Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiva aikuisella, onko sama ilmiö kuin rinnattomuus?

Vierailija
15.02.2014 |

Eli hormonien vähyydestä tms. fysiologisesta syystä johtuen vartalolla ei tapahdu normaalia muutosta lapsesta aikuiseksi?

Onkohan tällä samaa geneettistä taustaa kuin ns. mikropeniksillä (=vajaakehitys)?

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:49"]

Vaikuttaakohan tuo kehittymättömyys orgasmin saantiin? Jos klitoris olisi isompi niin ehkä se yhdynnässä saisi enemmän stimulusta? Enkä nyt tarkoita mitään fitnessklitorista vaan ihan siis normaalin rajoissa olevaa.

[/quote]

Fitnessklitoris :D

Alalla sitä kutsutaan nimellä "penoris" (peniksen ja klitoriksen sekoitus). 

Vierailija
42/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on siisti tiivis viiva vielä 4 synnytyksen jälkeenkin:) Miksi pitäisi lerpattaa tai tursuta? Rinnat on ihan riittävät B:t, kauniit ja kiinteät, vartalo kapeahko mutta on mulla vyötärö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:56"]

Mulla ei myös käytännössä ole sisempiä häppäreita. Pienet siivekkeet lähtee klitastaa thats it. En ole osannut pitää itseäni poikkevana.

[/quote]

sama itselläni. Klitoris normaalikokoinen ja ulommat häppärit pulleat.

Vierailija
44/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 20:15"]

Mulla ei myös käytännössä ole sisempiä häppäreita. Pienet siivekkeet lähtee klitastaa thats it. En ole osannut pitää itseäni poikkevana.

[/quote]

sama itselläni. Klitoris normaalikokoinen ja ulommat häppärit pulleat.

[/quote]

Samoin. Ei ole vaikuttanut orgasmin saantiin mitenkään, ihan on hyvän kokoinen klitta:D

nro 40.

Vierailija
45/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:38"]

minulla on soma pillu, monet kiumppanit aina kehuneet että mulla on ollut nätein pillu tai kuulemma sulosen näkönen. pienet häppärit on, muttai ei sellaiset ett' tursuilisivat isompien alta kuin velhon hihat. toinen huuli näkyy vain ministi isompien välistä. siis tosi vähän. pidän nättiä (karvoita lyhennettyä) kiitorataa. mies on kovasti tykännyt etä mulla on kaunis pimppa :) ja tiedän että monella naisella voi olla rumakin mikä näyyttää lähinnä korvasieneltä

[/quote]

:D Luuletko tosissaan että pillunperään olevat miehet alkaisivat jotain negatiivista sanoa h-hetkellä vaikka näky olisi millainen?

Ei miehet oikeasti välitä miltä naisen pillu näyttää, tärkeintä on se että sitä saa.

[/quote] Jos sitä on saamassa, sitä ei tarvitse kommentoida mitenkään. Ei kukaan siinä tilanteessa sanoisi rumaa kauniiksi, pistäis vain silmät kiinni ja lykkäis munansa sinne. 

Vierailija
46/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:23"]

[/quote]

Sama juttu, ja aina on ollut helppo saada yhdynnässä orgasmeja, klitorikseen en tykkää että kosketaan, ottaa kipeää. Ja normaalit tissit, sitä mukaa on kasvaneet kun on tullut painoa lisää. Mä en osaa edes kuvitella minkälaista olisi jos sieltä haaroista tursuaisi kauheasti jotain lärpäkkeitä.

[/quote] Niin, onkin kivaa kun kaikkialla opetetaan miehille että se klitoris on niin tärkeä jne, ja itse en halua ollenkaan että sitä koskettaa, koska se on niin arka. En itsekään hinkkaa sitä, vaan siltä ympäriltä.... 
t. viivapillu joka ei ole ikinä tajunnut että viivassa olisi jotain väärää (E-kuppi muuten)

Vierailija
47/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pillutappelu <3

Vierailija
48/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nätti viivapillu ja mieskin tykkää :) en ole mitenkään alikehittynyt, rinnat kuitenkin ihan koht isot.

