Yööööööök! Uimahallin saunassa! :(
Näky kärähti verkkokalvoilleni: mamma kolmen lapsensa kanssa uimahallin saunassa, äiti ylälauteella istuen polvet koukussa sylissä JA se häpäreiden välistä kirkuen loistava TAMPONINNARU!!! En kestä! Sain trauman!
Pyyntö: jalat alas, en halua nähdä jalkoväliänne tai naruja vaikka luonnollista onkin!
Kommentit (31)
Juu ei kyllä kovin houkutteleva näky ole...
Mä en edes luottaisi tamponiin eli en menisi kuuksutisten aikana uimahalliin. Hyi helkkari.
Olisko ollut parempi ilman narua punainen lätäkkö pepun alla? Älä ole noin herkkäsieluinen, sinullakin saattaa joskus olla sama tilanne.
Otsikosta päättelin, että siellä saunassa oli vähintäin joku mahatautinen, joka alkoi päästellä tavaraa molemmista päistä.
Suosittelen puhumaan traumastasi terapeuttisi kanssa.
Ei kuukautisten aikaan kannata mennä uimahalliin, silloinhan on suurempi tulehdusriski ja pitäis ajatella muitakin ihmisiä!
Järkytti niin kovasti jotain, että mamma laittoi kaksi aloitusta aiheesta. Uimahalliin mennäänkin just tiirailemaan muiden intiimejä yksityiskohtia, vai kuinka?
En tajua mikä näitä ämmiä vaivaa. En menisi itse muutenkaan mihinkään yleiseen saunaan alasti muiden kytättäväksi, hyi helvetti. Mutta että jotkut kehtaa mennä joku tamppoonin naru roikkuen sinne nolaamaan itsensä... hyi SAATANA.
Sen narun voi laittaa sinne häppäreiden väliinkin niin ei kanssasaunojat saa traumoja ;)
Yleensä pidetään kohteliaana ja normaalina käytöksenä sitä, että saunassa ja suihkutiloissa vältetään katsomasta ihmisten vartaloita, varsinkaan niitä sukuelimiä. Varmasti huomasit, että siinä kohtaa oli ihminen jo ennen kuin näit sen narun.
Ilman narujakin aika rivo asento istua.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:44"]
Yleensä pidetään kohteliaana ja normaalina käytöksenä sitä, että saunassa ja suihkutiloissa vältetään katsomasta ihmisten vartaloita, varsinkaan niitä sukuelimiä. Varmasti huomasit, että siinä kohtaa oli ihminen jo ennen kuin näit sen narun.
[/quote]
Huomaahan tuommosen väkisinkin vaikkei edes yrittäis erikseen sinne tiirailla.
Mitencte kehtaaatte näytellä elimiänne muille uimahalleissa? Tai kytätä niitä? Onneksi en käy uimahalleissa ikinä. Yök.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:46"]
[/quote]
No ehkä mun käyttämässä uimahallissa on hämärämpi sauna, mutta mä en ole muista koskaan nähneeni kenenkään vaginaa saunassa ainakaan tarkkaan.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:46"]
[/quote]
No ehkä mun käyttämässä uimahallissa on hämärämpi sauna, mutta mä en ole muista koskaan nähneeni kenenkään vaginaa saunassa ainakaan tarkkaan.
[/quote]
Luitko tuosta aloituksesta missä asennossa se nainen istui? Kyllä sieltä valkonen naru joukosta erottuu.
Aika tarkkaan saa kytätä, että tommosen huomaa. Mä olen monesti ollut kuukautisten aikana uimahallissa. Käytän tosin kuukuppia. Mitä epähygieenistä siinä muka on?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:23"]Aika tarkkaan saa kytätä, että tommosen huomaa. Mä olen monesti ollut kuukautisten aikana uimahallissa. Käytän tosin kuukuppia. Mitä epähygieenistä siinä muka on?
[/quote]
Olet todella oksettava.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:25"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:23"]Aika tarkkaan saa kytätä, että tommosen huomaa. Mä olen monesti ollut kuukautisten aikana uimahallissa. Käytän tosin kuukuppia. Mitä epähygieenistä siinä muka on?
[/quote]
Olet todella oksettava.
[/quote]
Voisiko joku perustella nyt tätä?
T: Itsekin kuukuppia käyttävä, tosin en ole uimahallissa käynyt vuosiin, mutta voisin ihan hyvin käydä vaikka olisi menkat, eikä varmasti kukaan edes huomaisi mitään kun on kuukuppi. Enkä nyt keksi miksi on oksettavaa tai epähygienistä.
Toivottavasti se naru oli edelleen valkoinen :)