Ehtiikö vielä saada kesäksi takaliston kuntoon?
Mun ei tarvi laihduttaa, mutta takapuoli roikkuu niin, etten ole kehdannut olla bikineissä. Jos nyt aloitan persetreenin, niin ehtiikö kesäksi kiinteytyä?
Kommentit (17)
Älä täällä kysele vaan äkkiä salille painojen kanssa kyykkäämään.
Ahaa siis muita varten, et itseäsi...=( Kandeis ehkä kuitenkin keskittyä siihen itsetuntoon.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:21"]
Ketä varten laitat sen kuntoon?
[/quote]
Itseäni, että kehtaa olla niissä bikineissä.
En mä jaksa alkaa mitään kyykkäileen, jos ei enää kesäksi ehdi kuntoon! Talvella voin piilottaa sen vaikka toppahousuihin.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:22"]
Ahaa siis muita varten, et itseäsi...=( Kandeis ehkä kuitenkin keskittyä siihen itsetuntoon.
[/quote]
No ihan miten vaan, vaikka sitten muita varten. :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:24"]
Aiotko alkaa myymään persettä?
[/quote]
Näääh, mutta jos vaikka twerkkais, kun se on nyt niin trendikästä?
Niin että montako kuukautta sen treenaukseen tarvii?
Mavee ja kyykkyä vaan runsaasti kehiin, niin sillähän asia selviää. Eikä täältä kysymällä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:23"]
[/quote]
En mä jaksa alkaa mitään kyykkäileen, jos ei enää kesäksi ehdi kuntoon! Talvella voin piilottaa sen vaikka toppahousuihin.
[/quote] "etten ole kehdannut olla bikineissä"..............
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 15:23"]
[/quote]
[/quote]
Valehtelet. Jos olet ypäyksin rannalla, niin et kehtais olla jossain biksuissa. Joopa joo.
Voi voi, eipä teistä nyt oikein apua ollut. Kai se on sitten vain alettava hommiin ja jos kesällä perse roikkuu edelleen nilkoissa, niin kaikki se turha työ on av:n syytä.
Jo kuukaudessa saa tuloksia jos syö hyvin (proteiinejä tarpeeksi) ja tekee KUNNON painoilla niitä kyykkyjä, maastavetoa, takapotkuja, askelkyykkyä, jalkaprässiä....
Suuret tulokset rakentuvat tietysti vuoden- useamman vuoden aikana.
Ei missään tapauksessa kannata. Jos saat sen beban kuntoon, niin miehet alkaa tuijottaa sitä. Ja sehän on maailman kamalin asia (kuulemma).
Ja minä en sitten koskaan ole tajunnut tätä: kesä on ihan kohta! Ja nyt sun tulee joku tarve saada pylly kuntoon? Miksi ei viimekesänä liikuttanut asia? Olisit meinaan liikuttanut ahteria jo hyvän tovin.
Itse laihdutan, 5 kiloa ehkä jäljellä mutta perä saa liikettä. TEE HYVÄ IHMINEN SILTI SILLE PERÄLLESI JOTAIN JOS TARTTEE! MITÄ VÄLIÄ SILLÄ ON EHDITKÖ ENÄÄ KESÄKSI? Ehkä ehdit, ehkä et. Mutta ajattelemalla tuskin tulee tulosta? Otapa painot käsiin ja tee kyykkyjä, mene lenkille yms.