Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestin teko ahdistaa ja pelottaa vaikka haluankin äidiksi :(

Vierailija
15.02.2014 |

Miehen kanssa lopetettiin ehkäisy viime kuussa ja nyt on kai se ns. eka yrityskierros koskaan. Seksiä ollaan harrastettu suunnilleen joka päivä ja no luulisin että meillä on kaikki edellytykset raskauteen. 

Huomenna pitäisi menkat alkaa ja silloin kai voisi testata? 

Eilen ostettiin muutamat testitkin kotiin kauppareissulla ja mies on ihan into piukeena odottamassa huomista että testaisin. Niin olin minäkin kunnes nyt tänä aamuna tuli ihan sairaan ahdistava olo. Katselin clear bluen sivuilta videota missä demonstroitiin miten testi tehdään ja mua alkoi niin ahdistaa etten ymmärrä miksi. Yhtäkkiä toivonkin etten olisi raskaana, toivon ettei mun edes tarvis tehdä koko testiä että ne menkat sieltä tuliskin. En ymmärrä miksi musta tuntuu tältä?

Mulla on ihana mies, ollaan oltu yhdessä jo kuusi vuotta joista naimisissa kolme, kummallakin kivat työpaikat, asutaan vuokralla mutta kolmiossa joten tänne kyllä sopii vielä ainakin tässä vaiheessa vauvankin kanssa. Itse aloin vauvakuumeilemaan jo kolme vuotta sitten mutta molemmat vielä opiskeltiin ja mies toppuutteli. Kun jätettiin ehkäisy niin olin ihan seitsämännessä taivaassa ja mietin tulevaa vauvaa päivin ja öin ja nyt miksi nyt ahdistaa? 

Onko tää ihan normaalia? Pliis sanokaa joku että on !

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Tee se testi nyt ja pelaa sitten sen mukaan. Juuu, testin voit jo tehdä, ovat nykyisin niin herkkiä, että kyllä se himmeän plussan näyttäis nyttenkin eikä vaan huomisaamuna.

Vierailija
22/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon kans ollu nyt tyyni vaikka sisällä kuohuaa. En edes miehelle ole sanonu ettei menkat tänään alkanu ku en halua lietsoa jännitystä häneenkin kun.pieni pessimisti sisällä sanoo että menkat tulee mutta myöhässä :( aina säännöllinen kierto ollut kans mutta voi se joskus näköjään nakatakkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen 17 oli siis vivianilta :-)

Minä odotan huomiseen koska en halua pettyä taas negaan..tiedän.."naiset":-)

-v

Vierailija
24/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 16:09"]Ehkaisyn jatitte juuri pois ja oletat heti raskautuneen? Jos se yhtaan lohduttaa niin aika epatodennakoista koska (vuosien) hormoonien pumppaukset kehoon vaatii aikaa etta keho toimii taas luomuna joten olisi tosi hyva tuuri jos nyt jo saisit plussan testiin

Toisekseen mun mielesta ei ole mitaan jarkea tehda raskaustestia ellei sitten ole laaketieteelliset syyt aiemmin kuin menkat ovat ihan oikeesti myohassa. Jos menkkojen pitaisi alkaa huomenna niin ei valttamatta kannata testata huomenna( vaikka olisitkin raskaana niin isolla todennakoisyydella testi nayttaa negatiivista tai niin haaleaa plussaa ettet edes nae sita omin silmin)  vaan odottele koko paiva ihan rauhassa, ylihuomenna jos ei menkkoja edelleenkaan nay niin sitten vaan testaile aamusta ja jos yhtaan maltat niin parempi jos testaisit sita seuraavana paivana, ainakin saisit varmemman tuloksen.

Ja ihan normaaliahan se on etta raskaustesti aiheuttaa ahdistavia ajatuksia. Varsinkin ensimmaisen lapsen kohdalla. Se on todellakin hyppy tuntemattomaan mutta yrita ajatella etta sinun vanhempasi, sun miehen vanhempasi, monet ystavasi ja tuttavasi ja monta miljoona ihmista maailmassa on selviytynyt raskaudesta ja aityydesta joten mikset sinakin ? :) Kylla te parjaatte :)

[/quote]

Muutamq vuosi sitten kyselin vauvan sivuilla itse että pitäisikö tehdä testi kun pillerit vasta jätetty pois ja menkkoja ei näy. Koko paikka oli yht äkkiä täynnä tän kaltaisia kommentteja tyyliin " ootko vähän vajaa ä? Ihan ku heti pillereiden jälkeen olisit paksuna."

Yksi tsemppasi. Tein testin ja tuolla se pikkuinen nukkuu omassa huoneessaan joka silloin ilmoitti testissä tulostaan.

Vierailija
25/25 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osahan meistä raskautuu jos unohtaa yhdenkin pillerin ja osalla menee vuosia saavuttaakseen normaalin kuukautiskierron pillereiden jälkeen.

Oot onnekas jos raskauduit heti pillereiden jälkeen mut yleisempää on että ekasta kierrosta pillereiden jälkeen ei tule vielä pullaa uuniin.

Vähän sama kuin että lottosit viime perjantaina ja nyt lauantai-iltana kyselet aihe vapaalla että apua jos voitikin lotossa että pitäis varmaan kohta tarkistaa kun sellaiset fiilingit ja muut sanoo että ei kannata toivoo liikoa että petyt vielä ja sua ÄrsyttäÄ kun kaikki on niiiiin vidun negatiivisii ja sitten tarkastat lottonumerot ja no sähän voitit!!! 

Mutta ei se tarkoita että monille muille kävis samoin, ehei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi