Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olin 23v, laiha ja blondi niin miehiä tulvi ovista ja ikkunoista. Nyt 5 vuotta myöhemmin...

Vierailija
01.11.2020 |

...Painoa on tullut ehkä 7 kg lisää enkä ole enää blondi ja en kelpaa enää KENELLEKÄÄN!

Miehille kelpaa vain se nuori alle 25v laiha blondi.

Kommentit (198)

Vierailija
121/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä blondien hehkutusta. Eikös hoikka brunette ole se yleisin nykymiesten päiväuni?

Ihanteena vaikuttaa olevan mahdollisimman maksullisen näköinen.

Maksullisen tulo rippuu viehättävyydestä asiakkaille, joten tottakai maksullisen tyyli muokkautuu miesten maun mukaan.

Ja maksullisen näköinen halutaan parisuhteeseen. Tätä olen hämmästellyt 😳

Vierailija
122/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei huvittaisi laihduttaa miesten takia. Onko se nyt sit kiva saada joku mies joka pitää mua viehättävänä tasan niin kauan kun olen tosi laiha? Haluaisin jonkun ei niin ulkonäkökeskeisen.

Mitäs aattelit tehdä, että saisit sen ei niin ulkonökökeskeisen miehen?

Käyttää aikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on ollut monen monta galluppia.

Blondit voittavat brunetet, punapäät ja hyvin tummahiuksiset niukasti.

Pitkät, lyhyet ja keskipituiset naiset ovat aika lailla tasoissa.

Ei todellakaan puhuta selkeistä eroista tyyliin jos kysytään onko pitkä mies parempi kuin lyhyt tai tumma mies parempi kuin vaalea.

Ja silti naiset kehtaavat valittaa. Painoa sentään voi pudottaa, toisin kuin pituutta saada lisää. Ja brunette nainen on reippaasti paremmissa asemissa kuin lyhyt mies.

Näinhän se on, että kaunis nainen voittaa keskinkertaisen naisen 100-0 hiusten väristä riippumatta.

Vierailija
124/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen tätä blondien hehkutusta. Eikös hoikka brunette ole se yleisin nykymiesten päiväuni?

Maksullisen tulo rippuu viehättävyydestä asiakkaille, joten tottakai maksullisen tyyli muokkautuu miesten maun mukaan.

...

Ei ole maksullisen näköinen, vaan maksullinen näyttää siltä, mitä miehet haluaa. Sinulla on syy-seuraus väärinpäin, etkä suostu luopumaan harhauskostasi.

Vierailija
125/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Ei ole maksullisen näköinen, vaan maksullinen näyttää siltä, mitä miehet haluaa. Sinulla on syy-seuraus väärinpäin, etkä suostu luopumaan harhauskostasi.

Whatever 😄

Vierailija
126/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin ei ole mikään ihmekään, että ei miestä löydy. Sen lisäksi että olet mahdollisesti torjunut miehiä jotka ovat lähestyneet sinua. Niin pääkaupunkiseudulla on aika paljon enemmän naisia kuin miehiä, joten miehiä ei riitä siellä läheskään kaikille naisille.

Sinun pitäisi muuttaa asumaan jonnekin toiselle kunnalle missä on enemmän miehiä kuin naisia. Tällöin naisen olisi helpompaa löytää mies. Suuret yliopistokaupungit ovat pääasiassa suomalaisten naisten suosiossa, ei miesten. Vaan miehet arvostavat positiivisessa mielessä enemmän pienempiä kaupunkeja, myös maaseutuja enemmän kuin suomalaiset naiset. Yllättäen jopa thainaisetkin suosivat enemmän pienempiä kuntia kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
127/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan puhuta selkeistä eroista tyyliin jos kysytään onko pitkä mies parempi kuin lyhyt tai tumma mies parempi kuin vaalea.

Ja silti naiset kehtaavat valittaa. Painoa sentään voi pudottaa, toisin kuin pituutta saada lisää. Ja brunette nainen on reippaasti paremmissa asemissa kuin lyhyt mies.

Myöskään ikäänsä ei voi muuttaa. Siinä missä miehen mahdollisuudet parisuhteen löytämisessä ovat siinä kolmekymppisenä parhaimmillaan, alkavat ne naisella laskea rajusti ja nelikymppinen nainen on jo miehille näkymätön, osa löytää satunnaisia seksisuhteita puumanmetsästäjien kanssa ja osa suostuu ottamaan hyysättäväkseen elättäjää ja äidinkorviketta etsivän miehen joka silti lähtisi oitis nuoremman matkaan jos sellaisen saisi. Mikäli kumpikaan vaihtoehdoista ei houkuta, saa nelikymppinen nainen olla yksin. Ja vaikka se mies olisi löytynyt nuorena, silloin kun miehet kiinnostuivat, löytää moni itsensä siitä tilanteesta että mies vaihtoi pitkän parisuhteen uuteen suhteeseen nuoremman kanssa tai vaihtuviin seksisuhteisiin nuorempien kanssa, tai ainakin sen odotteluun, että löytyisi se nuorempi. Tai pysyy suhteessa mutta antaa kyllä ymmärtää, että on vääryys ettei ole saanut parempaa.

On ihan pötypuhetta, että miehen löytämiseen ja pitämiseen riittäisi hoikkuus. Ei riitä, koska hoikkakin ikääntyy. Ja toisaalta, onko suhde edes tavoittelemisen arvoinen, jos ikääntyessään muuttuu miehelle joksikin roskaksi vaikka olisi nuorena ollut kuinka ihanana pidetty.

Vierailija
128/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä juttu, olen yli 40.v blondi, kahden lapsen sporttinen äiti enkä ole kyllä huomannut miesten mielenkiinnon vielä lakanneen. En ole enää nuoruuden mitoissa, mutta pilke on silmässä, ilo ja hymy, huumori ja lämpö. Tuntuu silti purevan. Ehkäpä Ap voit alkaa muuttaa omaa käytöstäsi ensin?

Itse en kyllä sillä miesten mielenkiinnolla tässä elämäntilanteessa mitään tee, mutta olen vain huomannut että ei se ole minnekään kadonnut.

Vierailija
129/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asut pääkaupunkiseudulla niin ei ole mikään ihmekään, että ei miestä löydy. Sen lisäksi että olet mahdollisesti torjunut miehiä jotka ovat lähestyneet sinua. Niin pääkaupunkiseudulla on aika paljon enemmän naisia kuin miehiä, joten miehiä ei riitä siellä läheskään kaikille naisille.

Sinun pitäisi muuttaa asumaan jonnekin toiselle kunnalle missä on enemmän miehiä kuin naisia. Tällöin naisen olisi helpompaa löytää mies. Suuret yliopistokaupungit ovat pääasiassa suomalaisten naisten suosiossa, ei miesten. Vaan miehet arvostavat positiivisessa mielessä enemmän pienempiä kaupunkeja, myös maaseutuja enemmän kuin suomalaiset naiset. Yllättäen jopa thainaisetkin suosivat enemmän pienempiä kuntia kuin suomalaiset naiset.

Niin, jos hakee korkeakoulutettuja ja rahoissaan olevia. Taviksia on tarjolla lähestulkoon jokaiselle. Kaupungissa parempi tarjonta mitä maalla.

Vierailija
130/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on enemmän vientiä nyt 55-kiloisena 28-vuotiaana kuin silloin kun olin 65 kg ja 20-vuotias. Pituutta on 165 cm. Hyvä uutinen on, että painoonsa voi vaikuttaa, ikään ei.

Vierailija
131/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuorihan sinä olet vieläkin. Otat kilot pois ja värjäät vaaleat hiukset ja meikkaat niin varmasti kelpaa.