Vierailija
49/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus mitä pellejä te olette :D

Vierailija
50/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minä ollut laiha tai lihava, niin aina uloimmat häpyhuulet ovat peittäneet sisemmät. Sisempien kasvamisen kuitenkin muistan ja hyvänä ja inhottava merkkinä siitä on sisempien häpyhuulten reilu erikokoisuus.

Vierailija
51/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:49"]

Siis täh. Ookkonää vähän vajaa.

Mulla on leveä lantio, muutenkin tiimalasivartalo ja viivapillu. Miten rinnattomuus edes olisi jotain alikehitystä? Kaikilla ei ole isoja rintoja, ei voi ottaa noin koville sen tajuaminen.

[/quote]

Ymmärrätkö eron pienet rinnat vs. rinnattomuus? Pienet rinnat on ihan normalia, rinnattomuus, eli rintarauhaskudoksen puuttuminen kokonaan, ei ole.

Vierailija
52/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi muuten kasvaa vielä aikuisiällä. Mulla ei ollut sisempiä häpyhuulia juuri ollenkaan alle 25-vuotiaana, mutta sitten ne kasvoi monta kertaa suuremmaksi parissa vuodessa, toinen suuremmaksi kuin toinen. Samoin rinnat kasvoi kans b-kupista d:hen. En tiedä miksi ja miten kun en mitään pillereitäkään syönyt, enkä ollut raskaana, varmaan joku hormonihäiriö.

Vierailija
53/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän olen varsin kehittymätön yksilö! Näin normaalipainoisena omistan pienet rinnat, lantiota ei nimeksikään (mutta reidet ja pyöreä peppu onneksi kompensoivat sitä edes jonkin verran), vyötärö ei ole kokooni nähden kovinkaan kapea ja sitten on viivapillu, mikä on vieläpä posliini. Ainiin! Ja pituuttakin on vain 153cm. Olen siis totaalinen ikilapsi, joka ei koskaan voi ulkoisesti kasvaa aikuiseksi tai näyttää siltä :D

Vierailija
54/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:43"]

:D Luuletko tosissaan että pillunperään olevat miehet alkaisivat jotain negatiivista sanoa h-hetkellä vaikka näky olisi millainen?

Ei miehet oikeasti välitä miltä naisen pillu näyttää, tärkeintä on se että sitä saa.

[/quote]

Totta se, ettei kovin moni sano sitä rumaksi vaikka sitten olisi tosiaan minkälainen väkkyrä, mutta tuota en allekirjoita etteikö olisi väliä miltä pillu näyttää. Selvähän on, että mukavampi sellaista viehättävää on katsella ja koskea kuin rumaa. Kaunis on kiihottavampi. 

[/quote]

Juu. mutta kauneus on tässäkin katsojan silmässä. Tuskin on olemassa mitään universallia pillun kauneusihannetta. Toinen tykkää runsaammasta ja toinen vähemmän runsaasta.

Vierailija
55/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:56"]

No sittenhän olen varsin kehittymätön yksilö! Näin normaalipainoisena omistan pienet rinnat, lantiota ei nimeksikään (mutta reidet ja pyöreä peppu onneksi kompensoivat sitä edes jonkin verran), vyötärö ei ole kokooni nähden kovinkaan kapea ja sitten on viivapillu, mikä on vieläpä posliini. Ainiin! Ja pituuttakin on vain 153cm. Olen siis totaalinen ikilapsi, joka ei koskaan voi ulkoisesti kasvaa aikuiseksi tai näyttää siltä :D

[/quote]

Ja kaikki miehet jotka kiinnostuu sinusta, on AV-logiikan mukaan pedofiilitaipumuksella varustettuja ;)

Vierailija
56/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, te joilla klitoris on arka, puuttuuko teiltä klitoriksen huppu eli terska on näkyvillä? tai onko se huppu niin pieni ettei suojaa?

Vierailija
57/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 22:56"]

[/quote]

Ja kaikki miehet jotka kiinnostuu sinusta, on AV-logiikan mukaan pedofiilitaipumuksella varustettuja ;)

[/quote]

Voi olla. Kunpa itse vaan saisin korvauksia, kun haastaisin esimerkiksi pedofiilimieheni oikeuteen hänen teoistaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän