Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertoisitko miehelle jos voittaisit 500 e?

Vierailija
15.02.2014 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kertoisi. Mies vie kaiken irtoavan rahan. Käyttäisin sen itseeni enkä kertoisi mitään. En kertoisi vaikka saisin 10x tuon summan.

Vierailija
22/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:23"]

Kertoisin. Meillä on yhteiset rahat, mies tienaa hyvin ja minä olen työtön. Kyllä mies ilahtuisi, jos olisin tuollaisen pikkurahan onnistunut voittamaan. 

[/quote]

Jos kerran olet työtön, niin miten 500 on sulle pikkuraha? Mulle se ei ainakaan ole, vaikka käyn töissä. Tai ehkä juuri siksi se ei olekaan, kun joudun tekemään hommia sen eteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, käytettäisiin johonkin yhteiseen kivaan.

Vierailija
24/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 21:25"]

No en kertoisi. Mies vie kaiken irtoavan rahan. Käyttäisin sen itseeni enkä kertoisi mitään. En kertoisi vaikka saisin 10x tuon summan.

[/quote]

nii meilläki ikää saa itelle mitää ostaa

Vierailija
25/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiselle miehelle olisin voinut kertoa. Toiselle valehtelin sujuvasti muutenkin paljon meillä oli rahaa, sillä hän kuuluu niihin jotka saadessaan 50e menee tilaamaan jonkun 60e maksavan hilavitkutinturhakkeen ja ihmettelee miten rahat ei riitä koskaan mihinkään. No, äidiltä opittua tuo huijaaminen, isäni on myös täysin pihalla rahankäytössä. Sujuvasti siis otin meillä kaikki raha-asiat hoidettavakseni ja mieskin oli ihan tyytyväinen kun jostain kumman syystä meillä oli varaa ostella niitä ihan tarpeellisia asioita, säästössä kun oli pari tonnia kun jatkuvasti valehtelin että meillä on vain pari sataa ettei mies saanut päähänsä tilata jotain turhaa. Ja ne turhat eivät ole oikeasti mitään käyttöesineitä, isompaa telkkua tai kotiteatteria vaan tyyliin kakkapökäle lasikuution sisällä, kun se oli niin helvatan hieno ja hauska.

Huvittavaa kyllä, tajusin juuri ettei tuo asia millään tavalla ollut yhtenä syynä eroomme, olin kai oppinut kotoa vanhemmiltani että mies ei ymmärrä rahasta mitään, tai että miehet ostavat turhia juttuja. Isäni lähinnä tilaili puhelinmyyjiltä kaikkea turhaa.

Ensimmäisestä miehestäni vielä, hän osasi kyllä säästää ja harkita mitä ostaa ja rahankäyttömme oli hyvin samanlaista eikä ollut mitään tarvetta kummankaan huijata, emme kyllä tienneet kuin suunnilleen paljon toisella oli rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan