Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvä valehtelemaan. Onko kysyttävää?

Vierailija
01.11.2020 |

Vastaan kaikkiin kyssäreihin ja puhun niin totta kuin osaan.

Olen 35-vuotias mies ja olen hyödyntänyt hyvää valehtelutaitoani ihan pikkulapsesta asti. En kuitenkaan ole paha ihminen. Minulla on todella laaja tuttavapiiri emäntineen ja heille olen rehellinen. Viranomaisille, opettajille, armeijan skappareille sun muille ei läheisille valehtelen surutta ja olen joutunut valehtelemaan esimerkiksi poliisille kymmeniä kertoja. Minulla ei ole mitään rikosrekisteriä, enkä rötöstele. Kanjabiksen poltto on rikoksistani pahin plus sen vaikutuksen alaisena autolla ajaminen 15 vuoden ajan. Ajan autoa paremmin pilvessä kuin selvinpäin. 😂 En tosin ole ajanut pariin vuoteen, kun jäin kiinni käyttörikoksesta. Veivät kortin perhana. No en minä sitä kyllä edes kaipaakaan.

Vai valehtelenkohan? 🤔

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Vierailija
2/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää, mutta suuressa erinomaisuuskuplassasi sinun kannattaisi muistaa vanha viisaus: Voit huijata joitakin ihmisiä koko ajan tai kaikkia jonkin aikaa, mutta et kaikkia koko ajan.

Luultavasti monet, joita luulet huijaavasi, tietävät jo luonteenpiirteestäsi, ja luottosi on jo mennyt. Tämä käy sinulle ilmi vasta, kun asioiden korjaaminen on vaikeaa tai mahdotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Niin, ei välttämättä kannatakaan. 😂 Sen verran on vielä pakko valehdella, että moni tuttu tunnistaisi minut avauksesta. Ap

Vierailija
4/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä on tänään?

Vierailija
5/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut uskomaan, että olet hyvä valehtelija? Miksi valehtelet? Valehteletko itsellesi ja tiedostatko sen?

Vierailija
6/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysyttävää, mutta suuressa erinomaisuuskuplassasi sinun kannattaisi muistaa vanha viisaus: Voit huijata joitakin ihmisiä koko ajan tai kaikkia jonkin aikaa, mutta et kaikkia koko ajan.

Luultavasti monet, joita luulet huijaavasi, tietävät jo luonteenpiirteestäsi, ja luottosi on jo mennyt. Tämä käy sinulle ilmi vasta, kun asioiden korjaaminen on vaikeaa tai mahdotonta.

En harrastakaan mitään pitkäaikaisvalehtelua. Lähinnä viranomaistahoille sepitän silloin tällöin omiani. Ihmissuhteeni ei kärsi hyvästä valehtelutaidostani, sillä en ole ahne tai materialistinen tms., enkä yritä hyötyä kenestäkään. Ja jos yritänkin, niin teen sen avoimesti ääneen. Ap

Vierailija
7/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kolme hyvää syytä äänestää Bideniä.

Vierailija
8/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä saa sinut uskomaan, että olet hyvä valehtelija? Miksi valehtelet? Valehteletko itsellesi ja tiedostatko sen?

No tietenkin kokemus. Olenhan valehdellut koko ikäni tarhatädeistä lähtien. Samoin vanhemmille, jos valehtelulla pystyi välttämään erinäisiä sanktioita. Armeijassa esim. minulle sanottiin kolme kertaa lomat palo lepo ja vasta kolmannella kerralla jäin kinekseen. Silloin ei huvittanut valehdella, sillä meitä oli vain tyyliin 20 ukkoo koko Prikaatissa ja pelattiin vaan rantalentistä ja minigolffia. Valehtelin intissä todella hyvin läpi intin ja vältin sillä monen monta nakkia. Toki inttikaverit tiesivät minun valehtevan. 😂 Ap

Vierailija
9/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro kolme hyvää syytä äänestää Bideniä.

Tämä riittäkööt syyksi olla äänestämättä Bideniä.

Ap

Vierailija
10/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrastakaan mitään pitkäaikaisvalehtelua. Lähinnä viranomaistahoille sepitän silloin tällöin omiani. Ihmissuhteeni ei kärsi hyvästä valehtelutaidostani, sillä en ole ahne tai materialistinen tms., enkä yritä hyötyä kenestäkään. Ja jos yritänkin, niin teen sen avoimesti ääneen. Ap

Tässä sanot, että lähinnä vain viranomaisille, mutta myöhemmin, että myös esim. inttikavereille ja muille. Pysyn kannassani, että ainakin osa lähipiirisi ihmisistä on ottanut etäisyyttä sinuun taipumuksesi takia. En tajua, kuka haluaisi viettää aikaa valehtelijan kanssa.

Tuo itkunauruhymiön käyttäminen valheista puhuessasi ei myöskään anna sinusta kuvaa penaalin mukavimpana muumina.

Vierailija
11/11 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sanot, että lähinnä vain viranomaisille, mutta myöhemmin, että myös esim. inttikavereille ja muille. Pysyn kannassani, että ainakin osa lähipiirisi ihmisistä on ottanut etäisyyttä sinuun taipumuksesi takia. En tajua, kuka haluaisi viettää aikaa valehtelijan kanssa.

Tuo itkunauruhymiön käyttäminen valheista puhuessasi ei myöskään anna sinusta kuvaa penaalin mukavimpana muumina.

Läheiset ja tutut tietää, etten valehtele heille, ainakaan "normaalia" ihmistä enempää. Tekosyyt ovat yleisiä. Ei tuo sinun mielikuvituksellinen olettaminen ainakaan ole totuus. Ap