Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä ajattelet työpaikkakiusatusta naisesta?

Vierailija
01.11.2020 |

Nainen vaihtoi työpaikkaa. Hän on ollut joskus myös jonkin verran koulukiusattu. Hänellä ei ole hirveästi ystäviä.

Mitäs miehet ajattelette? Parisuhdetta ajatellen siis :)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojelunhalua

Vierailija
2/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen nainen.

Olen ollut parisuhteessa yli 10 vuotta. Mieheni on ihana ja älykäs ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on naisvaltainen työpaikka ja nainen joutuu siellä kiusatuksi, niin hän on luultavasti fiksumpi kuin useimmat kanssasisarensa. 

Vierailija
4/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kiusattuja liian tosikoina, enkä halua tosikon kanssa parisuhteeseen. Aikuisena pitäisi jo osata vasta huumorilla ja laittaa asiaton käytös käyttäytyvän puutteellisuuden piikkin. Ja sen verran pitäisi olla itsetuntoa, että se lapsuus on jo ainakin annettu anteeksi.

Vierailija
5/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusattu, kaveripiirissä kiusattu, harrastuksissa kiusattu, työpaikalla kiusattu, aiemmissa parisuhteissa kiusattu. Siinä olisi jo vähän liikaa.

Vierailija
6/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huono juttu, jos ei niitä kavereita ole, eikä omia harrastuksia ja nainen eläisi vain sen parisuhteen kautta.

Vierailija
7/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kiusattuja liian tosikoina, enkä halua tosikon kanssa parisuhteeseen. Aikuisena pitäisi jo osata vasta huumorilla ja laittaa asiaton käytös käyttäytyvän puutteellisuuden piikkin. Ja sen verran pitäisi olla itsetuntoa, että se lapsuus on jo ainakin annettu anteeksi.

Kiusaajalla on aina täysi vastuu.

Aikuisen kiusaajan täytyy olla hyvin häiriintynyt, onneton ja kaikinpuolin säälittävä ihminen.

Miksi minun pitäisi vastata huumorilla tai yhtään mitenkään ihmisille, kiusaajille joiden seurasta en välitä. Jokainen on vastuussa käytöksestään. Jos äiti ei tätä heille opettanut niin minä opetan.

Vierailija
8/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen nainen olisi, kuin minä.

Itselleni sopisi vallan mainiosti.

M28

Vierailija
9/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siitä nyt pitäisi ajatella?

Ei liity parinmuodostuksessa mihinkään mitenkään. Jos nainen olisi kiinnostava, niin hän olisi kiinnostava, eikä siihen vaikuttaisi pätkääkään hänen kiusatuksi tulemisensa, tai siskon kummin kaiman kengännumero. 

Tietenkin olisin pahoillani siitä, että hänelle on moista tapahtunut, mutta ei sillä olisi kyllä seurustelun aloittamisen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
10/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on huono juttu, jos ei niitä kavereita ole, eikä omia harrastuksia ja nainen eläisi vain sen parisuhteen kautta.

Miksi hänellä ei olisi harrastuksia. Oletteko te kaikki näin riippuvaisia muista ihmisistä ja muiden mielipiteistä.

En minä vaan ole, enkä tuollaista muiden mukana sokeasti menijää parisuhteeseen huolisikaan. Minulla on ihan omat juttuni ja kiinnostuksenkohteeni.

T. Se joskus kiusattu

Vierailija
11/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut joutua koskaan kiusatuksi, jos siihen sinun mielestäsi voi huumorilla suhtautua?

Vierailija
12/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä siitä nyt pitäisi ajatella?

Ei liity parinmuodostuksessa mihinkään mitenkään. Jos nainen olisi kiinnostava, niin hän olisi kiinnostava, eikä siihen vaikuttaisi pätkääkään hänen kiusatuksi tulemisensa, tai siskon kummin kaiman kengännumero. 

Tietenkin olisin pahoillani siitä, että hänelle on moista tapahtunut, mutta ei sillä olisi kyllä seurustelun aloittamisen kanssa mitään tekemistä.

Ei liity mitenkään parisuhteeseen.

mies52v

Vierailija
13/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojelunhalua

Pah!!!’ 😆

(Tai no ehkä, jos nainen on hyvin nuori ja kaunis)

Vierailija
14/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisen kiusaajan täytyy olla hyvin häiriintynyt, onneton ja kaikinpuolin säälittävä ihminen.

Miksi minun pitäisi vastata huumorilla tai yhtään mitenkään ihmisille, kiusaajille joiden seurasta en välitä. Jokainen on vastuussa käytöksestään. Jos äiti ei tätä heille opettanut niin minä opetan.

Muistan omasta lapsuudestani kiusatun, jos toisenkin joka käsi kyynärpäätä myöden kerjäsi sitä verta nenästään eli haki sitä huomiota.

Vierailija
15/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hänellä ei olisi harrastuksia. Oletteko te kaikki näin riippuvaisia muista ihmisistä ja muiden mielipiteistä.

En minä vaan ole, enkä tuollaista muiden mukana sokeasti menijää parisuhteeseen huolisikaan. Minulla on ihan omat juttuni ja kiinnostuksenkohteeni.

T. Se joskus kiusattu

Okei

Vierailija
16/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se joskus kiusattu

Sinä kuulostat oikein mukavalta ihmiseltä :D

Vierailija
17/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Se joskus kiusattu

Sinä kuulostat oikein mukavalta ihmiseltä :D

Niin olenkin, en koskaan juorua, puhu pahaa tai kiusaa muita. Enkä parisuhteeseen huoli ihmistä joka tälläisia ihmisiä jotenkin tukee. Tai joka ei osaa muodostaa omia mielipiteitä.

Vierailija
18/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän olisin huolissani kiusaajasta... En lainkaan kiusatusta.

Vierailija
19/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan omasta lapsuudestani kiusatun, jos toisenkin joka käsi kyynärpäätä myöden kerjäsi sitä verta nenästään eli haki sitä huomiota.

Kiusaajahan sitä huomiota kerjää!! Säälittävä raukka 🤣

Vierailija
20/50 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, johan on väite!

Vai että huomion hakeminen on samaa kuin haluaisi tulla kiusatuksi ("kerjäsi verta nenästään").

Epäilen, että olet tulkinnut tilanteet väärin. Et osaa lukea ihmisiä ja vuorovaikutustilanteita, etkä osaa analysoida kiusaamistilanteiden dynamiikkaa. Kerro esimerkki, mieluummin useampia, en muuten usko sinua.