Miksi rekka- ja merimiehiä ihannoidaan niin paljon?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:48"]
Juu, mutta yksi Suomen tärkeimmistä elinkeinoista onkin metsätalous. Joten voidaan sanoa, että pöllikuskit on yksi tärkeä osa sitä ketjua, joka pitää pitkälti tätä maata pystyssä.
[/quote]
Kauppa ja palveluala on kanssa tärkeä elinkeino eli siwan kassa on ihan yhtä "tosimies" kun joku rekkakuski..
Jo pienenä tiesin, musta tulee rekkamies... Ja niin tulikin. Kakarana istuin isän ja isoisän kyydissä. Nyt ajan itse. En petä, poltan savukkeita ja juon kahvia. Mustana ja kuumana, kiitos. Mukia otan silloin kun iskee fiilis ja on hyvä porukka kasassa. Naimisissa elämäni naisen kanssa 5 vuotta. Lapsi kohta 2 vuotias. Tunnen muutaman merimiehen. 8 viikkoa reissussa ja 3 maissa. Välillä pidempiäkin pätkiä. Perheellisiä miehiä hekin, kukaan ei saunareissulla tunnusta pettäneensä. Ollan tunnettu jo niidenkin kanssa vaahtosammuttimista saakka. En usko, että näitä meidän ammatteja kukaan ihannoi. Parhaita kavereita tiellä yleensä on poliisit ja tullimiehet. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:57"]
WT-naisen päiväuni: Rekkamies-Reiska tulee ja vetää karvaisin käsivarsin vatsaansa vasten. Uuh :)
[/quote]
Ja naidessa Rekkamies-Reiskalla heiluu rekkamiehen-pastillit eli persekarvoissa roikkuvat paskapapanat..ne yleisiä kuulemma rekkamiehillä.
[/quote]
Onkos pakko heittää noin törkeätä läppää ja loukata muita ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:17"]
Mieheni ajaa rekkaa, tosin tukkirekkaa eli vuorot ovat säännölliset eikä ole koskaan öitä pois kotoa ellei ole sitten yövuorossa. Mies ei tupakoi, mutta kahvia juo turhan paljon! Palkat tuolla alalla on ihan mukavia, enemmän mieheni tienaa päivärahoineen kuin minä "paremmin" koulutettu. Silti en ole koskaan kuullut kenenkään ihannoivan rekkamiehen ammattia, vaikka todellisuus ei todellakaan ole tuo mitä täällä kerrotaan. Pikkupojat taitavat olla ainoita jotka ihailevat ja hekin lähinnä ovat kiinnostuneita niistä koneista. :P Halaamme aina kun mies tulee töistä. Se dieselin, öljyn ja puun tuoksu on ihana!
[/quote]
Tämä on ihan, kuin minun kirjoittamaani tekstiä!
Pöllikuskit on oikeita miehiä, eikä mitään marjanpoimijoita:D Varmasti löytyy niitä höyrymakkaralla itsensä kyllästäneitä, röökin hajuisia rekkamiehiä, muttei pidä yleistää. Minun mieheni ei omista kaljamahaa ja on muutenkin hmmm...aika "hottis", vaikka itse sanonkin;)
Ja oikeasti ne duunivaatteet tuoksuu hyvälle, puhumattakaan siitä tuoksusta, mikä tulee kun rekka seisoo tuoreessa tukkilastissa kotipihassa!
Ne ei tiedä, jotka ei ole päässyt itse kokemaan...
En tiedä ketään kuka ihannoisi heitä. Enkä kyllä ihmettele.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 10:03"][quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 09:57"]
WT-naisen päiväuni: Rekkamies-Reiska tulee ja vetää karvaisin käsivarsin vatsaansa vasten. Uuh :)
[/quote]
Ja naidessa Rekkamies-Reiskalla heiluu rekkamiehen-pastillit eli persekarvoissa roikkuvat paskapapanat..ne yleisiä kuulemma rekkamiehillä.
[/quote]
Onkos pakko heittää noin törkeätä läppää ja loukata muita ihmisiä?
[/quote]
Niinpä. Taitavat haukkujat itse olla lapsilisää ja kodinhoidontukea nostavia mammoja, joiden makaavat kotona työttöminä kaljaa litkien. Loppuisi kaljat ja pakastepitsat kotisiwasta, jos ei olisi rekkakuskeja.