Söin äsken 1600 kcal
edestä karkkia. Nyt on paha olo :(
Kommentit (9)
Ääh, olen väkisin syönyt tänään 1300kcal ja en pysty enempää vaikka ois pakko ettei kroppa mee "sulki" mistäs karkista saa eniten kaloreita vähällä määrällä?
Mä söin jotain 500kcal:n edestä salaattia. Äkkiä ne kalorit kertyy, kun seassa on
1 kananmuna
100g voissa paistettuja halloumikuutioita
töräys salaattikastiketta
paahdettuja auringonkukan- ja kurpitsansiemeniä
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:05"]
Ääh, olen väkisin syönyt tänään 1300kcal ja en pysty enempää vaikka ois pakko ettei kroppa mee "sulki" mistäs karkista saa eniten kaloreita vähällä määrällä?
[/quote]
Suklaa. 100g 600kcal, eli puolikas levy.
Joo, salaatit voi olla yllättävänkin energiapitoisia. Juustoa ja salaatinkastiketta, niin kyllä kalorimäärät kasvaa!
Näin on. Mutta säästin kaloreita tarkoituksella illaksi ja tein tymäkän salaatin.Tulee hyvä uni. Päivän kalorit ovat silti reippaasti alle 1000, menen paistamaan poppareita, njam.
ja tuon voi tehdä liiankin huomaamattomasti! tutkikaapa seuraavan kerran pienenkin karkkipussin kaloreita, hurjaa!
Juu en miekään ajatellut tässä mättäväni niin kauheesti. Pari pikkupussia kaadoin kulhoon, katselin putousta ja mässytin. Sit huomasin et kulho oli jo tyhjä!
Mä söin yksin Aino Ihana maitosuklaa -jäätelöpakkauksen (900ml). Eikä ole paha olo.