Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viiva aikuisella, onko sama ilmiö kuin rinnattomuus?

Vierailija
15.02.2014 |

Eli hormonien vähyydestä tms. fysiologisesta syystä johtuen vartalolla ei tapahdu normaalia muutosta lapsesta aikuiseksi?

Onkohan tällä samaa geneettistä taustaa kuin ns. mikropeniksillä (=vajaakehitys)?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on soma pillu, monet kiumppanit aina kehuneet että mulla on ollut nätein pillu tai kuulemma sulosen näkönen. pienet häppärit on, muttai ei sellaiset ett' tursuilisivat isompien alta kuin velhon hihat. toinen huuli näkyy vain ministi isompien välistä. siis tosi vähän. pidän nättiä (karvoita lyhennettyä) kiitorataa. mies on kovasti tykännyt etä mulla on kaunis pimppa :) ja tiedän että monella naisella voi olla rumakin mikä näyyttää lähinnä korvasieneltä

Vierailija
22/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:38"]

minulla on soma pillu, monet kiumppanit aina kehuneet että mulla on ollut nätein pillu tai kuulemma sulosen näkönen. pienet häppärit on, muttai ei sellaiset ett' tursuilisivat isompien alta kuin velhon hihat. toinen huuli näkyy vain ministi isompien välistä. siis tosi vähän. pidän nättiä (karvoita lyhennettyä) kiitorataa. mies on kovasti tykännyt etä mulla on kaunis pimppa :) ja tiedän että monella naisella voi olla rumakin mikä näyyttää lähinnä korvasieneltä

[/quote]

monta typoa tuli tähän viestiin, sori!! ollaan vähän nautittu kuohuvaa poikkiksen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, ei ollut tarkoitus loukata ketään. Lähinnä mietin että tuosta ei paljon puhuta. Todetaan vaan oppikirjoissa että murrosiässä "se" ja "se" kasvaa ja kuitenkin joillain jää kasvamatta.  ap

Vierailija
24/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan sama asia kuin kauneus. Ei sitä voi verrata rinnattomuuteen, vaikka loppujen lopuksi rinnattomuuskin on terveydellisesti harmitonta. 

Kyllä minä ainakin haaveilen naiselle juuri sellaisen. Ei ole sitten kekseliästä muistuttaa että "haaveile vaan, et saa ketään luuseri!"

-Mies 28v-

Vierailija
25/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:38"]

[/quote]

:D Luuletko tosissaan että pillunperään olevat miehet alkaisivat jotain negatiivista sanoa h-hetkellä vaikka näky olisi millainen?

Ei miehet oikeasti välitä miltä naisen pillu näyttää, tärkeintä on se että sitä saa.

Vierailija
26/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:37"]Mulla on kyllä viivapillu, eli sisempiä häppäreitä ei käytännössä ole. Mutta isot rinnat on ja muutenkin kurvikas tiimalasivartalo. En valita. Miehet on yleensä olleet hulluina tällaisen kehittymättömän viivapillun ulkonäköön...

[/quote]

Minulla myös! Ulkoiset häpyhuulet on pehmeät ja varmaan normaalin kokoiset, mutta kun kurkkaa sisälle niin kaikki on pientä ja vaaleanpunaista :D ja synnytyskin on takana

Vierailija
27/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh. Ookkonää vähän vajaa.

Mulla on leveä lantio, muutenkin tiimalasivartalo ja viivapillu. Miten rinnattomuus edes olisi jotain alikehitystä? Kaikilla ei ole isoja rintoja, ei voi ottaa noin koville sen tajuaminen.

Vierailija
28/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaakohan tuo kehittymättömyys orgasmin saantiin? Jos klitoris olisi isompi niin ehkä se yhdynnässä saisi enemmän stimulusta? Enkä nyt tarkoita mitään fitnessklitorista vaan ihan siis normaalin rajoissa olevaa.

Vierailija
29/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:49"]

Mulla on leveä lantio, muutenkin tiimalasivartalo ja viivapillu. Miten rinnattomuus edes olisi jotain alikehitystä? Kaikilla ei ole isoja rintoja, ei voi ottaa noin koville sen tajuaminen.

[/quote]

Ei rintarauhasten puutetta ihan normaaliksi kehitykseksi voi sanoa.

Vierailija
30/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei myös käytännössä ole sisempiä häppäreita. Pienet siivekkeet lähtee klitastaa thats it. En ole osannut pitää itseäni poikkevana.

Vierailija
31/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku jolla on tursuavat häppärit miinustelee näköjään kaunis pilluisten viestejä.. taitaa ottaa koville:DD

Vierailija
32/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]

Rinnattomuudella harvemmin tarkoitetaan oikeasti "rintarauhasten puutetta", vaan pieniä rintoja. Sitä oletin ap:nkin meinaavan.

Vierailija
33/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lapsiparat! "Mulla on nätimpi kuin sulla :P!"

Pienet ovat ongelmat, jos tuolle tasolle alennutte.........

Vierailija
34/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh noh naiset! Kaikilla on omat mieltymyksensä, ja eiköhän tärkeintä ole että itse viihtyy oman värkkinsä kanssa.

Joten annetaan kaikkien kukkien kukkia ;)

-viivapillu

Vierailija
35/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:56"]

Mulla ei myös käytännössä ole sisempiä häppäreita. Pienet siivekkeet lähtee klitastaa thats it. En ole osannut pitää itseäni poikkevana.

[/quote]

Sama juttu, ja aina on ollut helppo saada yhdynnässä orgasmeja, klitorikseen en tykkää että kosketaan, ottaa kipeää. Ja normaalit tissit, sitä mukaa on kasvaneet kun on tullut painoa lisää. Mä en osaa edes kuvitella minkälaista olisi jos sieltä haaroista tursuaisi kauheasti jotain lärpäkkeitä.

Vierailija
36/57 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te kaheleita! Haha! :D

Vierailija
37/57 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, tästä "kehittymättömästä" kauniista viivapillusta on punnerrettu kuitenkin 4 lasta maailmaan joten ihan on täyttänyt naisen tehtävän. Klitoris on ihan oikean kokoinen ja toimii loistavasti. Ja miestäkin miellyttää, on aivan hulluna lipruttelemassa;) En valita enkä haluaisi velhonhihoja omaani!

Vierailija
38/57 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]

Kirjoittiko tuo edellinen rintarauhasten puutteesta? Ei, vaan siitä että rintoja on pienempiä ja isompia kuten peniksiäkin. Rintarauhasten puute voi olla myös isoissa rinnoissa (nehän on vaan läskiä), vitsit mikä tollo....

Vierailija
39/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin fitnessnaisilla on mitään jättiklittaa on, koska harvemmin vetävät mitään anabolisia steroideja. Kehonrakentajat ja DDR-naisurheilijat ovat eri asia.

Vierailija
40/57 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:43"]

:D Luuletko tosissaan että pillunperään olevat miehet alkaisivat jotain negatiivista sanoa h-hetkellä vaikka näky olisi millainen?

Ei miehet oikeasti välitä miltä naisen pillu näyttää, tärkeintä on se että sitä saa.

[/quote]

Totta se, ettei kovin moni sano sitä rumaksi vaikka sitten olisi tosiaan minkälainen väkkyrä, mutta tuota en allekirjoita etteikö olisi väliä miltä pillu näyttää. Selvähän on, että mukavampi sellaista viehättävää on katsella ja koskea kuin rumaa. Kaunis on kiihottavampi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi