Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olin 23v, laiha ja blondi niin miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Nyt 5 vuotta myöhemmin...

Vierailija
01.11.2020 |

...Painoa on tullut ehkä 7 kg lisää enkä ole enää blondi ja en kelpaa enää KENELLEKÄÄN!

Miehille kelpaa vain se nuori alle 25v laiha blondi.

Kommentit (198)

Vierailija
101/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus ja blondit hiukset on deittimarkkinoilla valttikortti. Olen 31-vuotias, ja miehiä kyllä tulisi ovista ja ikkunoista, vaikka olen brunette. Kroppa hyvässä kunnossa kylläkin. Kannattaa laihduttaa. 

Olen hoikka blondi eikä ikinä ole ollut vientiä. Omat treffitkutsut on torpattu yleensä heti. Tasan ei käy... Nuoruus meni jo kokonaan yksin vaikka kumppanin kaipuu on kova.

Vierailija
102/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkuus ja blondit hiukset on deittimarkkinoilla valttikortti. Olen 31-vuotias, ja miehiä kyllä tulisi ovista ja ikkunoista, vaikka olen brunette. Kroppa hyvässä kunnossa kylläkin. Kannattaa laihduttaa. 

Olen hoikka blondi eikä ikinä ole ollut vientiä. Omat treffitkutsut on torpattu yleensä heti. Tasan ei käy... Nuoruus meni jo kokonaan yksin vaikka kumppanin kaipuu on kova.

Et menetä mitään. Vanha sanonta, hyvää kannattaa odottaa pitää edelleen paikkansa. Minkään status miehen matkaan ei kannata lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että on siitä kiinni. Olet ehkä sen ikäinen, että suurin osa on parisuhteessa joka tapauksessa.

Mutta sinänsä se nyt ei varmaan ketään yllätä, että nuoruus, kauneus ja hoikkuus naisessa kiinnostaa valtaosaa sinkkumiehistä. Ei niitä kuitenkaan kaikille riitä, jotkut joutuvat tyytymään - jopa tummatukkaisiin.

Vai että ihan tyytymään tummatukkaisiin tirsk. Kyllä miehille kelpaavat tummat nimenomaan näköjään. Blondeille älykkäät miehet lähinnä vitsailevat.

Vierailija
104/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykynainenhan julistaa aina miten on niin vahva ja itsenäinen, ettei tarvitse miehiä mihinkään.

Mutta käytännössä elävät vain miesten huomiosta.

Vierailija
105/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein usko, että on siitä kiinni. Olet ehkä sen ikäinen, että suurin osa on parisuhteessa joka tapauksessa.

Mutta sinänsä se nyt ei varmaan ketään yllätä, että nuoruus, kauneus ja hoikkuus naisessa kiinnostaa valtaosaa sinkkumiehistä. Ei niitä kuitenkaan kaikille riitä, jotkut joutuvat tyytymään - jopa tummatukkaisiin.

Vai että ihan tyytymään tummatukkaisiin tirsk. Kyllä miehille kelpaavat tummat nimenomaan näköjään. Blondeille älykkäät miehet lähinnä vitsailevat.

Medialukutaito on kaikille hyödyllinen, sukupuolesta riippumatta. Blondi ei aina viittaa edes hiustenväriin. Kommentoimasi kommentti taas oli selvästi sarkastinen.

Vierailija
106/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykynainenhan julistaa aina miten on niin vahva ja itsenäinen, ettei tarvitse miehiä mihinkään.

Mutta käytännössä elävät vain miesten huomiosta.

Kuinka monen naisen pään sisään olet päässyt? 200 000 vai 200?

Vierailija
107/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tätä blondien hehkutusta. Eikös hoikka brunette ole se yleisin nykymiesten päiväuni?

Vierailija
108/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä blondien hehkutusta. Eikös hoikka brunette ole se yleisin nykymiesten päiväuni?

Ihanteena vaikuttaa olevan mahdollisimman maksullisen näköinen.

Vierailija
109/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saa seksiä miehiä huomattavasti helpommin. Naiset voi tehdä myös rahaa seksillä helpommin kuin mies. Luonto ei tunne tasa-arvoa.  Silti naiset jaksaa valittaa.

Vierailija
110/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W  voi hyvin ja leviää kokoajan - myös Suomessa =)

Vierailija
111/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minulla riittää kyllä vientiä, vaikka olen jo 36v. Hoikka kyllä, mutta en blondi. Ja paljon nuoremmat miehetkin perässä roikkuu.

Samoin. Olen 37v hoikka nainen.

Sama täällä, yli 40v tumma ja sporttinen.

Vierailija
112/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämä Nykynainen oikein on? Naisia on Suomessa lähes 2,8 miljoonaa ja meitä on moneksi. 

