Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olin 23v, laiha ja blondi niin miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Nyt 5 vuotta myöhemmin...

Vierailija
01.11.2020 |

...Painoa on tullut ehkä 7 kg lisää enkä ole enää blondi ja en kelpaa enää KENELLEKÄÄN!

Miehille kelpaa vain se nuori alle 25v laiha blondi.

Kommentit (198)

Vierailija
181/198 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, 

Olen kanssasi samaa ikää, 27 v. Minusta oltiin eniten kiinnostuneita 18-20 v. Olin tällöin tosin seurustelusuhteessa mutta pian sen päätyttyä olin lyhyen aikaa sinkkuna ja silloin alkoi suhde jossa vieläkin olen. Olin hoikka (tosin en tuolloinkaan luonnostaan hoikka, vahdin syömisiä ja liikuin joka päivä). Itsetuntoni oli tuolloinkin melko huono, koska en ollut teini-iässä mitenkään suosittu poikien keskuudessa tai saanut oikeastaan mitään huomiota. Minulla oli tällöin myös luonnollisen punaiseksi värjätyt hiukset, jotka kiinnittivät huomiota. Toinen asia mikä vaikutti oli myös elämäntilanne - sen n. puolen vuoden aikana kun elämäntilanne muuttui sain uusia ystäviä, kävin paljon ulkona, ja mahdollisuuksiakin miesten tapaamiseen oli paljon enemmän. Sain enemmän huomiota kuin koskaan sitä ennen yhteensä.

No, nyt suhteessa ollessani paino on vaihdellut jonkin verran. Parina ensimmäisenä vuotena painoa kertyi 5-10 kg ja hiuksissani oli luonnollinen ruskea väri. En saanut lähes ollenkaan huomiota. Sen jälkeen lihoin vielä 10 kg, myöhemmin vielä 5 kg lisää ja aloin raidottaa hiuksiani vaaleaksi. Sain vielä vähemmän huomiota... En ole kyllä viime vuosina näyttänyt omastakaan mielestä hyvältä millään tapaa ja itsetunto oli nollissa, hiusvärikään ei sopinut minulle vaikka minulla muuten onkin paksut ja kivat hiukset. Vaikka minulla on mielestäni periaattessa ihan kauniit kasvot, kertyi ylipaino niihinkin ikävästi - en ollut edes ylipainoinen kauniilla kasvoilla vaan kasvoja myöten turvonnutta pullataikinaa. Jos joku muuten kauhistelee että lihoin 20 kg alettua seurustelemaan mieheni kanssa, niin sama kävi myös hänelle - yhteiset elintavat... Olin monia vuosia aika masentunut monistakin eri syistä ja vaikka "laihdutin" koko ajan en saanut tilanteeseen muutosta.

Nyt olen vihdoin saanut laihdutusprosessin alkuun ja värjännyt myös hiukset takaisin itseäni imartelevaan punaiseen sävyyn (olen saanut hiuksistani aina paljon kehuja punaisina). Laihdutusprosessi alkoi kesällä, ja hitaasti olen saanut pudotettua n. 5 kg. Haluaisin vielä pudottaa n. 10-15 kg, riippuen lihaksen/rasvan määrästä ja miltä näytän, tiedostan että siihen menee aikaa kyllä. Ja ei - tämä ei johdu siitä että olisin eronnut ja pitäisi jotenkin nostaa markkina-arvoa, vaikka erohan on aina mahdollisuus myöskin toisen osapuolen päätöksestä. Haluaisin  näyttää hyvältä itseäni varten enkä hävetä peilikuvaa. Olen vielä sen ikäinen että voisin näyttää hyvältäkin ja elää täysillä viimeiset "nuoruus"vuodet. Haluaisin ulkonäköni myös miellyttävän miestäni. Meillä on pitkään ollut vähän vaikeaa, olen alkanut epäillä hänen tunteidensa hiipumista, ja itse haluaisin kuitenkin tälläkin tapaa yrittää pelastaa suhteemme... Tiedän että kelpaan hänelle tällaisena eivätkä ongelmamme liity ulkonäkööni, mutta eipä normaalipainosta voi haittaakaan olla. 