Vierailija
132/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valhe. PK-seudullakin on enemmän naimaikäisiä miehiä. Helsingissä on hitusen verran vähemmän, mutta Espoo & Vantaa enemmän kuin kompensoivat.

Vierailija
133/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 36-vuotiaana ja BMI 18,7 (tarkistin juuri) päät kääntyy ja aloitteita tehdään usein. Ei ole ikäkysymys tämä. Enkä ole edes blondi!

Vierailija
134/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle työpaikalle tuli kerran määräaikaiseksi sellanen 190cm pitkä ja varmaan 140kg penkistä nostava alfa. Tälle työpaikan nuoret naiset lirkuttelivat ja pyytelivät lounaalle. Minulle puhuttiin vain pakollinen paha, lounaani vietin yksin. Muutaman kuukauden ajan tämän jälkeen olin aivan itsemurhan partaalla. Olin jo tiedustellut läheiseltä rautatieltä sopivan kohdan, johon asettelen pääni ja pendolino päättää päiväni. 

Miksi juuri minulle on annettu sellainen ulkonäkö ja lyhyys, että saisin vain jonkun heikkolahjaisen kehitysvammaisen läskinaisen? Olen koulutukseltani diplomi-insinööri. En voisi hyväksyä edellämainittua ihmistä. Pituutta on annettu vain 175cm. 

Eläimelliset halut määrää vielä. Asenteesi kaipaa hieman rukkausta, tuo katkeruus paistaa vahvasti läpi, toiseksi ei se koulutus takaa mitään naisia. Mene sinne salille itsekin, jos haluat niiden naisten lirkuttelua, (haluat hyväksyntää vastakkaisen sukupuolen silmissä?), muuta asennettasi positiivisemmaksi, äläkä vaikuta liian epätoivoiselta, se haisee pitkälle. Tarvitset vain yhden naisen, keskitä siis panoksesi jos haluat saada hänet, älä kuitenkaan ole takertuja, tunnista häviösi, siirry seuraavaan, älä lannistu, sen täytyy onnistua vain kerran ja sinulla on seuraa.

Vierailija
135/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskään ikäänsä ei voi muuttaa. Siinä missä miehen mahdollisuudet parisuhteen löytämisessä ovat siinä kolmekymppisenä parhaimmillaan, alkavat ne naisella laskea rajusti ja nelikymppinen nainen on jo miehille näkymätön, osa löytää satunnaisia seksisuhteita puumanmetsästäjien kanssa ja osa suostuu ottamaan hyysättäväkseen elättäjää ja äidinkorviketta etsivän miehen joka silti lähtisi oitis nuoremman matkaan jos sellaisen saisi. Mikäli kumpikaan vaihtoehdoista ei houkuta, saa nelikymppinen nainen olla yksin. Ja vaikka se mies olisi löytynyt nuorena, silloin kun miehet kiinnostuivat, löytää moni itsensä siitä tilanteesta että mies vaihtoi pitkän parisuhteen uuteen suhteeseen nuoremman kanssa tai vaihtuviin seksisuhteisiin nuorempien kanssa, tai ainakin sen odotteluun, että löytyisi se nuorempi. Tai pysyy suhteessa mutta antaa kyllä ymmärtää, että on vääryys ettei ole saanut parempaa.

On ihan pötypuhetta, että miehen löytämiseen ja pitämiseen riittäisi hoikkuus. Ei riitä, koska hoikkakin ikääntyy. Ja toisaalta, onko suhde edes tavoittelemisen arvoinen, jos ikääntyessään muuttuu miehelle joksikin roskaksi vaikka olisi nuorena ollut kuinka ihanana pidetty.

Tuosta olen eri mieltä.

Joku kirjoitti joskus palstalla osuvasti että naiset tottuvat nuorina pelaamaan easy modella. Niin nörtimäinen ja kömpelö kuin tuo vertaus onkin, pitää se paikkansa. Naiset tottuvat siihen että riittää kun on hoikka, eikä aina tarvita sitäkään.

