Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pari päivää lähes syömättä, ei enää nälkä??

Vierailija
15.02.2014 |

Ihme juttu. Olin vatsataudin takia käytännössä syömättä tiistain ja keskiviikon, jotain pientä napostelin mutta en mitään kunnollista. Torstaina olin kunnossa, mutta söin silloin vain yhden, ruokaisan salaatin ateriaksi päivän aikana + kamalasti vettä kun janotti. Eilinen meni yhdellä aterialla myös, kalaa ja vihanneksia sekä kourallinen karkkia. Kauheasti vettä, edelleen jano. Tänään söin kaksi soijasuklaavanukasta ja broilerisalaattia, ei tee edes mieli ruokaa.

Väsyttää vähän, mutta noin eilen olo on aika hyvä, tosin hyvin herkästi näytän ärsyyntyvän. Nälkää en ole kokenut. Onko siitä mitään vaaraa, jos jatkan tällä ruokavaliolla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka pussikeittodieetillä, että saat vitaminit, hivenaineet ja proteiinit. ENE/ VLCD eli nutriletteja tai vastaavia.

Tai perehdy tuohon

http://fi.wikipedia.org/wiki/Ketogeeninen_ruokavalio

Vierailija
2/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalaisenkin hevonen kuoli just ku se oli oppinut olemaan syömättä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ateriaa päivässä riittää ihan hyvin, jos on tottunut olemaan syömättä. Miten luulette, että muslimit jaksavat paastota kesällä yli 20 tuntia eikä tunnu välttämättä missään.

Vierailija
4/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin syömättä yöt pitkät.

Vierailija
5/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt kuudes pv. Ihan miniminapostelulla, hirvee flunssa. En vaan saa alas :/

Vierailija
6/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki te, joille ei ruoka maistu. Muistakaa nestetankkaus. Juokaa paljon vettä. Nestehukka ei ole leikin asia.

Pikkuhiljaa kiinteämpää sapuskaa myös, ettette täysin näivety.

Vierailija
7/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tässä, harkitsin äsken syömistä mutta ei maistunut. Juon kivennäisvettä, nestettä menee noin kaksi litraa päivässä ainakin, mikä on pieni ihme koska ennen en ole saanut juotua litraakaan! Voisin tuota pussikeittohommaa kokeilla.

Vierailija
8/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon saman monta kertaa; nimittäin aina,kun olen joutunut suoliston tähystykseen.

Siinähän otetaan ns. tyhjennyslääkkeet eikä tietenkään saa syödä mitään. Tyhjennys on totaalinen.

Kun olen tullut tutkimuksesta pois, ei ole kertaakaan ollut nälkä!  Olen aloittanut syömisen kevyesti ja vähitellen;  näin tilanne on normalisoitunut parissa päivässä.

Joskus on kestänyt useammankin päivän, että olen ruvennut tuntemaan normaalia nälkää eikä ole tarvinnut ns. väkisin syödä.

Kai elimistö menee jotenkin lepotilaan; en tiedä.

Vierailija
9/9 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:17"]

Ihme juttu. Olin vatsataudin takia käytännössä syömättä tiistain ja keskiviikon, jotain pientä napostelin mutta en mitään kunnollista. Torstaina olin kunnossa, mutta söin silloin vain yhden, ruokaisan salaatin ateriaksi päivän aikana + kamalasti vettä kun janotti. Eilinen meni yhdellä aterialla myös, kalaa ja vihanneksia sekä kourallinen karkkia. Kauheasti vettä, edelleen jano. Tänään söin kaksi soijasuklaavanukasta ja broilerisalaattia, ei tee edes mieli ruokaa.

Väsyttää vähän, mutta noin eilen olo on aika hyvä, tosin hyvin herkästi näytän ärsyyntyvän. Nälkää en ole kokenut. Onko siitä mitään vaaraa, jos jatkan tällä ruokavaliolla?

[/quote]

No, pitkän päälle sä saatat kuolla. Mutta ethän sä tee muuta kuin paastoat. Et sä ole ensimmäinen joka tota tekee. Ja se näläntunteen puuttuminen on ihan normaaliasia.