Lue keskustelun säännöt.
Onko teillä paljon ystäviä?
14.02.2014 |
Siis oikeasti oikeasti ystäviä, ei mitään hyvänpäivän tuttuja tai pelkkiä facebook kavereita. Mun läheiset ystävät ovat laskettavissa ihan yhdellä kädellä. Olenko outo?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole yhtään läheistä ystävää, vain mieheni. Joka tietysi on onnellinen asia, että on puoliso mutta yhtään muuta ei ole.