Pupuhuhta
Millainen asuinpaikkana on Jyväskylän Pupuhuhta? Kommentteja.
Kommentit (68)
Mun ystävä asuu siellä, viihtyy hyvin, tavallinen työssäkäyvä ihminen.
Jyväskylän pahimpia ellei pahin alue.
En suosittele. Siellä asuu köyhiä juoppoja. Väkivaltaa, huumeita jne. Tunnetusti Jyväskylän huonon paikka asua, enkä liioittele yhtään.
Minä pelkäsin asua siellä nuorena. Tästä aikaa toki 15 vuotta, mutta en usko sen ainakaan parantuneen :)
Kiva paikka, ei kannata uskoa noita urbaanilegendoja niiltä, jotka ei ole alueella koskaan asuneet. Ehkä joskus 70-luvulla ollut huono alue.
Edulliset, kivat ja tilavat asunnot. Palvelut ihan lähellä, kesällä Kangaslammen uimaranta aivan vieressä ja vasta valmistunut uusi päiväkoti. 2015 valmistuu uusi upea koulurakennus. Alueeseen satsattu viime vuosina paljon.
Meidän perhe on viihtynyt! :) Tervetuloa!
Ihan alue siinä missä muutkin. Samanlaisia ihmisiä ollaan joka paikassa. Yks Jyväskylän suurimmista alueista, joten kaikenlaista mahtuu joukkoon. Mut niin mahtuu ns. rikkaittenkin alueella. Kun näkisittekin mitä muhii monessa "hienommassa" perheessä.
Asuin eron jälkeen kangaslammilla puparin vieressä, yllättäen ainoa mistä sai asunnon äkkiä. Yllätyin positiivisesti, luulin koko seudun olevan hirveää. Taloni oli hiljainen, naapurit työssäkäyviä tavallisia ihmisiä. Bussipysäkillä ja ruokakaupassa oli kaikenlaista kulkijaa ja lähiobaari ihan omanlaisensa, mutta ei koskaan pelottanut kulkea. Ja tavallisia siistejä ihmisiä ja lapsiperheitä näkyi myös. Entisiin asuinpaikkoihini verrattuna poliisiauto näkyi useammin, mutta ei mun asuinaikana sattunut ammuskeluja. Hyvät liikuntamahdollisuudet ja isot marketit ja kurppikset lähellä. Aktiivinen asukasuhdistys ainakin pari vuotta sitten.
Ai niin ja bussiyhteydet oli minusta hyvät. 10 ja 11
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:53"]
Meidän perhe on viihtynyt! :) Tervetuloa!
[/quote]
Uusi pointti mistä tunnistaa wt-perheen. Tykkää asua pupuhuhdassa.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:57"]
Asuin eron jälkeen kangaslammilla puparin vieressä, yllättäen ainoa mistä sai asunnon äkkiä. Yllätyin positiivisesti, luulin koko seudun olevan hirveää. Taloni oli hiljainen, naapurit työssäkäyviä tavallisia ihmisiä. Bussipysäkillä ja ruokakaupassa oli kaikenlaista kulkijaa ja lähiobaari ihan omanlaisensa, mutta ei koskaan pelottanut kulkea. Ja tavallisia siistejä ihmisiä ja lapsiperheitä näkyi myös. Entisiin asuinpaikkoihini verrattuna poliisiauto näkyi useammin, mutta ei mun asuinaikana sattunut ammuskeluja. Hyvät liikuntamahdollisuudet ja isot marketit ja kurppikset lähellä. Aktiivinen asukasuhdistys ainakin pari vuotta sitten.
[/quote]
KangasLAMMELLA! LAMMELLA! Lampi-lammella. Tsiisus. Vrt. Peltolammi-Peltolammilla.
99,9% keltaisiin lehtiin päätyvistä rikoksista jyväskylässä tapahtuu puparin alueella.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:05"]
99,9% keltaisiin lehtiin päätyvistä rikoksista jyväskylässä tapahtuu puparin alueella.
[/quote]
Njaa, Keskisuomalainen tutki joskus asiaa, kävi ilmi että Pupari on rikosten suhteen ihan tavallinen lähiö. Jyväskylän huonomaineisin lähiö se kyllä on. Ja se Huhtakeskuksen ostari on maailman rumin. Todella ankea paikka. Mun mielestä se on niin ruma, että aiheuttaa sosiaalisia ongelmia jo itsessään.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:05"][quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 19:57"]
[/quote]
KangasLAMMELLA! LAMMELLA! Lampi-lammella. Tsiisus. Vrt. Peltolammi-Peltolammilla.
[/quote] Sori sori, huomasin itekin enkä jaksanut korjata, tein muitakin virheitä. Asun nyt paikkakunnalla missä sanovat paikallista lampea lammiksi, menen sekaisin näissä :) ilahduttavan jämäkkää kielipoliisitoimintaa, arvostan! 10
Olen asunut 26 vuotta Jyväskylässä, ja olen kerran käynyt Pupuhuhdassa. Siellä on isoja kerrostaloja korkean mäen päällä ja vieressä tunnelmallisen näköinen kuusimetsä. Käydessäni kesäisenä iltapäivänä alueella oli hyvin hiljaista. Taloissa näytti olevan aika paljon asuntoja tyhjillään. Palvelut ovat ymmärtääkseni viereisellä Huhtasuolla. Rikosuutisissa Pupuhuhta on hyvin edustettuna, tuntuu että joka viikko siellä on vähintään puukotus tai muu väkivallanteko.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:05"]
[/quote]
Njaa, Keskisuomalainen tutki joskus asiaa, kävi ilmi että Pupari on rikosten suhteen ihan tavallinen lähiö. Jyväskylän huonomaineisin lähiö se kyllä on. Ja se Huhtakeskuksen ostari on maailman rumin. Todella ankea paikka. Mun mielestä se on niin ruma, että aiheuttaa sosiaalisia ongelmia jo itsessään.
[/quote]
Asuin 1995 kangaslammella ja kävin useinkin kaljoilla siinä ostarilla, kapakat oli pupujussi ja pitkäkorva...näinköhän niitä enää olemassakaan..
[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 20:17"]
Olen asunut 26 vuotta Jyväskylässä, ja olen kerran käynyt Pupuhuhdassa. Siellä on isoja kerrostaloja korkean mäen päällä ja vieressä tunnelmallisen näköinen kuusimetsä. Käydessäni kesäisenä iltapäivänä alueella oli hyvin hiljaista. Taloissa näytti olevan aika paljon asuntoja tyhjillään. Palvelut ovat ymmärtääkseni viereisellä Huhtasuolla. Rikosuutisissa Pupuhuhta on hyvin edustettuna, tuntuu että joka viikko siellä on vähintään puukotus tai muu väkivallanteko.
[/quote]
Pupujussi on ainakin lopetettu, sen tilalla on joku muu... jonka nimi on kanssa jotain jänikseen viittaavaa...
Hikipedian luonnehdinta puparista on melkolailla totta.
jos maahanmuuttajat, rikolliset, juopot, nistit ja wt-perheet ovat lähellä sydäntäsi, niin suosittelen lämpimästi :)