Samanaikaisesti miehet tuskailevat millä löytäisi naisen, miten muuttaa käytöstä hauskemmaksi ja karismaattisemmaksi, miten edetä kosketteluun ja romantiikkaan juuri sopivan rohkeasti mutta ei tökerösti, mikä ammatti miellyttäisi naisia (ammatin arvostus/palkkataso), jne jne jne.

Joe et ole huomannut, miehet tekevät aloitteita enemmän kuin naiset ja tarkkailevat potentiaalisia kumppaneita kaikkialla ruokakaupasta lenkkipolulle aktiivisemmin. Jos seuraat kaveriporukoita, huomaat että porukan tarinankertoja ja hauskuuttaja on lähes aina mies.

Jos suosio laskee iän mukana, onko epäreilua kysyä mitä naiset puolestaan tekevät? Käyvätkö salilla kompensoimassa iän tuomia muutoksia vartalossa, vai vetävätkö mässyä naamaan niin että iän päälle tulee ylimääräiset kilot? Parantavatko tyyliä, vai vetävätkö vain päälle mummotunikan? Onko viettelypeli hallussa, vai onko "aloite" tyyliin katse ttä nyt sopisi miehen tulla esittelemään soidinmenotaitojaan?

Minun tuntemani nelikymppiset naiset jotka panostavat, ovat suosittuja yhä. Se ei välttämättä tarkoita sitä että rimaa voisi nostaa, koska elämä ei ole naisillekaan reilua = panostamisen/suosion välinen suhde ei ole vakio. Mutta parisuhdeita tuntuu ihan mukavasti löytyvän, ei tarvitse olla yksin tai alkaa äitihahmoksi jollekin ääliölle.

Vierailija
136/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehet on kranttuja! Pitää varmaan etsiä seuraa joltain läskifetissi sivulta kun itsellä on 2 kg ylipainoa.

Vierailija
137/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ei huvittaisi laihduttaa miesten takia. Onko se nyt sit kiva saada joku mies joka pitää mua viehättävänä tasan niin kauan kun olen tosi laiha? Haluaisin jonkun ei niin ulkonäkökeskeisen.

Juu, minä olen yrittänyt tuota, en ole mikään rumilus, omasta mielestä ehkä 6-7/10, enkä lyllerökään, lihaksia on enemmän tai vähemmän, riippuen mielentilasta, ei mt-ongelmia. Olen kuvattomana etsinyt, mutta harva edes vastaa. Eli ei meitä kovinkaan montaa tunnu löytyvän, minulle kelpaa huomattavasti ylipainoinenkin, en ole niin nökönuuka ulkonäöstä, jos luonne on kohdallaan. Seuraa on löytynyt, vaikeaa se kuitenkin on, ihmiset ovat kovin ulkonäkökeskeisiä, kuvattomat koetaan persnaamoiksi ilmeisesti.

Vierailija
138/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta olen eri mieltä.

Joku kirjoitti joskus palstalla osuvasti että naiset tottuvat nuorina pelaamaan easy modella. Niin nörtimäinen ja kömpelö kuin tuo vertaus onkin, pitää se paikkansa. Naiset tottuvat siihen että riittää kun on hoikka, eikä aina tarvita sitäkään.

Samanaikaisesti miehet tuskailevat millä löytäisi naisen, miten muuttaa käytöstä hauskemmaksi ja karismaattisemmaksi, miten edetä kosketteluun ja romantiikkaan juuri sopivan rohkeasti mutta ei tökerösti, mikä ammatti miellyttäisi naisia (ammatin arvostus/palkkataso), jne jne jne.

Joe et ole huomannut, miehet tekevät aloitteita enemmän kuin naiset ja tarkkailevat potentiaalisia kumppaneita kaikkialla ruokakaupasta lenkkipolulle aktiivisemmin. Jos seuraat kaveriporukoita, huomaat että porukan tarinankertoja ja hauskuuttaja on lähes aina mies.

