Hetken mietittyäni totesin, että Jedi on oikein ihana nimi
Voisin laittaa nimeksi omalle pojalleni jos sellainen joskus siunaantuu, sukunimi ei tosin ole Ritari. :(
Kommentit (11)
Jotkut vain ovat niin huomionkipeitä. Nykyään saa päivän julkkiksena tällaisena facebook-aikana. Pannaan pennulle erikoinen nimi ja yhtäkkiä ollaan jokaisen lehden kannessa
Sääliksi käy lasta, kun on noin julkisuudenkipeät vanhemmat
Jos antaisin omalle lapselle nimeksi Jedi niin se ei olisi huomionkipeyttä vaan johtuisi siitä että olen nuoresta asti tykännyt Tähtien Sodasta ja hyvä nimi mun mielestä. Tosin tuskin annan tuota nimeä juuri siksi kun kp:t siitä aukoisivat päätään. Eli päänaukojat niitä huomionhskuisia on kun heidän takia pitää antaa joku tavisnimi.
On siinä lasta nimellä paiskattu. Seuraava lapsi on kai sitten Darth Vader?
Mun lapsen nimi on Harry Potter. siis miehen sukunimi on Potter ja Harry laitettiin etunimeksi ihan tarkoituksella.
Jedi on ihan OK nimi, jos sukunimi ei ole Ritari. Aku on hyvä nimi, ellei sukunimi ole Ankka. Jos perheessä on jo Lassi, niin pikkuveljestä ei tehdä Leeviä jne...
Lapsi on ihan oikea ihminen, ei mikään vanhempien huonon huumorin objekti.
Oliko sen sukunimi Ritari? Se ei käynyt lukemastani jutusta ilmi, äidin sukunimi ei ainakaan ollut. Mielestäni Jedi vielä menee, mutta Ritari on jo liikaa.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:11"]
Oliko sen sukunimi Ritari? Se ei käynyt lukemastani jutusta ilmi, äidin sukunimi ei ainakaan ollut. Mielestäni Jedi vielä menee, mutta Ritari on jo liikaa.
[/quote]
Sukunimi on Ritari, aika moni sitä ei tunnu tajuavan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 18:10"]
Mun lapsen nimi on Harry Potter. siis miehen sukunimi on Potter ja Harry laitettiin etunimeksi ihan tarkoituksella.
[/quote]
Voi, ihanaa!
Poikasi yläkoulun välitunnilla:
"Käytä nyt sitä voimaa Jedi!!"
*mäisk mäisk*
"Mikä on, eikö ritarissa ole munaa?"