Vierailija
182/198 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ollut ikinä vientiä.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/198 |
20.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
184/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*ttu mikä i*iootti olet! Kaikkihan sen tietää että suurin osa miehistä ottaisi brunetin jos vaan tilaisuus olisi. Mutta tietenkään sekään ei auta mitään jos muuten olet plösähtänyt kaikella tavalla, ja jos on noin v*jaa mieleltään. 

Vierailija
185/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus ja blondit hiukset on deittimarkkinoilla valttikortti. Olen 31-vuotias, ja miehiä kyllä tulisi ovista ja ikkunoista, vaikka olen brunette. Kroppa hyvässä kunnossa kylläkin. Kannattaa laihduttaa. 

Joo jossain yksinkertaisten markkinoilla kuten Tinderissä, on blondius plussaa.

Vierailija
186/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset halunneet nimenomaan tuota, että eivät saa huomiota yms vain ulkonäkönsä tähden? 

Vierailija
187/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, nukkekasvoinen, pitkähiuksinen. Tukanväriä olen vaihdellut elämän aikana, elopaino pysynyt samana. Ihailijoita on riittänyt joka sormelle siitä asti kun täytin 16, nyt olen 45. Ikinä en ole ketään kelpuuttanut, koska en ole kiinnostunut parisuhteesta vaan ihan muista jutuista elämässä. 

Miehet haluaa haavekuvaa. Mitä saavuttamattomampi kohde, sen enemmän ne sitä haluaa. Aloittajan hätä viestii epätoivosta, se on se mikä karkottaa sun nykyiset ihailijat. Ei ikä, tukanväri eikä paino.

Vierailija
188/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi naisen kannattaa vakiintua alle 25v. laihana blondina. Simple as that. 

Vierailija
189/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naiset halunneet nimenomaan tuota, että eivät saa huomiota yms vain ulkonäkönsä tähden? 

Haluavat, siitähän aloittajakin pohjimmiltaan kirjoittaa. 

Vierailija
190/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino vaikuttaa tosi paljon. Kun minulla oli BMI 21, minua tultiin iskemään jopa keskellä päivää. BMI 23.5 saan olla rauhassaan. Kyse ei siis ole kovin monesta kilosta. Treenannut olen ihan yhtä paljon nyt kuin silloin mutta rasvaa on vähän enemmän. 

Olen helposti lihovaa tyyppiä ja minun on vaikea pitää painoni alhaisena. 

Vierailija
191/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 34v ja hyvässä kunnossa ja miehiä edelleen tunkee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
192/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 25v naiset ovat pilanneet oman elämänsä. Miehen pitää tyytyä johonkin sivuosaan jossa on mukana naisen lapset, exät, kaverit. Tuollainen tilanne tekee miehestä vysyneemmän, mies vanhenee nopeammin.

Vierailija
193/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sussa ei ollutkaan sitten mitään muuta kuin se ulkonäkö sille yksinkertaiselle miestyypille, joka ei muuta kaipaa.

Vierailija
194/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi naisen kannattaa vakiintua alle 25v. laihana blondina. Simple as that. 

Harmi vaan, että tuossa iässä naiset eivät vielä osaa valita miestä muulla kuin alapäällään, joten niitä eroja tulee viimeistään sitten kun on lapsia ja muuta.

Vierailija
195/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole vaan hyvä juttu. Ikinä en ole tajunnut näitä bimboja, jotka kiimassa keikistelevät stringiperseissään. Siis miesten huomio on taattu. Mutta tulee mieleen jotkut kiimassa olevaat paviaanit

Vierailija
196/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olis järkkyä rupsahtaa jo 28-vuotiaana niinkuin ap. 

Vierailija
197/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ja oon 29. Saisin kyllä paljon vanhempia miehiä. Ja sitten ärsyttää laihduttaa jos se olisi syy että pääsisi parisuhteeseen, mitäs sitten kun siinä parisuhteessa kuitenkin lihoo vai pitäisikö kokoajan olla jollain dietiillä tai olla herkuttelematta.

Vierailija
198/198 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivänä ei ole mitään järkeä lisääntyä, ja itsensä voi seksuaalisesti tyydyttää itsenäisesti. Unohtakaa parisuhteet ja etenkin muiden miellyttäminen - sukupuoleen katsomatta!