Jos suosio laskee iän mukana, onko epäreilua kysyä mitä naiset puolestaan tekevät? Käyvätkö salilla kompensoimassa iän tuomia muutoksia vartalossa, vai vetävätkö mässyä naamaan niin että iän päälle tulee ylimääräiset kilot? Parantavatko tyyliä, vai vetävätkö vain päälle mummotunikan? Onko viettelypeli hallussa, vai onko "aloite" tyyliin katse ttä nyt sopisi miehen tulla esittelemään soidinmenotaitojaan?

Minun tuntemani nelikymppiset naiset jotka panostavat, ovat suosittuja yhä. Se ei välttämättä tarkoita sitä että rimaa voisi nostaa, koska elämä ei ole naisillekaan reilua = panostamisen/suosion välinen suhde ei ole vakio. Mutta parisuhdeita tuntuu ihan mukavasti löytyvän, ei tarvitse olla yksin tai alkaa äitihahmoksi jollekin ääliölle.

Jostain syystä Hollywood-tähtienkin miehet vaihtavat nuorempiin, ja näitä naisia et ainakaan voi syyttää ulkonäköön panostamisen puutteesta.

Lisäksi se tuntuu hieman kohtuuttomalta, että naisen odotetaan ikääntyessään ryhtyvän aina vain järeämpiä aseita vaativaan ja kuitenkin häviöön päättyvään taisteluun ikääntymisen merkkejä vastaan mutta miehessä ikä saa näkyä. Näin keski-ikäisenä naisena voin kertoa, että olen miettinyt hyvinkin paljon sitä, miten pukeudun ja meikkaan niin ettei se korosta ikääntymisen merkkejä, miten estän sen, että paino alkaa vähitellen kohoamaan jne. Käytän myös ihonhoitoon paljon enemmän rahaa kuin mitä minun palkallani kannattaisi. Kuitenkin näytän aivan yhtä vanhalta kuin nekin ikäiseni jotka eivät tätä tee, vaan esimerkiksi ovat ylipainoisia, tupakoivat eivätkä laittaudu.

Vierailija
139/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, minä olen yrittänyt tuota, en ole mikään rumilus, omasta mielestä ehkä 6-7/10, enkä lyllerökään, lihaksia on enemmän tai vähemmän, riippuen mielentilasta, ei mt-ongelmia. Olen kuvattomana etsinyt, mutta harva edes vastaa. Eli ei meitä kovinkaan montaa tunnu löytyvän, minulle kelpaa huomattavasti ylipainoinenkin, en ole niin nökönuuka ulkonäöstä, jos luonne on kohdallaan. Seuraa on löytynyt, vaikeaa se kuitenkin on, ihmiset ovat kovin ulkonäkökeskeisiä, kuvattomat koetaan persnaamoiksi ilmeisesti.

Aikanaan chatista saattoi saada illaksi seuraa. Tinder on vissiin vienyt voiton kerta chatit vaikuttaa hiljentyneen?

Kysyn tässä ohimennen, onko monellakaan kokemusta Viron päässä toimivasta Klikk:istä? Ilmeisesti ei kun en ole nähnyt kenenkään puhuvan tästä. Uudet hakukanavat ovat mielestäni aina plussaa :p

Vierailija
140/198 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan chatista saattoi saada illaksi seuraa. Tinder on vissiin vienyt voiton kerta chatit vaikuttaa hiljentyneen?

Kysyn tässä ohimennen, onko monellakaan kokemusta Viron päässä toimivasta Klikk:istä? Ilmeisesti ei kun en ole nähnyt kenenkään puhuvan tästä. Uudet hakukanavat ovat mielestäni aina plussaa :p

Voihan olla että sekoitin Klikkin johonkin toiseen (Tinder?). Youtubessa ainakin pyörii Klikk niminen vlog sarja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme