Lievä kurkkukipu ja lievä kuiva yskä - ei kai tässä nyt koronaa tarvitse epäillä?
On kehittynyt tämän päivän aikana. Sellainen vähän kipeä olo, muttei kuumetta. Maanantaista perjantaihin oli päänsärkyä.
Huomenna kai ihan tavallisesti töihin? Ei kai tällaisesta pidä minnekään testiin hakeutua?
Kommentit (23)
On mullakin ollut jo kuukausia kurkku kipeä, lihaskipuja, imusolmukkeet turvonnut ja flunssaa, tosin jälkimmäisestä kärsin aina ympäri vuoden. Mutta ihan normaalisti olen pystynyt käymään töissä ja treeneissä yms, joten en näe syytä käydä testissä.
Vierailija kirjoitti:
No en minä kyllä ainakaan jaksa, enkä pysty, enkä edes ehdi, juosta testeissä. Autoa ei ole drive inneihin ja kaukaisiin sairaalan tai terveyskeskuksen odotushuoneisiin (joissa kyllä viimeistään saa sen), eikä busseilla tai taxeilla uskalla mennä. Lisäksi itse testaus pelottaa hirveästi. Nenään joku tikku syvälle?! Sama rumba monta kertaa, kun aina jotakin nuhaa, ripulia tai yskäoiretta tulee. Ei.
Arvatkaa vain kuinka moni jättää käymästä. Moni. Ja entä jos on jo kerran tai kaksi ollut ja niillä reissuilla tullutkin korona. No ei sitä toista ja kolmatta kertaa enää monikaan mene, vaan jatkaa elämäänsä normaalisti. Näin se vain on.
Testauspisteitä jokaisen asutuskeskuksen liepeille ulkosalle ja pikatesti käyttöön. Niin se voisi jopa onnistua. Muutoin olemme silkka arvauskeskus, tämä Suomi.
Te autottomat ette kyllä jaksa yhtään mitään. Ei toi testi oli mikään päivystys, missä istutaan tuntikausia, vaan sinne mennään ajanvarauksella, hygieniasta ja kulkureiteistä on tarkasti huolehdittu ja homma itsessään kestää sen minuutin. Nyt vaikka pyörä persiin alle ja testiin.
No en minä kyllä ainakaan jaksa, enkä pysty, enkä edes ehdi, juosta testeissä. Autoa ei ole drive inneihin ja kaukaisiin sairaalan tai terveyskeskuksen odotushuoneisiin (joissa kyllä viimeistään saa sen), eikä busseilla tai taxeilla uskalla mennä. Lisäksi itse testaus pelottaa hirveästi. Nenään joku tikku syvälle?! Sama rumba monta kertaa, kun aina jotakin nuhaa, ripulia tai yskäoiretta tulee. Ei.
Arvatkaa vain kuinka moni jättää käymästä. Moni. Ja entä jos on jo kerran tai kaksi ollut ja niillä reissuilla tullutkin korona. No ei sitä toista ja kolmatta kertaa enää monikaan mene, vaan jatkaa elämäänsä normaalisti. Näin se vain on.
Testauspisteitä jokaisen asutuskeskuksen liepeille ulkosalle ja pikatesti käyttöön. Niin se voisi jopa onnistua. Muutoin olemme silkka arvauskeskus, tämä Suomi.