action-elokuvan tyyliin löisi haita turpaan, jotta nainen voi suorittaa aamu-uinnin häiriöttä?

Vierailija
15/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei enää asu maaseudulla, jossa olisi miesten töitä. Kaupungissa niitä ei ole, vaan on vain naisten töitä ja mies voi niistä valita, mihin ottaa osaa.

Uusavuttomuus varmaan liittyy tuohon. Autojakaan ei enää osata rassata, kun niissä on ajotietokoneet eikä niihin voi maallikko edes koskea. Huoltoyhtiö korjaa, jos joku menee rikki ja mitään kodinkoneita ei korjata, vaan ostetaan uusi. 

Vierailija
16/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamani miehet eivät oikein edes hanskaisi perinteisiä miesten töitä, kun ovat autottomia kaupunkilaisia. Mitä olit tarkemmin ajatellut mitä nämä miesten työt on? Kotipiiaksi varmasti kelpaat jollekin dominoivalle miehelle

Vierailija
17/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeksi jäätyäni mietin samaa kuin sinäkin, että vieläkö löytyisi mies jakamaan kotityöt miesten ja naisten töihin. Tosin mieheni rakasti kokkaamista ja oli pikkutarkka esteetikko sisustuksen suhteen, mutta annetaan se hänelle anteeksi.

Ikävä kyllä ne oman ikäpolven fiksummat miehet ovat varattuja syystä, että he osaavat hoitaa parisuhteitaan. Hylätyt hunsvotit ,avuttomat alkkikset ja pikkupoikamaiset  yhden asian harrastushullut ovat sinkkumarkkinoiden tavanomaista tarjontaa. 

Etsi nuorempaa seuraa. Näennäinen tasa-arvo nuoremmalla sukupolvella menee aika lailla niin, että naiset haluat äijiksi äijien paikalla ja äijät eivät saa olla enää sitäkään. Vanhempi nainen saattaa silloin olla tervetullutta seuraa sukupuolisidonnaisine jaotteluineen. Omalla kohdallani se onnistui niin ja sen ahkerampaa miesten hommien vastaavaa saa hakea.

Vierailija
18/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai pystyy suojelemaan myös uhkaavalta meteorilta ?!

Vierailija
19/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurrehan heitteli koukkuja veteen lehtijutussa, syynäilee uutta rakkautta elämään.

Kurren puheesta sai käsityksen, että hänellä on yksi henkiystävä ( vai uusi rakastettu) jonka kanssa saa jakaa tunteitaan ja keskustella kaikista asioista.

Vierailija
20/235 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi. Parantumaton sairaus kuulostaisi aika uhkaavalta, joten onkohan ap:n toiveissa nyt sitten, että mies olisi lääkäri? Vai miettiköhän ap mahdollisesti sitä, että jos lomakohteessa uimarannalle osuu hai, niin mies sitten action-elokuvan tyyliin löisi haita turpaan, jotta nainen voi suorittaa aamu-uinnin häiriöttä?

Mulle tuli pari vuotta sitten susi vastaan lenkillä. Heikinlaaksossa (Hki).

Niitä pyöri silloin Itiksessäkin yksittäisiä.

Olin kovas kunnossa ja 120kg - en hötkähtänyt, kaivoin vaan puhhan taskusta ja kun olin ottamas kuvaa, susi lähti metikköön. Jäi sadan metrin päähän katsomaan hetkeksi (varmaan et mikä toi oli) ja hävisi kokonaan metsään. Jäi kuva ottamatta.