Kumpi tytön nimi kivempi?
PIkku kakkosta odotellaan ihan alkuvaiheessa tosin vasta mutta kovasti on nimi jo pohdinnassa. :0
Täältä haluaisin mielelläni kommentteja nimistä joita ollaan harkittu. Palstaa olen seuraillut ja tosi asiantuntevia ja hyviä kommentteja tulee aina!
Siis etunimeksi ollaan mietitty joko Miljaa tai Elviiraa. Maria tulee toiseksi nimeksi sillä kulkee suvussa. Kävisikö siis mielestäsi:
Elviira Milja Maria vai Milja Maria Elviira?
Itse tykkään yhtä paljon molemmista nimistä joten vaikea päättää. Elviira oli mummoni nimi, Milja ei ole suvusta. Molemmat Milja ja Elviira ei myöskään ole pakko laittaa nimeen, muitakin saa ehdottaa kolmanneksi nimeksi kunhan tuo Maria on mukana.
Isosiskon nimi on Nelli-Noora joten myös Milja-Maria kävisi mutta itse en haluaisi toiselle kaksiosaista nimeä, mieheni kyllä olisi sen kannalla. Kumpi kävisi isosiskon nimeen paremmin?
Ainahan on voi käydä niinkin että saadaankin poika vaikka kovasti tyttöjen nimiä ollaan pähkäilty.. Yhtään molempien mieleistä pojan nimeä ei ole vielä tullut mieleen joten siinä onkin oma hommansa...
Milja on mun suosikki..
Monet ovat ehdottaneet Milja-Maria Elviiraa.
Mutta jos ette yhdistä Miljaa ja Mariaa viivalla niin miten olisi Milja Elviira Maria järjestyksessä nämä nimet(ilman viivoja)?
Mies taas on Elviira Milja Maria kannalla, joten ota nyt meistäkin sitten selvää ;)