Yööööööök! Uimahallin saunassa! :(
Näky kärähti verkkokalvoilleni: mamma kolmen lapsensa kanssa uimahallin saunassa, äiti ylälauteella istuen polvet koukussa sylissä JA se häpäreiden välistä kirkuen loistava TAMPONINNARU!!! En kestä! Sain trauman!
Pyyntö: jalat alas, en halua nähdä jalkoväliänne tai naruja vaikka luonnollista onkin!
Kommentit (31)
Yleisissä saunoissa on aina riski nähdä jonkun toisen intiimejä alastomia paikkoja.
Tämän takia en käy uimahalleissa, hyi helvetti. Viimeksi järkytti hirveä jättiläispehko jonkun alapäässä, näytti ihan afrolta ja tuli mieleen että mitäköhän satiaisia sielläkin vilisee. Muutenkin tuollaiset pehkot on epähygieenisiä, kusi, hiki ja valkovuoto tarttuu niihin. Lisäksi rumat häppärit roikkui sieltä välistä :( kamala näky
Aahhhh kuinka onnellinen olenkaan kun olen pahati likinäköinen <3
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:54"]
No ehkä mun käyttämässä uimahallissa on hämärämpi sauna, mutta mä en ole muista koskaan nähneeni kenenkään vaginaa saunassa ainakaan tarkkaan.
[/quote]
Ja minulla on ilman silmälaseja niin huono näkö, että en näkisi muuta kuin sen, että siinä joku ihminen istuu. :D Tosin se - huono näkö siis - on syy, miksi en uimahalleissa koskaan käy. Pelkään liukastumista, kun en ilman laseja juuri mitään näe.
kuka edes katsoo toisten haarojen väliä uimahalleissa??
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:48"]
Tämän takia en käy uimahalleissa, hyi helvetti. Viimeksi järkytti hirveä jättiläispehko jonkun alapäässä, näytti ihan afrolta ja tuli mieleen että mitäköhän satiaisia sielläkin vilisee. Muutenkin tuollaiset pehkot on epähygieenisiä, kusi, hiki ja valkovuoto tarttuu niihin. Lisäksi rumat häppärit roikkui sieltä välistä :( kamala näky
[/quote]
Aika karua ja surullistakin kuinka jotkut ihmiset ovat kaukana todellisuudesta. Nuo luettelemasi asiat ovat ihan täysin normaaleja asioita ihmiselle.
Ällöttävää tuossa on ainoastaan tuo naisen istuma-asento, pimppa esillä.
Toivottavasti tää oli vitsi. Mitä vittua, tuskin sinne kukaan nyt tarkotuksella tulee esittelemään itseään. Aika moni ui tampoonin kanssa. Mites sitten jotku 70 vuottaa jalkasientä levittäneet papat, jotka menee hieronta altaaseen lähinnä vaan katselemaan muita uimareita ja todennäköisesti kusee sinne altaaseen? Niissä ei oo mitään ällöttävää! Sen sijaan 3 lapsen äiti, joka menkkakrampeissa tarjoaa lapsille mieluisan päivän, on ällöttävä kun kehtaa pitää polvia ylhäällä lauteilla. Mistä tiedät vaikka hän kärsisi jostain vaikeista selkäkivuista, johon asento auttaa?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:23"]Aika tarkkaan saa kytätä, että tommosen huomaa. Mä olen monesti ollut kuukautisten aikana uimahallissa. Käytän tosin kuukuppia. Mitä epähygieenistä siinä muka on?
[/quote]
Olet todella oksettava.
[/quote]?