Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut voivat peukuttaa samaa viestiä kymmeniä kertoja??

Vierailija
02.01.2014 |

Miten se on mahdollista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjentämällä muisti välillä, kenties?

Vierailija
2/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proxyt on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä voisin nytkin peukuttaa neljällä laitteella neljä peukkua, jos haluaisin tai jaksaisin mutta kun en vaan jaksa koska olisi typerää; eli työkone, kotiläppäri, työkänny, oma känny :D

Vierailija
4/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo koko peukutusjuttu on niin naurettavaa, kuin jotain wannabe-facebookkailua, tykkään, en tykkää, kitisen, en kitise....... peukut pois!

Vierailija
5/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua. Onko sellainen muka mahdollista? Omiin viesteihini on joskus tullut kymmenittäin yläpeukkuja ja kyllä ne minusta kertovat lukijoiden määrästä. Tosin joskus omat klikkauskeni tulevat tuplata, en tiedä miksi niin käy.

Vierailija
6/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä eri ip - osoitetta. Mobiililaitteet arpovat uuden numeron aina kun ne käynnistetään eli tuollakin tavalla voi peukutella. Siksi peukkuihin ei kannata liiemmin kiinnittää huomiota. 

Vierailija
7/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:10"]

Käyttämällä eri ip - osoitetta. Mobiililaitteet arpovat uuden numeron aina kun ne käynnistetään eli tuollakin tavalla voi peukutella. Siksi peukkuihin ei kannata liiemmin kiinnittää huomiota. 

[/quote]

Uuden numeron = uuden ip osoitteen, ei siis uutta puhelinnumeroa.

Vierailija
8/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:10"]

[/quote]

Minuakin kiinnostaa enemmän asialliset, sanalliset kommentit. Niistäkin ne, joissa on nähty vaivaa argumentoida kunnolla ja tarvittaessa hakea vaikka taustatietoa. Samaa mieltä ei todellakaan tarvitse olla.

Vierailija
9/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 800 antaa uuden mahdollisuuden joka kerran kun sivun lataa uudelleen, eli lukee uusimmat vastaukset.

Vierailija
10/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:05"]

No minä voisin nytkin peukuttaa neljällä laitteella neljä peukkua, jos haluaisin tai jaksaisin mutta kun en vaan jaksa koska olisi typerää; eli työkone, kotiläppäri, työkänny, oma känny :D

[/quote]

Minulla tuntuu olevan kaikissa sama ip, kun langattoman verkon kautta menen. Joku sanoi että cromen incognito-ikkunan kautta saisi tuon tehtyä, mutta kun itse kokeilin niin ei sekään mielestäni mulla toiminut.

Vierailija
11/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku jaksaa nähdä sen vaivan, että peukuttaa vaikka omaa juttuaan useamman kerran tai alapeukuttaa jotakin monta kertaa, niin halvat on huvit. Saapi sen minun puolesta tehdä, siitä vaan, onpahan pois muusta pahanteosta...

Vierailija
12/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, sen ilon voi tosiaan suoda. Silloin on varmasti aika kiinnostunut peukkujen määrästä ja AV-palstasuosiostaan :)

Vierailija
13/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko seikkaperäiset ohjeet? Välimuistiin tuo ei perustu, sillä sen tyhjentäminen ei auta mitään.

Vierailija
14/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran tanletilla tuollainen midaksen kosketus! Näpytin peukkua ja luku vaan kasvoi, vaikken siis esim. päivittänyt sivua välillä. Oli se hienoa.

Vierailija
15/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pysty peukuttamaan useaan kertaan samalla laitteella, vaikka vaihtaisi esim. selainta välillä. Joskus on kyllä käynyt niin, että olen lukenut jotain vanhaa keskustelua, ja peukuttanut (vaikka tiedän että tuskinpa sitä kukaan enää sitten näkee), ja peukutukseni näkyykin esim. nelin- tai viisinkertaisena, eli yhtäkkiä peukkujen määrä on lisääntynyt huimasti. Varmaankin joku bugi, koska en usko että jotain googlen kautta löydettyjä random-keskusteluja juuri silloin lukee niin monta ihmistä, jotka sattuisivat peukuttamaan samaan aikaan.

Vierailija
16/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:18"]

Saisinko seikkaperäiset ohjeet? Välimuistiin tuo ei perustu, sillä sen tyhjentäminen ei auta mitään.

[/quote]

No se riippuu, miten olet verkossa. Jos sulla on esim. mokkula tai modeemi, joka on sillattu ja siihen on kytketty monta konetta, niin jokaisella on oma ip ja peukutus onnistuu jokaiselta koneelta kerran. Sitten on esim mokkuloita, joka minullakin on, joita ei voi sillata. Ip muodostuu mokkulan kautta ja on niin ollen jokaisessa koneessa sama.

Mokkulan tai moneemin yhteyden katkaisu muuttaa ip osoitteen uudeksi, joten peukutus onnistuu taas, joko kerran tai useasti monelta eri moneelta, riippuen modeemista/mokkulasta.

On joitakin selaimia, jotka ei lähetä tiettyjä tunnistetietoja. Silloin riittää vain, että poistaa kaikki historiatiedot ja päivittää sivun ja taas peukutus onnaa.

Ip osoitteen voi vaihtaa myös "lennosta", tietyllä komennolla.

Ja tämä pätee tietysti myös bannaukseen. Jos olet bannissa, niin vaihda ip osoitetta ja taas pelittää.

Vierailija
17/19 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:12"]

12, sen ilon voi tosiaan suoda. Silloin on varmasti aika kiinnostunut peukkujen määrästä ja AV-palstasuosiostaan :)

[/quote] :) t. 12

Vierailija
18/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:05"]

[/quote]

Minulla tuntuu olevan kaikissa sama ip, kun langattoman verkon kautta menen. Joku sanoi että cromen incognito-ikkunan kautta saisi tuon tehtyä, mutta kun itse kokeilin niin ei sekään mielestäni mulla toiminut.

[/quote] Minulla toimii incognito tilassa! Kokeilin juuri

Vierailija
19/19 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn kännykällä. Kommentointi ei vieläkään onnistu, mutta loputtomiin peukuttaminen kyllä. Jospa joskus ton mobiilin sais kuntoon?