Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierron pituus hoidoissa?

12.09.2006 |

Minkälaisia kiertoja teillä on esim. inssiavusteisissa kierroissa, joista ei plussaa tuu? Itsellä kierrot 24 ja 25 pvä, eli menkat alkaa rutkasti liian aikaisin! Tänään lääkäri ja kysyn asiaa, mutta ajattelin kysellä et miten muilla? Itsellä puregonia pistän ja inssi sitten... ei lugeja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kummallakin kerralla ollut luget mukana, vaikka verikokeiden mukaan kaikki on ollut ok. Ei kuulemma haittaa ainakaan niistä ole, niin päätettiin käyttää. Mulla ekassa inssissä luteaalivaihe oli 13 pv ja toisessa alkoi tiputella vähän joskus pp 10 paikkeilla ja kunnon vuoto sitten taas pp 14. Ennen lugeja luteaalivaihe oli vähän lyhyempi. Noi luget vaan on inhottavia käyttää ja tekee mut hirveän ärtyneeksi. Saattaa olla sulla hiukan liian lyhyt tuo vaihe inssistä menkkoihin kiinnittymisen kannalta(?).

Vierailija
2/2 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli myös viime kierto vain 25 pvää, kolmantenatoista päivänä inssistä alkoi menkat. Lääkäri sanoi, että on ihan normaalia. sanoi, että sitten liian lyhyt jos alle kymmenen päivää. En toisaalta mielelläni ottaisikaan lugeja käyttöön, jos ei ole pakko. Tulehan kertomaan mitä sinun lääkärisi sanoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi