Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä tarjosi työpaikkaa, ottaisitko?

Vierailija
15.02.2014 |

Olen akateemisesti koulutettu joka on ollut työttömänä vuoden, hakenut monia paikkoja tuloksetta.

Minulla on 15. vuoden takainen exä jonka kanssa oltiin yhdessä 8 vuotta ja vieläkin vaihdamme kuulumisia noin kerran vuodessa sähköpostitse. No, viimeisessä viestissä kun valitin työtilannettani, exä joka on korkealla eräässä pankissa töissä tarjosi minulle työpaikkaa. Olisin siis samassa pankissa töissä mutta ei hänen kanssaan yhteydessä, ei edes samassa konttorissa.

No kun miehelleni kerroin hän eväsi idean täysin, sanoi että exä varmasti haluaa jotain minulta kun tällaista tarjosi. Tavallaan ymmärrän, mutta toisaalta en olisi exäni kanssa tekemisissä, en näkisi häntä varmaan koskaan töissä.

Olisihan se kiva työllistyä, siis millä tahansa alalla vaikka tämä ala ei ole omani. Minusta olisi harmi hylätä mikä tahansa työmahdollisuus, toisaalta en halua ilmiriitaa kotirintamallakaan.

Oletteko mieheni kanssa samaa mieltä että ei kannata sotkeutua exäni työpaikkaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ottaisin duunin vastaan, sillä kuten sanoit, ethän olisi edes samassa konttorissa. Jos eksäsi tietää että olet naimisissa, en jotenkin jaksa uskoa että hän alkaa mitään muuta yrittämään kun vaan helpottaa työtilannettasi. :)

Vierailija
2/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, en usko että hänellä on mitään muuta mielessä. Minulla on myös kaksi pientä lasta ja exällä oma suhde. 

Mieheni taitaa olla vaan vähän mustasukkainen. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla niin epätoivoinen että ottaisin duunin. Ymmärrän kyllä miehesi kannan myös, ehkä teidän pitäisi keskustella vielä tuosta..

Vierailija
4/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, vielä pitää keskustella.

Työpaikka ei ole jatkuvan riidan arvoinen aihe jos mies todellakin on ideaa vastaan. Toki sinun työllistyminen auttaa koko perhettä, miehen pitää osata nähdä asia sinunkin näkökulmasta. Ja eihän tämä ole välttämättä mikään pysyvä homma varsinkaan jos ei ole sinun alallasi. Voit ottaa paikan ja hakea muuta samalla, ideaali tilanne kun tämä ei ole.

Vierailija
5/5 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ex:älle, että todella mieleläsi otat työpaikan, mutta miehesi on vähän mustasukkainen siitä, että juuri hän tarjosi työpaikaa.

Kysy voisiko ex tulla nyxän kanssa teille kahville tai jotain, siten että miehesi on paikalla, että hän huomaisi, ettei tilanteessa todellakaan ole mitään syytä mustasukkaisuuteen