Vierailija
113/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa seksiä miehiä huomattavasti helpommin. Naiset voi tehdä myös rahaa seksillä helpommin kuin mies. Luonto ei tunne tasa-arvoa.  Silti naiset jaksaa valittaa.

Ai? Kummasti ollaan kehitetty naisia kohtaan pisteytysjärjestelmä 1/10 jne.

Saadaan varmaan mekin todeta 0/10 miehen olevan rahallisesta panostuksestaan huolimatta yhä sillä tasolla? Osalle naisista kelpaa minkälainen mies tahansa kunhan korvataan.

Ota huomioon jälleen kerran yksilökohtaista erot. Joka naiselle ei satu löytymään rahoittajaa eikä kaikille kelpaa henkisesti sekä fyysisesti ruma mies vaikka tällä olisi varantoja.

Vierailija
114/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brunettena kiirettä pitää. N 48

Vierailija
115/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset aina luulee, että kaikessa on kyse itsestä. Ajat ja kauneusihanteetkin kuitenkin muuttuu koko ajan. Mun mielestä näin tinderin ja metoon aikana miehet ei lähesty livenä kovin suoraan. Myöskin alkoholin juomisen pois muodista meno vaikuttanee vähäsen. Siis 2000-luvun alussa oli ihan normaalia ja miehekästä huudella, vislata ja tehdä hieman törkeitä ehdotuksia, jos nainen oli haluttavan näköinen. Mautonta se oli silloinkin, mutta kaikkien mielestä silti ihan ok.

Sitten sellainen seikka, että 23-vuotiaalla naamakin on erilainen kuin 28v. Voi olla, että ap:lla oli tuolloin juuri otollinen määrä rasvaa kasvoissa, mutta aika on muuttanut kasvojen rasvojen paikkaa epäedullisella tavalla.

Vierailija
116/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo on maailman kirjat sekaisin jos ruvetaan määräilemään toisten ulkonäköä tai painoa. Ainoa minkä ymmärrän on jos on sairaalloinen ylipaino ja on terveydellinen näkökulma. Muutoin ulkonäön arvostelu ulkonäöllisin kriteerein on vallankäyttöä. Ihminen joka sitä harrastaa niin todennäköisesti sanoo kaikesta muustakin. Jos jonkun ulkonäkö ei miellytä niin mielipide pitää pitää omanaan.

Mikähän on sellainen ylipainon bmi, joka ei vielä rasita plvien niveliä tai altista sydän- ja verisuonitaudeille tai diabetekselle?

Vierailija
117/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanteena vaikuttaa olevan mahdollisimman maksullisen näköinen.

Maksullisen tulo rippuu viehättävyydestä asiakkaille, joten tottakai maksullisen tyyli muokkautuu miesten maun mukaan.

Vierailija
118/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisille miehille olet niitä treffikutsuja lähetellyt?

Esimerkiksi minä tunnen jo kolmevitosen perusnätin ja hoikan blondin joka ei ole vieläkään löytänyt miestä. Ei ole missitasoa mutta pitkä ja näyttävä.

Treffeille on pyydellyt vain pitkiä, harteikkaita ja komeita miehiä. Lyhyet ei käy, koka on itse pitkä. Ei myöskään hintelät eikä lihavat. Ja nyt kun ammatti on hyvä niin vähintään samaa odotetaan mieheltäkin.

ko. naista harvemmin lähestytään miesten toimesta. Pituus, näyttävyys ja negatiivinen kehonkieli pitävät siitä huolen. Miehet tulkitsevat ihan oikein että pakit tulisi, ja ne miehet jotka eivät saa pakkeja, katselevat rinnalleen niitä pienempikokoisia söpöläisiä tai sitten mallityyppisiä kaunottaria.

Vierailija
119/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on ollut monen monta galluppia.

Blondit voittavat brunetet, punapäät ja hyvin tummahiuksiset niukasti.

Pitkät, lyhyet ja keskipituiset naiset ovat aika lailla tasoissa.

Ei todellakaan puhuta selkeistä eroista tyyliin jos kysytään onko pitkä mies parempi kuin lyhyt tai tumma mies parempi kuin vaalea.

Ja silti naiset kehtaavat valittaa. Painoa sentään voi pudottaa, toisin kuin pituutta saada lisää. Ja brunette nainen on reippaasti paremmissa asemissa kuin lyhyt mies.

Vierailija
120/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei huvittaisi laihduttaa miesten takia. Onko se nyt sit kiva saada joku mies joka pitää mua viehättävänä tasan niin kauan kun olen tosi laiha? Haluaisin jonkun ei niin ulkonäkökeskeisen.

Mitäs aattelit tehdä, että saisit sen ei niin ulkonökökeskeisen miehen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä