Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä paljon ystäviä?

Vierailija
14.02.2014 |

Siis oikeasti oikeasti ystäviä, ei mitään hyvänpäivän tuttuja tai pelkkiä facebook kavereita. Mun läheiset ystävät ovat laskettavissa ihan yhdellä kädellä. Olenko outo?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään läheistä ystävää, vain mieheni. Joka tietysi on onnellinen asia, että on puoliso mutta yhtään muuta ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän